Stránka 1 z 1

Facelift MY 03

Napsal: 14 pro 2006 15:04
od Mikiviki
Zdravím všechny.
Co nevidět (cca týden), se stanu také majitelem diskošky r.v. 01. jsem natěšenej jak malej capart. A protože k obrazu mému bych chtěl na autě udělat facelift předku na MY 03 ptám se, kdo s tím má zkušenosti a kolik to může koštovat. Mám představu, že bych měnil i nárazník, tak jak je origoška. Někde jsem na obrázcích z anglie viděl pouze vyměněné přední lampy, ale nebylo to úplně vončo.
Dík za info.

Napsal: 14 pro 2006 22:13
od Admin
Neznám zatím nikoho, kdo to má předělaný. Jiná je maska, světla, chladičová stěna, nárazník, patice světel. Stará má H4, facelift 2x H7. Tohle se snad vyplatí když máš rozbitej předek a platí to pojišťovna :wink:

Napsal: 15 pro 2006 06:07
od De Lite
Viděl jsem to prodávat na www.simmonites.com, sekce lighting, discovery, 2003 light conversion. Výměna, tak jak ji popisují, skutečně spočívá pouze ve výměně předních světel. Cena je 676 GPB.

Napsal: 15 pro 2006 13:43
od discover
Tady máš adresu http://www.discoweb.org/ , pohrab se v tom, někde tam
máš i postup práce a materiál co k tomu budeš potřebovat. Je to faj i s fotkama. Svýho času jsem o tom krátce uvažoval.

Napsal: 15 pro 2006 14:55
od Mikiviki
Dnes jsem dostal od českého servisu ceník všech dílů na ten facelift. Cena s daní 49850,- kč ( asi se nabourám ) :D Kdybych vyměňoval jen světla vyjde to na cca 27000,- kč Když uvážím, že původní díly bych tady za nějaký peníz prodal a nové díly se pokusil koupit v Anglii, mohl by ten facelift vyjít komplet do 25000,- kč " a to se vyplatí ! " :shock: No uvidíme :roll:

par rad

Napsal: 16 led 2007 23:42
od jezbera ivan
Ahoj, mam kamarata, kt. menil '99 na facelift. Vsetko okolo nastudoval, je to trochu "masiarina" ale da sa to pekne urobit, a on to ma fakt pekne urobene i ked to nikdy nebude ako z fabriky, to je ale jasne. Potom menil naraznik za ARB, takze ma neposkodeny naraznik faceliftovany, myslim, ze ma aspon jedno svetlo (to faceliftovane a asi aj hmlovky?) ak chces, ozvi sa, posuniem kontakt, da ti rady a myslim ze aj par dielov. Inak v GB alebo na ebay.co.uk zozenies k tomu takmer vsetko vcetne podrobneho navodu s fotkami. Ivan

Napsal: 17 led 2007 08:04
od Stavros
to jezbera: co mas na aute za podvozek, ze tam mas tak velky kola, mas i jiny upravy?

velke?

Napsal: 19 led 2007 11:57
od jezbera ivan
to stavros: nemam velka kola - mam 265/70 R16 BFG AT, to obujes na seriu, ale ja to mam trochu hore - cca 4 cm - OME vredu, vzadu rekalibracia mechov.

Napsal: 19 led 2007 12:32
od Stavros
Muzes mi k tomu napsat trosku vic, OME, myslis jako dopredu tlumice + pruziny, dozadu pruziny + rekalibrace.Co to je ta rekalibrace a jak se to dela , diky.

