olej

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

olej

#1 Příspěvek od Mirek70 » 07 čer 2007 13:36

tak jsem koukal a skutečně ve spodní červené patici ve spodní části olej
předpokládám že dráty od vstřiků jsou ty 5x žluté s barevnými proužky ty jsou nejvíce od oleje .
olej tedy leze přímo středem kabelu po lanku v bužírce ,co se vyřeší výměnou kabelu nestací kabel jen po cestě oholit a upravit izolaci aby to nepokračovalo?

discover
Příspěvky: 909
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od discover » 07 čer 2007 15:02

Toho se nelekej, pro klid duse muzes vysusovat. Ja osobne 1-2 krat do roka lehce necim savym vysusim a nechavam. Dle meho je zbytecne premistovat
ridici jednotku. Muzes obcas i vycistit konektory, ale pozor, nejdriv, vyndat klicek, nechat chvili v klidu a pak vysusovat. S klicem v zapalovani nedelej radeji nic, usetris si problemy. :lol: :lol: :lol:
Standa

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: olej

#3 Příspěvek od Miloš II » 07 čer 2007 15:22

Mirek píše:tak jsem koukal a skutečně ve spodní červené patici ve spodní části olej
předpokládám že dráty od vstřiků jsou ty 5x žluté s barevnými proužky ty jsou nejvíce od oleje .
olej tedy leze přímo středem kabelu po lanku v bužírce ,co se vyřeší výměnou kabelu nestací kabel jen po cestě oholit a upravit izolaci aby to nepokračovalo?
To jsou ony stačí jak píšeš oholit, pocínovat, zaizolovat, ale pak bych vyměnil kabeláž na vstřiky ty jsou pod hliníkovým víkem a tam začíná celej problém. Vystříkal i kontakty nějakým čističem dělal jsem to (Servisol Super 10) je to čistící mazadlo spojů. MilošII
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

#4 Příspěvek od Mirek70 » 07 čer 2007 15:29

Miloši díky zítra se do toho pustím pro zašátek bych to pocínoval a zaizoloval někde u RJ kousek dál nebo je lepší místo ? jsou to ty žluté uplně na kraji RJ a červené patice tedy ty nejspodnější když je RJ na svém místě

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

#5 Příspěvek od Mirek70 » 07 čer 2007 15:32

jo ješte RJ jsem vystříkal raději jen kontaktolem a vyfoukal stl.vzduchem a patici nějakým odmaštovadlem ve sprai a také vzhuchem
kluci nejezdíte někdy do Mimoně já jezdil dříve když jsem měl Land Cruisera
tak bych si jel zařádit a vyzkoušet nového mazlíka co dovede nevím jak bez té mez.n. uzávěrky

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#6 Příspěvek od DanoDEF » 07 čer 2007 16:12

Mirek píše: ... jsou to ty žluté uplně na kraji RJ a červené patice tedy ty nejspodnější když je RJ na svém místě
a este 2 hnede...

alebo prestuduj

http://www.mejznar.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Odpovědět