Cyrile, že si to své zákazníky najde je jasné a je to dobře.
Rozhodně nehodnotím jízdní vlastnosti LC, ale své pocity z nového GSA napsat doufám můžu. Taky si rád přečtu názory kluků, když najedou na LC GSA nějaké km.
Jak jsem psal - pokrok nezastavíš - není to myšleno ve zlém. Já ani nejsem fanouškem 1100 nebo 1150 a oslavování "pořádného železa".
Co si nechá líbit a vydrží staré (plastové) GSA vím a jsem rád, že jsem jsi stihl objednat a koupit ještě poslední DOHC, když jsem na předešlém GSA(09) za 4 roky najel 100tis. km bez závad a poruch. Taky vím, že další moto nebude BMW, protože LC už bohužel nesplňuje moje požadavky. Až ve svém servise začneš opravovat LC, když jejich majitelé přestanou jezdit do autorizovaného, možná napíšeš i další poznatky a zkušenosti s tímto strojem, které mají již v tuto chvíli autorizovaní mechanici.
A že motorka za půl mega označená jako enduro a určená pro cestování nemá ani pořádnou ochranu rukou, o šířce kola jsi psal,... je dané. Chápu, že kdyby ji vyladili rovnou z fabriky, firmy vyrábějící doplňky by měly pokles tržeb.