Houstone tady Discovery, máme problém.

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Admin » 03 kvě 2007 18:13

Jak zde již Miloš II napsal, vyzkoušel bych ten uzávěr expanzky. Nic víc co tu bylo psáno mě nenapadlo. Snad jen vodní čerpadlo, ale ty jsou bezproblémové, tak samo i termostaty. :?
Naposledy upravil(a) Admin dne 04 kvě 2007 09:59, celkem upraveno 1 x.

Potapěč

#22 Příspěvek od Potapěč » 03 kvě 2007 19:30

Ok. Díky. :wink:

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Problém

#23 Příspěvek od Miloš II » 04 kvě 2007 07:56

Hele ještě mě napadlo jestli nejsou při chodu motoru hadice tvrdý jak beton pokud jo mohlo by to svědčit o tom,že asi podfukuje někde těsnění pod hlavou do chlazení a uzávěr na expa. pouší chlad. kapalinu Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Potapěč

#24 Příspěvek od Potapěč » 04 kvě 2007 09:18

Hadice sou měký. Na uzávěru expanzky byl ókroužek posunutej vo jednu drážku vejš, tak snad se nám to podařilo dokonale vodvzdušnit. Zatim je klit a dneska to pudem pořádně projet.

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém

#25 Příspěvek od default » 05 kvě 2007 09:34

Miloš II píše:Hele ještě mě napadlo jestli nejsou při chodu motoru hadice tvrdý jak beton pokud jo mohlo by to svědčit o tom,že asi podfukuje někde těsnění pod hlavou do chlazení a uzávěr na expa. pouší chlad. kapalinu Miloš II
To se pozna jednoduse tak, ze otevres uzaver expanze a nastartujes - pokud vychazi vyrazne smrdici bubliny (jako z vyfuku) tak je to jasne...
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Potapěč

#26 Příspěvek od Potapěč » 05 kvě 2007 22:56

Pánové všechny tyto finty znám a vyzkoušeli jsme je, nicméně fčera opět teplota na třičtvrtě ukazatele, otáčky nešly nad 2500/min. Opět při svižné jízdě nic a po zvolnění (cca po 4km). :roll: Hadice měkké, bubliny nevidno a ani jsem nemuseli dolívat vodu.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11534
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od eliott » 06 kvě 2007 09:50

Podle zkušeností se přikláním k víčku expanzky, vyměnit z jiného auta, které je v pohodě, nebo nové, ale to snad tobě nemusím radit. Jediná další varianta je, že někde netěsní chladící systém, hadice by zase měkké být neměly, znamená že nedrží tlak :idea: .
PS, co si myslíš o turbu na Perkins?

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Admin » 06 kvě 2007 11:04

eliott píše:Podle zkušeností se přikláním k víčku expanzky, vyměnit z jiného auta, které je v pohodě, nebo nové, ale to snad tobě nemusím radit. Jediná další varianta je, že někde netěsní chladící systém, hadice by zase měkké být neměly, znamená že nedrží tlak :idea: .
PS, co si myslíš o turbu na Perkins?
Jenže pokud je netěsný systém, tak potom by chyběla kapalina. A ta jak píše nechybí :?

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11534
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od eliott » 06 kvě 2007 11:18

Protpže najel málo, na předchozí stranš píše, že dolívali...

Uživatelský avatar
Jan Kucera
Příspěvky: 678
Registrován: 11 bře 2007 09:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Jan Kucera » 06 kvě 2007 11:23

Potapěč píše:Pánové všechny tyto finty znám a vyzkoušeli jsme je, nicméně fčera opět teplota na třičtvrtě ukazatele, otáčky nešly nad 2500/min. Opět při svižné jízdě nic a po zvolnění (cca po 4km). :roll: Hadice měkké, bubliny nevidno a ani jsem nemuseli dolívat vodu.
....ja mel milimetrovou prasklinku na radiatoru topeni a tamtudy se tam dostaval vzduch a vzdycky po odvzdusneni klid,ale pak to zase zacalo a odhalil sem to az byl podezrelej zapach fridexu/teda antifreezu/ v kabine.
"I pád na držku je pohyb dopředu"

Disco 3 Beru3ka aneb Dukovany na kolech - co na me dnes blikne za fail? :o)

