Dakar 2010
Moderátor: Miky_CZ
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7915
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Dakar 2010
No možná by stačili po rovině a to ještě kdo ví jestli, ale určitě jim nestačí v terénu. Možná rychlostí, ale zatím co Kamazy se dají v těch rychlostech asi řídit, tak Tatry vypadají, že jsou neuřiditelné když jim chtějí stačit. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Dakar 2010
Ono je to Karle všechno dohromady
Rychlost,výdrž,štěstí ......... no a nakonec je výsledek
Neříkám,rusové jsou tam kde jsou určitě zaslouženě . Aspoň jsou výzvou pro druhé,aby jim minimálně stačili a nebo je porazili.Ale pro vítězství tam jedou všichni né ...... ( teda ze světové špičky,ke které myslím patříme taky ) 
Nakonec,když to jede,tak to de - je to vidět na Macíkovi i když starý harcovník Kalina je taky dobrý parťák se svýma skušenostma,které jsou k nezeplacení



Nakonec,když to jede,tak to de - je to vidět na Macíkovi i když starý harcovník Kalina je taky dobrý parťák se svýma skušenostma,které jsou k nezeplacení

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: Dakar 2010
Tak drzim palce alesponMacikovi,3 misto po 600km ,tedy nejdelsim useku.Klobouk dolu
H.

H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7915
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Dakar 2010
Takže macík to zvládnul a dojel fakt 3tí. Celkově se posunul na 4 místo. Bohužel ale prý měl od poliviny etapy problémy. Nešli mu řadit redukce ani uzávěrky. Tak snad to dneska, když je ten den volna, stihnou opravit.
Kolomajs je ještě pořád na trati, asi se snaží udržet v závodě tu druhou Toyotu.
Někde se ztratil i Mardějev. To by bylo překvapení Kamaz v koncích?
Tak snad si dneska všichni trochu odpočinou a dají dohromady svoje auta a motorky.
K
Kolomajs je ještě pořád na trati, asi se snaží udržet v závodě tu druhou Toyotu.
Někde se ztratil i Mardějev. To by bylo překvapení Kamaz v koncích?

Tak snad si dneska všichni trochu odpočinou a dají dohromady svoje auta a motorky.
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
Re: Dakar 2010
Jo, došlo i na Kamazy, ale už je v cíli. Kolomý není ve výsledcích, ale na teamovém webu je zpráva, že dorazil, projel všechny waypointy a pokračuje. Myslím, že Kunovský to odpískal. Všech 5 Bowlerů pokračuje, Sireyjol je 24.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Dakar 2010
Ti co jedou rychle,ale s nadhledem ( přeci je jen závod v polovině ) ,tak začínají mít navrch. Už nevím kdo to mluvil v TV,že Dakar se vrací tam,kde byl - NEJOBTÍŽNĚJŠÍ ZÁVOD SVĚTA, a tak to má být
Nejen dravost ,ale i zkušenosti slaví úspěch

Nejen dravost ,ale i zkušenosti slaví úspěch

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: Dakar 2010
Rikal to Rudo ten manager z KM racing ,pry driv jezdil motorky jeste kdyz se jezdilo v afryce.
Jo jo mluvil rozumne a bylo videt ze ma neco za sebou.
Macik jede obdivuhodne,na to jakej ma stroj a co ma konkurence
Vcera byli zabery ze dne volna a nejaky starsi z trati a na nich byl krasne videt vahovy rozdil mezi Kamazy a ostatnimi,bylo to jako kdyz Gordon lita pres kazdou dunu,zatimco ostatni se jen tak prehoupnou a to jeste s potizema.
Je mi lito Comy ,dostal penale za pneu.,Despre pry ho naprasil ze dal neschvalenou gumu
Ten chlap by je tam zvalcoval,tak se ho zbavili.
Honza
Jo jo mluvil rozumne a bylo videt ze ma neco za sebou.
Macik jede obdivuhodne,na to jakej ma stroj a co ma konkurence

Vcera byli zabery ze dne volna a nejaky starsi z trati a na nich byl krasne videt vahovy rozdil mezi Kamazy a ostatnimi,bylo to jako kdyz Gordon lita pres kazdou dunu,zatimco ostatni se jen tak prehoupnou a to jeste s potizema.
Je mi lito Comy ,dostal penale za pneu.,Despre pry ho naprasil ze dal neschvalenou gumu

