Dakar 2010
Moderátor: Miky_CZ
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7914
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Dakar 2010
Jo jo. Macik se tam najednou objevil. Tak snad je už v cíli. Maj to nějaký divný.
Tak ještě ten Kolomajz. K
Tak ještě ten Kolomajz. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7914
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Dakar 2010
Teď jsem koukal, že Macík také není na 148 a pak už zase jo.
Ještě mě napadá jestli to nemohli minout. Ale to by bylo divný.
K
Ještě mě napadá jestli to nemohli minout. Ale to by bylo divný.
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7914
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Dakar 2010
A v cíli zase chybí Mardejev. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
Re: Dakar 2010
Neklane, díky za vysvětlení. Je zvláštní, že sponzor teamu, který vyrábí řekl bych výkonné motory si nechá lézt do zelí britským V8. Je ale pravdou, že je to motor prověřený léty a je vypilován k dokonalosti. Hlavně ať se jim daří v závodě.Neklan píše:Nemá motor Cummins, jede jenom v teamu Cummins France. Pod kapotou těchto Bowlerů statečně tluče tradiční srdce Rover V8, který máš i ve svém Range Roveru. Většinou to jsou čtyřlitry (vyšší objemy mají podstatně vyšší předepsanou minimální hmotnost auta) připravované nejčastěji firmou JE Engineering o výkonu 230 - 280 koní (pro Dakar spíš méně kvůli spolehlivosti). Dělaly se také Bowlery s motory TD5 a poslední vývojové stupně produkované teď pod firmou QT Services nabízejí volitelně i novější a výkonnější motory Jaguar/Land Rover V8 - 32-ventilové.
Range Rover 4.6 Mk II
-
- Příspěvky: 3308
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar 2010
Tady máte vozítka na dakar
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: Dakar 2010
Me to Karle prislo divny ze tam mas ARO ale zaboha by me nenapadlo ze to je to ARO co jsem ho tam zazil i ja.Pamatuju si ze jsou tam svody pobliz kabel.svazku zapalovani a ze se jim to tavilo tou silenou teplotou.Pak tam jeste statecne jezdili kluci na subaru,svarenec z trubek
Jo to bylo
Vcerejsi prejezd And byl asi mazec,obvzlast pro motorkare.Pry tam bylo kolem 0 stupnu,no na to ze na Atacame bylo pres padesat je to celkem teplotni facka
Honza

Jo to bylo

Vcerejsi prejezd And byl asi mazec,obvzlast pro motorkare.Pry tam bylo kolem 0 stupnu,no na to ze na Atacame bylo pres padesat je to celkem teplotni facka

Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7914
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Dakar 2010
Tak už jsem dneska slyšel v rádiu, že už nemám ani toho Kolomajze.
Prej jim taky lehnul motor a už to nešlo opravit.
V dněšních výsledcích chybí Chagin.
To by bylo super. Macík na třetí místo, pokud dojede.
V půlce etapy je zatím čtvrtý. To by bylo super.
K


V dněšních výsledcích chybí Chagin.


V půlce etapy je zatím čtvrtý. To by bylo super.
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
Re: Dakar 2010
Karle netes se. Chagin je vo vysledkoch ma najskor problem s iritrackom.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7914
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Dakar 2010


POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Dakar 2010
Sláma Karel píše:tak nic no.
Čtvrtý taky dobrý. Hlavně aby dojel (ten Macík) K
No on je v Truckách poslední zástupce néééé..........

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Dakar 2010
Tak Macik to završil dneska 3. místem v etapě
Celkově 4. místo - SUPER

Celkově 4. místo - SUPER

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Dakar 2010
Už vím proč Loprais dopadl tak blbě
On si starý Lopik pořídil jako novinářské auto Nissan Navara
Kdyby měl nesmrtelnou Toyota Hilux tak vyhrál
cenu útěchy 

On si starý Lopik pořídil jako novinářské auto Nissan Navara



D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: Dakar 2010
Ty jsou strašnýLuboš M. píše:Tady máte vozítka na dakar![]()

Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: Dakar 2010
Rekl bych ze Macik s Lizou zajel uzasnej zavod,toz gratuluji a smekam.Se starou herkou to byl vykon.Pry mel jet s nejakou novejsi karou ale nestihl ji dodelat,tak vyvencil veterana
H.

H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- Zanzibar
- Příspěvky: 1973
- Registrován: 12 lis 2008 17:34
- tel.: +420602286657
- Bydliště: Běleč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar 2010
Tak vidíš, platí to i na Dakaru, že veterán je spolehlivější, než nová kára 

tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Dakar 2010
Zanzibar píše:Tak vidíš, platí to i na Dakaru, že veterán je spolehlivější, než nová kára
Veterán s novým srdcem


D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: Dakar 2010
Nevím o jakém veteránu to mluvíte, Macíkova Líza má z té původní jenom skelet kabiny. Celé je to vlastní Macíkova konstrukce a vzhledem k tomu, že vlastní práva na bývalé Liazky - dakarský závodní Liaz je na světě



Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Dakar 2010
Neklan píše:Nevím o jakém veteránu to mluvíte, Macíkova Líza má z té původní jenom skelet kabiny. Celé je to vlastní Macíkova konstrukce a vzhledem k tomu, že vlastní práva na bývalé Liazky - dakarský závodní Liaz je na světě![]()
Diť jó,přeci proto tu kabinu furt lepili .Jednu chvíli to byl přeci TEDOM


D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar 2010
Tedom koupil motorárnu Liazu a dělají tam nyní nějaký ekologický motóóry. V Třebíči postavili fabriku a začali dělat městský autobusy s těma motóórama. Zatím to ale moc nejde...
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
Re: Dakar 2010
Na stránkách KM Racingu je ve třech částech uvedena fotogalerie (182 fotek) skvělých fotografií Petra Luska a skoro osmiminutové video mapující účast teamu na letošním Dakaru. www.kmracing.cz
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250