Napsal: 19 led 2007 12:54
od jezbera ivan
Ahoj, no ja som okolo toho vela zistoval, cital, meral, pocuval, radil a rozhodol som sa pre toto riesenie. Prva vac, nechal som si mechy, preco - vid. tema pruziny/mechy. V predu som dal - OME pruziny 777 - najmaksie, mam navijak 9.5 XP bez pevn. naraznika, auto islo hore o cca 3 cm. Tlmice som nechal povodne - ich prac. rozsah je dostatocny. Inac (ak vzadu nechas mechy), nemozes pouzit OME tlmice (to mam vykomunikovane priamo s OME australia a tiez s taubenreuther DE) ale musis pouzit orig. alebo Koni. Vzadu som nechal mechy, ich vyska/tlak sa kalibruje. Kazdy LR servis to vie urobit. Po montazi pruzin som nechal prekalibrovat zadok o tolko vyssie o kolko mi isiel vyssie predok. Vyhoda - je to easy, nevyhoda - mechy a kompresor precuju pod vyssim tlakom, ale ... su na to stavane - lebo maju funkciu "prifuknut" z miesta vodica (zdvihnutie zadku o cca 5cm, trebars do terenu) a tiez udrziavat vysku pri akomkolvek naklade - znamena, ze ak je auto dobre naladovane i tak pracuju vo vyssom tlaku. Je to spolahlive a funguje to, nepotrebujes podlozky, predlzenia ramienok senzorov.... skratka je to tak. Mam to vyskusane na dvoch disko2kach, bez problemov. Upozornujem - dvihal som len o max 4cm. Zadne tlmice su samozrejme tiez orig., ich prac. rozsah je dostatocny.
Toto som nevymyslel ja, ja som si tento sposab vybral ako najjednoduchsi a po technickej stranke bezproblemovy. Vsetky sporne body (tlmice a rekalibracia) som dopredu konzultoval s ludmi od LR CZ, SK, UK a OME. Vysledok je perfektny, som spokoijny, doporucujem. Ivan

Napsal: 19 led 2007 13:01
od Stavros
Ivane, dekuju moc za tyhle rady, udelam to stejne. Je fakt, ze to uz resim taky nejakej patek a tohle reseni se mi moc libi, vzhledem k financim.
Takze ty pruziny jsou v te nejmekci tvrdosti? Jsou myslim tri tvrdosti.

Napsal: 19 led 2007 13:06
od Stavros
promin, uz jsem si vsiml, ze se jedna o pruziny OME 777, kdyz tam nemam navijak, tak mam vzit ty stejny?

Napsal: 19 led 2007 13:20
od Stavros
takze myslis, ze ty podlozky pod mechy jsou horsi?
http://www.discoparts.com/asp/d-no.asp? ... ubCatID=37


Obrázek

...

Napsal: 19 led 2007 14:24
od jezbera ivan
Pruziny 777 som zobral, lebo 776ky su tvrde a pouzivaju ich aj pre pevn. naraznik + navijak a ja mam len navijak. Mal som moznost pomerat auta s 777kami i 776kami s navijakmi, naraznikmi i bez. Takto som sa rozhodol a islo to o cca 3cm - 4 cm (mozem to vyhladat a napisat presne), co bol moj ciel. Pri tomto zvyseni si myslim, ze podlozky su zbytocne. To som po dlhych debatach s dekym kto k tomu ma co povedat zobral za dobre riesenie. Ked das podlozky, budu mechy pracovat v tom istom tlaku ako predtym, co je mensia zataz na mech a kompresor, ide o to, ci je to podstatne, ja myslim, ze nie zasadne. Uz som pisal, ze system je na to i stavany, takze som sa zhodol s tym, ze takto je to ok no a v reale s tym nemam ziadne problemy.

Napsal: 19 led 2007 14:29
od Stavros
ty podlozky jsou za 65L, takze to neni takova hruza. Na druhou stranu mas pravdu, ze komresor bude foukat jenom o trochu vic, takze namahanej o tolik vic nebude. Jinak ale je to reseni perfektni. Diky za nej.

Napsal: 19 led 2007 15:09
od karel
Hodně zajímavé řešení, které bych chtěl vidět v praxi!

Napsal: 19 led 2007 16:11
od jezbera ivan
karel píše:Hodně zajímavé řešení, které bych chtěl vidět v praxi!
Ja to mam uz na druhaj disko2ke, este poznam jedneho co to ma. Neprejavil sa v tomto rieseni ziadny problem. Inac to je riesenie, kt. je navrhovane kdekade po webe. Ja som si to len pred instalaciou dobre preklepol a neprisiel som na nic co by bolo kontra a ani po instalacii sa nic negativne nedeje. Co ma upozornovali, ze mech bude chodit inde ako do zdvihnutia a ze by mohol zacat fucat a ci co, no ani na jednej d disco2ky sa to nastalo. Ivan