Ten chlap by je tam zvalcoval,tak se ho zbavili.
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
Re: Dakar 2010
Ve zprávě visící na www.dakar.com stojí, že si stěžovalo několik jezdců a Despres tam není zmíněn. To penále dostal především za to, že přijal v úseku trati speciálky pomoc (tedy nové kolo) od asistence, přičemž pomáhat si můžou pouze jezdci mezi sebou. Jednalo se o zónu mezi dvěma měřenými úseky speciálky, kdy trať vedla obchvatem po silnici kolem nějaké chráněné oblasti, čas se tam sice neměřil, ale bylo to součástí speciálky. Coma považuje penále 6 hodin za příliš kruté a zvažoval odstoupení ze závodu. Dneska ale nastoupil.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- Maxsel
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar 2010
V den volna už je v závodě jen 95 motorek, 14 quadů, 55 aut a 25 kamionů
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Dakar 2010
Jó Jendo,máš pravdu.Já už nemám takovéj pamatovák
Fandím taky Macíkovi , jede jak kdyby jel offroadmaraton
a je náš skoroposlední zástupce 

Fandím taky Macíkovi , jede jak kdyby jel offroadmaraton


D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: Dakar 2010
Macik jede squele
Co me na zavode mrzi nema se zavodem jako takovym nic spolecnyho,je to zpusob jakym CT vede zpravodajstvi
Povrchnost,stale dokola ty same zabery(jakoby nebyl zdroj),uplne mimo zpravodajstvi vyvalenyho mimone primo ze zavodu(cca 3min.denne , nevim jak se jmenuje).
To vse zmatene v kombinaci se starymi zabery a spatnou kvalitou novinaru na miste a naprostou
neinformovanosti.Kdyz jsem si chtel dohledat co se deje kolem motorek a Comy,musel jsem na francouzke zpravodajstvi abych se dozvedel co CT nacala ale nedotahla do konce.Davam jim za ty nase penize z dani a poplatku -4
Honza

Co me na zavode mrzi nema se zavodem jako takovym nic spolecnyho,je to zpusob jakym CT vede zpravodajstvi

To vse zmatene v kombinaci se starymi zabery a spatnou kvalitou novinaru na miste a naprostou
neinformovanosti.Kdyz jsem si chtel dohledat co se deje kolem motorek a Comy,musel jsem na francouzke zpravodajstvi abych se dozvedel co CT nacala ale nedotahla do konce.Davam jim za ty nase penize z dani a poplatku -4



Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
Re: Dakar 2010
A proto jsem rád že to tu komentuje a NEKLAN dává super info,přehled...takže jsem pořád v obraze. DíkyJenda píše:Macik jede squele![]()
Co me na zavode mrzi nema se zavodem jako takovym nic spolecnyho,je to zpusob jakym CT vede zpravodajstviPovrchnost,stale dokola ty same zabery(jakoby nebyl zdroj),uplne mimo zpravodajstvi vyvalenyho mimone primo ze zavodu(cca 3min.denne , nevim jak se jmenuje).
To vse zmatene v kombinaci se starymi zabery a spatnou kvalitou novinaru na miste a naprostou
neinformovanosti.Kdyz jsem si chtel dohledat co se deje kolem motorek a Comy,musel jsem na francouzke zpravodajstvi abych se dozvedel co CT nacala ale nedotahla do konce.Davam jim za ty nase penize z dani a poplatku -4![]()
![]()
![]()
Honza
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Dakar 2010
S tou ČT TV je to bohužel pravda
. Kolikrát sem já viděl po sobě třeba Spáčila,jak zkouší klakson ( i když už byl Out )
Kua já umím jen česky,tak kdyby to tady nekomentovali druzí
, "tak su kde Halík ,su v prd.li " No tak ještě pořadí na Dakar.com si dovedu přečíst 


Kua já umím jen česky,tak kdyby to tady nekomentovali druzí


D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: Dakar 2010
Koukejte v 11 večer na Eurosport, záběry jsou ze stejného zdroje, ale je tam toho víc (trvá to 45min.) a poslední dobou to spolukomentuje Tomáš Kocanda, který píše blog na stránkách Martina Macka. Neříkám, že je to ideál (ale to není nic), nejsou tam záběry českých teamů, pokud nejsou v popředí, ale připadá mi to o trochu lepší než ČT4. Blbě funguje i tracking na ofic stránkách a vůbec stránky dakar.com poskytují tradičně málo infomací. Nejlepší je si najít stránky teamů, které mě zajímají a sledovat je. I když málokterý team má tak aktuální zprávy, jako třeba Czech Dakar. Prostě nejlepší je rozbít prasátko a jet se tam podívat... 

Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- erik
- Příspěvky: 2886
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar 2010
Emo B. tam jel a pronajal si F Rangera pick up na cely zavod za 1500 $.... jsou to vesmirne penize???Neklan píše:Koukejte v 11 večer na Eurosport, záběry jsou ze stejného zdroje, ale je tam toho víc (trvá to 45min.) a poslední dobou to spolukomentuje Tomáš Kocanda, který píše blog na stránkách Martina Macka. Neříkám, že je to ideál (ale to není nic), nejsou tam záběry českých teamů, pokud nejsou v popředí, ale připadá mi to o trochu lepší než ČT4. Blbě funguje i tracking na ofic stránkách a vůbec stránky dakar.com poskytují tradičně málo infomací. Nejlepší je si najít stránky teamů, které mě zajímají a sledovat je. I když málokterý team má tak aktuální zprávy, jako třeba Czech Dakar. Prostě nejlepší je rozbít prasátko a jet se tam podívat...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Dakar 2010
Neklan píše:Koukejte v 11 večer na Eurosport, záběry jsou ze stejného zdroje, ale je tam toho víc (trvá to 45min.) a poslední dobou to spolukomentuje Tomáš Kocanda, který píše blog na stránkách Martina Macka. Neříkám, že je to ideál (ale to není nic), nejsou tam záběry českých teamů, pokud nejsou v popředí, ale připadá mi to o trochu lepší než ČT4. Blbě funguje i tracking na ofic stránkách a vůbec stránky dakar.com poskytují tradičně málo infomací. Nejlepší je si najít stránky teamů, které mě zajímají a sledovat je. I když málokterý team má tak aktuální zprávy, jako třeba Czech Dakar. Prostě nejlepší je rozbít prasátko a jet se tam podívat...
1. nemám prasátko

2. nemám ani eurosport




Není lepší tam prostě zajet ?

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: Dakar 2010
Vcera jsem videl(i-dnes) tu Zapletalovu nehodu.On board kamera,behal mi mraz po zadech
Snad bude dobrej. http://sport.idnes.cz/video-byl-to-prim ... rsport_mah
Informace o Comove maleru cerpam s Francozskych servru,tam je info. dost.Spekulace ze ho naprasil Despre(frantik) je odtamtud.Zrovna tak info. ze ho zarizli na zaklede videa nebo fotek zverejnenych na googlu.Nevim jak to s tou pneu je,jestli to udelal,tak je to VUL
On by jim vsem asi jeste nadelil,vsechny ztraty pomalu mazal.Haji se ale ze ne ,ze to tak neni.
Honza

Informace o Comove maleru cerpam s Francozskych servru,tam je info. dost.Spekulace ze ho naprasil Despre(frantik) je odtamtud.Zrovna tak info. ze ho zarizli na zaklede videa nebo fotek zverejnenych na googlu.Nevim jak to s tou pneu je,jestli to udelal,tak je to VUL

Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
Re: Dakar 2010
Jo, taky už jsem někde viděl zprávičku, že první řval Despres. Nicméně flastr prý dostal na základě usvědčení za pomoci fotografií v HD kvalitě. Těžko říct, i Fretigne říkal, že ho viděl vyjíždět spoza nějaké boudy (Coma říkal, že si byl odskočit
)
Jinak co se informovanosti týká, na Dakaru je opravdu velmoc Francie, ale jejich weby jsou obvykle pouze v žabožroutštině, což je sice jazyk libozvučný, ale ke své hanbě musím přiznat, že ho naprosto neovládám
.
Jinak dneska účastnící mávají na rozloučenou poušti Atacama a vydávají se zase vstříc tratím trochu podobným WRC.
Připadá mi, že v autech, ačkoli tovární team Mitsubishi to loni vzdal a máme tu pouze tovární VW a polotovární BMW, konkurence je zatím větší než loni. To sedmé místo Mirka Zapletala bylo opravdu z říše snů a myslím, že i kdyby neboural, na první desítku by neměl šanci. Pět loňských ex-továrních Mitsubishi Lancer přestavěných na benzinový motor a koupených s celým teamovým zázemím Misslinovým JMB Stradale, jede zatím velmi stabilně a dobře, plus 4 VW a 3 BMW, k tomu dvě rychlé buggy (Henrard a Errandonea), Gordon s Baldwinem na pseudo Hummerech, Van Deijne na dalším ex-továrním Mitsubishi, Leal Dos Santos na dalším BMW X3 a máme našlapané pořadí přesahující první patnáctku.
Sireyjol na nejlepším Bowleru je po včerejšku 21 a myslím, že v daných podmínkách je to super výsledek a vlajku Land Roveru tím drží vysoko - tak vydržet! Z anglických strojů ještě pokračují 4 další Bowlery, zbývá už pouze jeden Desert Warrior a 2 mini buggy McRae. Chci zdůraznit, že všechny anglické stroje jsou relativně levná auta jednoduché konstrukce, určené soukromníkům - amatérům a z tohoto úhlu pohledu je třeba na ně pohlížet. Myslím, že právě amatéři dělají Dakar Dakarem a řekl bych že ještě víc než třeba VW s desítkami doprovodných kamionů, teamovým ubytováním, teamovými kuchaři, doktory, maséry a já nevím kým čím ještě.

