
Houstone tady Discovery, máme problém.
Moderátor: Miky_CZ
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Jak zde již Miloš II napsal, vyzkoušel bych ten uzávěr expanzky. Nic víc co tu bylo psáno mě nenapadlo. Snad jen vodní čerpadlo, ale ty jsou bezproblémové, tak samo i termostaty. 

Naposledy upravil(a) Admin dne 04 kvě 2007 09:59, celkem upraveno 1 x.
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Problém
Hele ještě mě napadlo jestli nejsou při chodu motoru hadice tvrdý jak beton pokud jo mohlo by to svědčit o tom,že asi podfukuje někde těsnění pod hlavou do chlazení a uzávěr na expa. pouší chlad. kapalinu Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém
To se pozna jednoduse tak, ze otevres uzaver expanze a nastartujes - pokud vychazi vyrazne smrdici bubliny (jako z vyfuku) tak je to jasne...Miloš II píše:Hele ještě mě napadlo jestli nejsou při chodu motoru hadice tvrdý jak beton pokud jo mohlo by to svědčit o tom,že asi podfukuje někde těsnění pod hlavou do chlazení a uzávěr na expa. pouší chlad. kapalinu Miloš II
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Jenže pokud je netěsný systém, tak potom by chyběla kapalina. A ta jak píše nechybíeliott píše:Podle zkušeností se přikláním k víčku expanzky, vyměnit z jiného auta, které je v pohodě, nebo nové, ale to snad tobě nemusím radit. Jediná další varianta je, že někde netěsní chladící systém, hadice by zase měkké být neměly, znamená že nedrží tlak.
PS, co si myslíš o turbu na Perkins?

- Jan Kucera
- Příspěvky: 678
- Registrován: 11 bře 2007 09:17
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
....ja mel milimetrovou prasklinku na radiatoru topeni a tamtudy se tam dostaval vzduch a vzdycky po odvzdusneni klid,ale pak to zase zacalo a odhalil sem to az byl podezrelej zapach fridexu/teda antifreezu/ v kabine.Potapěč píše:Pánové všechny tyto finty znám a vyzkoušeli jsme je, nicméně fčera opět teplota na třičtvrtě ukazatele, otáčky nešly nad 2500/min. Opět při svižné jízdě nic a po zvolnění (cca po 4km).Hadice měkké, bubliny nevidno a ani jsem nemuseli dolívat vodu.
"I pád na držku je pohyb dopředu"
Disco 3 Beru3ka aneb Dukovany na kolech - co na me dnes blikne za fail? :o)
Disco 3 Beru3ka aneb Dukovany na kolech - co na me dnes blikne za fail? :o)
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Problém
Tak tím to asi nebudeJan Kucera píše:....ja mel milimetrovou prasklinku na radiatoru topeni a tamtudy se tam dostaval vzduch a vzdycky po odvzdusneni klid,ale pak to zase zacalo a odhalil sem to az byl podezrelej zapach fridexu/teda antifreezu/ v kabine.Potapěč píše:Pánové všechny tyto finty znám a vyzkoušeli jsme je, nicméně fčera opět teplota na třičtvrtě ukazatele, otáčky nešly nad 2500/min. Opět při svižné jízdě nic a po zvolnění (cca po 4km).Hadice měkké, bubliny nevidno a ani jsem nemuseli dolívat vodu.


Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Problém
1. Teplota na 3/4Potapěč píše:Pánové všechny tyto finty znám a vyzkoušeli jsme je, nicméně fčera opět teplota na třičtvrtě ukazatele, otáčky nešly nad 2500/min. Opět při svižné jízdě nic a po zvolnění (cca po 4km).Hadice měkké, bubliny nevidno a ani jsem nemuseli dolívat vodu.
2. Otáčky nejdou přes 2500
3. Hadice měkké, bubliny nejsou a nedolívá se
Motor se přehřívá ŘJ nepustí motor do vyšších otáček, tak problém je v chlazení, Pokud jede čerpadlo tak je asi špatnej termostatickej regulátor teploty je zavřenej nebo jen částečne otevřenej a nereaguje na zvýšenou teplotu v systému (neotevře se) tudíš se motor přehřeje atd. MIloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
Blbě jsem se vyjádřil, hadice nejsou uplně měkké, ale normálně natlakované, topení funguje normálně, bubliny ve vodě nejsou, nedělá to pravidelně, ale jen něgdy. Auto nejede špatně, ale oproti předchozí Td5 se mě zdá krapet línější.
Nejezdím s ním já, je kamošovo, proto se mě tak blbě diagnostikuje.
Nicméně to fše má jedno pozitivum, utvrzuje mne to v mém zalíbení ve starších modelech.
Za termostat v hadicích bych toho myslitele co má tohle řešení na svědomí rád odměnil.
2 Eliot > S turbem bude ten Perkins bezkonkurenční.
Nejezdím s ním já, je kamošovo, proto se mě tak blbě diagnostikuje.
Nicméně to fše má jedno pozitivum, utvrzuje mne to v mém zalíbení ve starších modelech.


Za termostat v hadicích bych toho myslitele co má tohle řešení na svědomí rád odměnil.



2 Eliot > S turbem bude ten Perkins bezkonkurenční.

Ví, že nemužu srovnávat Td5 s mou bývalou 300Tdi, ale mněl jsem stejnej problém. Jednou se mi přehřívala, 3x né.Do kopce s vlekem 3,5 t nic a s toho po rovině vařím. Hadice normál, žádný bubliny. Jsem automechanik, takže jsem na všechny rady, že je to těsnění pod hlavou reagoval "JÁ JSEM NEJCHYTŘEJŠÍ". A ono to "TO" těsnění nakonec bylo....
To je pořád KAMARÁÁÁDE, KAMARÁÁÁDE a někde, jako by ze zadu cejtíš P...
Po nepatrném kolísání teploty v extrémních červencových vedrech nám to nedalo a při výplachu chladiče jsme zjistili další důvod předchozího přehřívání. V prostoru mezi chladičem klimatizace, intercoolerem a chladičem vody si zbudovali hnízdo nějací snaživí ptáci po odstranění jejich domova i s jejich mumifikovanými těly se ukazatel teploty ustálil, f pozici gde má být, ať se děje, co se děje.


