Dakar 2010

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7914
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: Dakar 2010

#161 Příspěvek od Sláma Karel » 13 led 2010 21:19

Jo jo. Macik se tam najednou objevil. Tak snad je už v cíli. Maj to nějaký divný.
Tak ještě ten Kolomajz. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7914
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: Dakar 2010

#162 Příspěvek od Sláma Karel » 13 led 2010 21:21

Teď jsem koukal, že Macík také není na 148 a pak už zase jo.
Ještě mě napadá jestli to nemohli minout. Ale to by bylo divný.

K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7914
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: Dakar 2010

#163 Příspěvek od Sláma Karel » 13 led 2010 21:23

A v cíli zase chybí Mardejev. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 353
Registrován: 23 bře 2008 15:27
auto: Discovery 3 4.4 V8
Bydliště: Praha

Re: Dakar 2010

#164 Příspěvek od Marťas » 14 led 2010 10:07

Neklan píše:Nemá motor Cummins, jede jenom v teamu Cummins France. Pod kapotou těchto Bowlerů statečně tluče tradiční srdce Rover V8, který máš i ve svém Range Roveru. Většinou to jsou čtyřlitry (vyšší objemy mají podstatně vyšší předepsanou minimální hmotnost auta) připravované nejčastěji firmou JE Engineering o výkonu 230 - 280 koní (pro Dakar spíš méně kvůli spolehlivosti). Dělaly se také Bowlery s motory TD5 a poslední vývojové stupně produkované teď pod firmou QT Services nabízejí volitelně i novější a výkonnější motory Jaguar/Land Rover V8 - 32-ventilové.
Neklane, díky za vysvětlení. Je zvláštní, že sponzor teamu, který vyrábí řekl bych výkonné motory si nechá lézt do zelí britským V8. Je ale pravdou, že je to motor prověřený léty a je vypilován k dokonalosti. Hlavně ať se jim daří v závodě.
Range Rover 4.6 Mk II

Luboš M.
Příspěvky: 3308
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakar 2010

#165 Příspěvek od Luboš M. » 14 led 2010 10:37

http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: Dakar 2010

#166 Příspěvek od Jenda » 14 led 2010 12:16

Me to Karle prislo divny ze tam mas ARO ale zaboha by me nenapadlo ze to je to ARO co jsem ho tam zazil i ja.Pamatuju si ze jsou tam svody pobliz kabel.svazku zapalovani a ze se jim to tavilo tou silenou teplotou.Pak tam jeste statecne jezdili kluci na subaru,svarenec z trubek :!:
Jo to bylo :wink:
Vcerejsi prejezd And byl asi mazec,obvzlast pro motorkare.Pry tam bylo kolem 0 stupnu,no na to ze na Atacame bylo pres padesat je to celkem teplotni facka :!:
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7914
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: Dakar 2010

#167 Příspěvek od Sláma Karel » 14 led 2010 18:50

Tak už jsem dneska slyšel v rádiu, že už nemám ani toho Kolomajze. :cry: Prej jim taky lehnul motor a už to nešlo opravit. :Ja blb:

V dněšních výsledcích chybí Chagin. :shock: To by bylo super. Macík na třetí místo, pokud dojede. :|
V půlce etapy je zatím čtvrtý. To by bylo super.

K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Dakar 2010

#168 Příspěvek od DanoDEF » 14 led 2010 19:34

Karle netes se. Chagin je vo vysledkoch ma najskor problem s iritrackom.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7914
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: Dakar 2010

#169 Příspěvek od Sláma Karel » 14 led 2010 20:19

:hmm: tak nic no. :Ja blb: Čtvrtý taky dobrý. Hlavně aby dojel (ten Macík) K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Dakar 2010

#170 Příspěvek od RudaK » 15 led 2010 17:47

Sláma Karel píše::hmm: tak nic no. :Ja blb: Čtvrtý taky dobrý. Hlavně aby dojel (ten Macík) K

No on je v Truckách poslední zástupce néééé.......... :mrgreen:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Dakar 2010

#171 Příspěvek od RudaK » 16 led 2010 21:56

Tak Macik to završil dneska 3. místem v etapě :shock:
Celkově 4. místo - SUPER :Pohoda:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Dakar 2010

#172 Příspěvek od RudaK » 17 led 2010 11:40

Už vím proč Loprais dopadl tak blbě :shock:
On si starý Lopik pořídil jako novinářské auto Nissan Navara :Ale fuuj: Kdyby měl nesmrtelnou Toyota Hilux tak vyhrál :lol: cenu útěchy :mrgreen:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
KRANG
Příspěvky: 1494
Registrován: 16 črc 2007 19:49
Bydliště: Praha

Re: Dakar 2010

#173 Příspěvek od KRANG » 17 led 2010 13:34

Luboš M. píše:Tady máte vozítka na dakar :)
Ty jsou strašný :Ale fuuj:
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: Dakar 2010

#174 Příspěvek od Jenda » 17 led 2010 17:03

Rekl bych ze Macik s Lizou zajel uzasnej zavod,toz gratuluji a smekam.Se starou herkou to byl vykon.Pry mel jet s nejakou novejsi karou ale nestihl ji dodelat,tak vyvencil veterana :lol:
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
Zanzibar
Příspěvky: 1973
Registrován: 12 lis 2008 17:34
tel.: +420602286657
Bydliště: Běleč
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakar 2010

#175 Příspěvek od Zanzibar » 17 led 2010 17:53

Tak vidíš, platí to i na Dakaru, že veterán je spolehlivější, než nová kára :mrgreen:
tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Dakar 2010

#176 Příspěvek od RudaK » 18 led 2010 05:56

Zanzibar píše:Tak vidíš, platí to i na Dakaru, že veterán je spolehlivější, než nová kára :mrgreen:

Veterán s novým srdcem :coze: :mrgreen:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Dakar 2010

#177 Příspěvek od Neklan » 18 led 2010 11:17

Nevím o jakém veteránu to mluvíte, Macíkova Líza má z té původní jenom skelet kabiny. Celé je to vlastní Macíkova konstrukce a vzhledem k tomu, že vlastní práva na bývalé Liazky - dakarský závodní Liaz je na světě :!: :D
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Dakar 2010

#178 Příspěvek od RudaK » 18 led 2010 12:11

Neklan píše:Nevím o jakém veteránu to mluvíte, Macíkova Líza má z té původní jenom skelet kabiny. Celé je to vlastní Macíkova konstrukce a vzhledem k tomu, že vlastní práva na bývalé Liazky - dakarský závodní Liaz je na světě :!: :D


Diť jó,přeci proto tu kabinu furt lepili .Jednu chvíli to byl přeci TEDOM :wink: No ale na to licenci neměl,tak je to spátky LIAZ :shock:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakar 2010

#179 Příspěvek od MOPADŽI » 19 led 2010 20:22

Tedom koupil motorárnu Liazu a dělají tam nyní nějaký ekologický motóóry. V Třebíči postavili fabriku a začali dělat městský autobusy s těma motóórama. Zatím to ale moc nejde...
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Dakar 2010

#180 Příspěvek od Neklan » 31 led 2010 20:43

Na stránkách KM Racingu je ve třech částech uvedena fotogalerie (182 fotek) skvělých fotografií Petra Luska a skoro osmiminutové video mapující účast teamu na letošním Dakaru. www.kmracing.cz
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Odpovědět