Motor TD5

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Martin_H
Příspěvky: 527
Registrován: 19 led 2007 12:35
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Motor TD5

#1 Příspěvek od Martin_H » 06 čer 2007 14:32

před časem se tady řešilo prosakování nafty do oleje u motoru TD5 , tuším že někde u vstřiků. Jednalo se o nějaký konkrétní ročník, případně serii ?

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

#2 Příspěvek od Stavros » 06 čer 2007 14:47

Jedna se o modely po faceliftu, ktery byl nejak v roce 2002. Nekomu to dela a nekomu ne.

Uživatelský avatar
Martin_H
Příspěvky: 527
Registrován: 19 led 2007 12:35
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Martin_H » 06 čer 2007 15:40

naskýtá se koupě jedný disco z 2003 - tak mi to zajímá. Takže se to kus vodu kusu liší? já myslel, že to je nějakej neduh celý serie

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#4 Příspěvek od DanoDEF » 06 čer 2007 15:54

Martin_H píše:naskýtá se koupě jedný disco z 2003 - tak mi to zajímá. Takže se to kus vodu kusu liší? já myslel, že to je nějakej neduh celý serie
...jedna sa o motory pre EURO 3 normu ( jednoducho spoznas podla dvoch solenoidov okolo EGR ) takze uz aj roznik 2003...prve motory TD5 boli OK.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Martin_H
Příspěvky: 527
Registrován: 19 led 2007 12:35
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Martin_H » 06 čer 2007 16:28

DanoDEF píše: ...jedna sa o motory pre EURO 3 normu ( jednoducho spoznas podla dvoch solenoidov okolo EGR ) takze uz aj roznik 2003...prve motory TD5 boli OK.
Nevím co je EGR :oops: Nejde to vzít paušálně od nějakého data výroby. Předpokládám, že se obě verze souběžně nedělali ¨....

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Miloš II » 06 čer 2007 17:25

Martin_H píše:
DanoDEF píše: ...jedna sa o motory pre EURO 3 normu ( jednoducho spoznas podla dvoch solenoidov okolo EGR ) takze uz aj roznik 2003...prve motory TD5 boli OK.
Nevím co je EGR :oops: Nejde to vzít paušálně od nějakého data výroby. Předpokládám, že se obě verze souběžně nedělali ¨....
Tam ten bazmek s těma šipkama. Už to tu někde ve foru proběhlo :idea: :wink: MilošII
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#7 Příspěvek od DanoDEF » 06 čer 2007 20:48

Martin_H píše:Nejde to vzít paušálně od nějakého data výroby. Předpokládám, že se obě verze souběžně nedělali ¨....
ide...ale napamätam si datum...admin by vedel
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Drápalík
Příspěvky: 86
Registrován: 01 kvě 2007 22:42
Bydliště: Znaim, nebo RRC

#8 Příspěvek od Drápalík » 06 čer 2007 20:55

Už se to důkladně rozebralo v - Defender - pronikanie nafty do oleja
To je pořád KAMARÁÁÁDE, KAMARÁÁÁDE a někde, jako by ze zadu cejtíš P...

Odpovědět