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Problém

#31 Příspěvek od Miloš II » 06 kvě 2007 11:48

Jan Kucera píše:
Potapěč píše:Pánové všechny tyto finty znám a vyzkoušeli jsme je, nicméně fčera opět teplota na třičtvrtě ukazatele, otáčky nešly nad 2500/min. Opět při svižné jízdě nic a po zvolnění (cca po 4km). :roll: Hadice měkké, bubliny nevidno a ani jsem nemuseli dolívat vodu.
....ja mel milimetrovou prasklinku na radiatoru topeni a tamtudy se tam dostaval vzduch a vzdycky po odvzdusneni klid,ale pak to zase zacalo a odhalil sem to az byl podezrelej zapach fridexu/teda antifreezu/ v kabine.
Tak tím to asi nebude :idea: Normálně se dá jet se přiměřeně zavzdušněnou Diskárnou akorát to netopí :idea: To že se přehřívá a otáčky nejdou přes 2500/min nebude tím,že někde uniká fridex. Nevím jak to je pořešený řídící jednotkou, ale asi při přehřátí motoru nepustí ŘJ otáčky motoru přes 2500/min takže termostatickej ventil, nebo čidlo teploty. Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11534
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od eliott » 06 kvě 2007 12:00

Pokud system nedrží tlak, lehce se přehřeje. Pak může zasáhnout fantastická :Ale fuuj: elektronika a omezit výkon Takže, Potápko, když je auto studené, resp lehce ohřáté, je výkon normální?

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Problém

#33 Příspěvek od Miloš II » 06 kvě 2007 12:27

Potapěč píše:Pánové všechny tyto finty znám a vyzkoušeli jsme je, nicméně fčera opět teplota na třičtvrtě ukazatele, otáčky nešly nad 2500/min. Opět při svižné jízdě nic a po zvolnění (cca po 4km). :roll: Hadice měkké, bubliny nevidno a ani jsem nemuseli dolívat vodu.
1. Teplota na 3/4
2. Otáčky nejdou přes 2500
3. Hadice měkké, bubliny nejsou a nedolívá se

Motor se přehřívá ŘJ nepustí motor do vyšších otáček, tak problém je v chlazení, Pokud jede čerpadlo tak je asi špatnej termostatickej regulátor teploty je zavřenej nebo jen částečne otevřenej a nereaguje na zvýšenou teplotu v systému (neotevře se) tudíš se motor přehřeje atd. MIloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11534
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od eliott » 06 kvě 2007 12:32

A proč jsou hadice měkké :idea: :?: Resp. Potapěči, když otevřeš na horkém motoru expanzku, je v systému tlak, nebo ne?

Potapěč

#35 Příspěvek od Potapěč » 06 kvě 2007 13:07

Blbě jsem se vyjádřil, hadice nejsou uplně měkké, ale normálně natlakované, topení funguje normálně, bubliny ve vodě nejsou, nedělá to pravidelně, ale jen něgdy. Auto nejede špatně, ale oproti předchozí Td5 se mě zdá krapet línější.
Nejezdím s ním já, je kamošovo, proto se mě tak blbě diagnostikuje.
Nicméně to fše má jedno pozitivum, utvrzuje mne to v mém zalíbení ve starších modelech. :idea: :lol:
Za termostat v hadicích bych toho myslitele co má tohle řešení na svědomí rád odměnil. :evil: :evil: :evil:

2 Eliot > S turbem bude ten Perkins bezkonkurenční. :wink:

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11534
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od eliott » 06 kvě 2007 13:24

S tím geniálním konstruktérem bych ti rád pomohl :lol:

Uživatelský avatar
Drápalík
Příspěvky: 86
Registrován: 01 kvě 2007 22:42
Bydliště: Znaim, nebo RRC

#37 Příspěvek od Drápalík » 06 kvě 2007 20:57

Ví, že nemužu srovnávat Td5 s mou bývalou 300Tdi, ale mněl jsem stejnej problém. Jednou se mi přehřívala, 3x né.Do kopce s vlekem 3,5 t nic a s toho po rovině vařím. Hadice normál, žádný bubliny. Jsem automechanik, takže jsem na všechny rady, že je to těsnění pod hlavou reagoval "JÁ JSEM NEJCHYTŘEJŠÍ". A ono to "TO" těsnění nakonec bylo....
To je pořád KAMARÁÁÁDE, KAMARÁÁÁDE a někde, jako by ze zadu cejtíš P...

Potapěč

#38 Příspěvek od Potapěč » 11 čer 2007 23:03

Problém vyřešen - vadná visco spojka na vrtuli chlazení. :idea:

Potapěč

#39 Příspěvek od Potapěč » 14 srp 2007 20:36

Po nepatrném kolísání teploty v extrémních červencových vedrech nám to nedalo a při výplachu chladiče jsme zjistili další důvod předchozího přehřívání. V prostoru mezi chladičem klimatizace, intercoolerem a chladičem vody si zbudovali hnízdo nějací snaživí ptáci po odstranění jejich domova i s jejich mumifikovanými těly se ukazatel teploty ustálil, f pozici gde má být, ať se děje, co se děje. :idea: :lol:

Sam

#40 Příspěvek od Sam » 14 srp 2007 22:22

Ptáci :roll: Což takhle spíše myšky :wink:

Odpovědět