Jinak co se informovanosti týká, na Dakaru je opravdu velmoc Francie, ale jejich weby jsou obvykle pouze v žabožroutštině, což je sice jazyk libozvučný, ale ke své hanbě musím přiznat, že ho naprosto neovládám

Jinak dneska účastnící mávají na rozloučenou poušti Atacama a vydávají se zase vstříc tratím trochu podobným WRC.
Připadá mi, že v autech, ačkoli tovární team Mitsubishi to loni vzdal a máme tu pouze tovární VW a polotovární BMW, konkurence je zatím větší než loni. To sedmé místo Mirka Zapletala bylo opravdu z říše snů a myslím, že i kdyby neboural, na první desítku by neměl šanci. Pět loňských ex-továrních Mitsubishi Lancer přestavěných na benzinový motor a koupených s celým teamovým zázemím Misslinovým JMB Stradale, jede zatím velmi stabilně a dobře, plus 4 VW a 3 BMW, k tomu dvě rychlé buggy (Henrard a Errandonea), Gordon s Baldwinem na pseudo Hummerech, Van Deijne na dalším ex-továrním Mitsubishi, Leal Dos Santos na dalším BMW X3 a máme našlapané pořadí přesahující první patnáctku.
Sireyjol na nejlepším Bowleru je po včerejšku 21 a myslím, že v daných podmínkách je to super výsledek a vlajku Land Roveru tím drží vysoko - tak vydržet! Z anglických strojů ještě pokračují 4 další Bowlery, zbývá už pouze jeden Desert Warrior a 2 mini buggy McRae. Chci zdůraznit, že všechny anglické stroje jsou relativně levná auta jednoduché konstrukce, určené soukromníkům - amatérům a z tohoto úhlu pohledu je třeba na ně pohlížet. Myslím, že právě amatéři dělají Dakar Dakarem a řekl bych že ještě víc než třeba VW s desítkami doprovodných kamionů, teamovým ubytováním, teamovými kuchaři, doktory, maséry a já nevím kým čím ještě.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
Re: Dakar 2010
Ještě k těm amatérům. Nejsou to samozřejmě žádné socky. I za předpokladu, že by si dělali servis sami a pronajali si převoz náhradních dílů doprovodným kamionem jiného teamu, tak náklady na Dakar jsou minimálně kolem 3 mega + vlastní auto. U motorek se stejným zajištěním pak kolem 2 - 2,5 mega, zase + motorka.
Zajímalo by mě, jak moc splňují podmínky "produkční" třídy T2, nové velké Toyoty Land Cruiser Mitsuhashi a Gibona. Svojí třídu zatím vedou suverénně a celkově jsou po včerejšku 18. a 19. Stejně tak by mě zajímalo, která okopírovaná konstrukce se skrývá pod sukní čínských aut Chery Číňanů Lu a Jianga. Rozjíždí se postupně k velkým výsledkům. Po včerejšku jsou 29. a 34.
Pro doplnění Janeček je s Toyotou LC 120 třídy T2 na 47. místě.
Zajímalo by mě, jak moc splňují podmínky "produkční" třídy T2, nové velké Toyoty Land Cruiser Mitsuhashi a Gibona. Svojí třídu zatím vedou suverénně a celkově jsou po včerejšku 18. a 19. Stejně tak by mě zajímalo, která okopírovaná konstrukce se skrývá pod sukní čínských aut Chery Číňanů Lu a Jianga. Rozjíždí se postupně k velkým výsledkům. Po včerejšku jsou 29. a 34.
Pro doplnění Janeček je s Toyotou LC 120 třídy T2 na 47. místě.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: Dakar 2010
...me to z franiny preklada pani,tak kdyby nekdo neco mel,poslete to
H.

H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info