jak jezdit v terénu
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak jezdit v terénu
Ježkovy voči, pánové!
Pokud zvednete jedno kolo, točit se samozřejmě nebude nikdy*. Aby se mohlo volně točit, musí být v luftě nejméně dvě, a zároveň odemčené všechny diferenciály po cestě mezi nimi.
Takže např. zvednete-li celý předek, dá se točit levým kolem (a pravé se bude protáčet na druhou stranu), je-li odemčený přední dif (což je skorem vždy, vepředu je špéra jen výjimečně). Zvednete-li nicméně pouze levé přední, točit se samozřejmě nebude -- zcela bez ohledu na to, co je zamčené nebo odemčené.
Stran mezinápravy je třeba zvednout celou jednu stranu (a druhou nechat na zemi, nebo vykřížit až budou v luftě dvě kola na opačných stranách) -- pak půjde točit např. levým předním (a levé zadní se bude protáčet na druhou stranu), je-li odemčená mezináprava (a také oba nápravové, existují-li).
* leda u part-time 4x4, což už LR dávno nejsou, nebo u 2x4, což snad nebyly nikdy, mám dojem.
Pokud zvednete jedno kolo, točit se samozřejmě nebude nikdy*. Aby se mohlo volně točit, musí být v luftě nejméně dvě, a zároveň odemčené všechny diferenciály po cestě mezi nimi.
Takže např. zvednete-li celý předek, dá se točit levým kolem (a pravé se bude protáčet na druhou stranu), je-li odemčený přední dif (což je skorem vždy, vepředu je špéra jen výjimečně). Zvednete-li nicméně pouze levé přední, točit se samozřejmě nebude -- zcela bez ohledu na to, co je zamčené nebo odemčené.
Stran mezinápravy je třeba zvednout celou jednu stranu (a druhou nechat na zemi, nebo vykřížit až budou v luftě dvě kola na opačných stranách) -- pak půjde točit např. levým předním (a levé zadní se bude protáčet na druhou stranu), je-li odemčená mezináprava (a také oba nápravové, existují-li).
* leda u part-time 4x4, což už LR dávno nejsou, nebo u 2x4, což snad nebyly nikdy, mám dojem.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
- mikulec
- Příspěvky: 479
- Registrován: 21 led 2010 12:13
- tel.: +421903796413
- auto: Defender 110 SW
- Bydliště: Senica
Re: jak jezdit v terénu
myslíš toto: http://www.youtube.com/watch?v=K4JhruinbWcJenda píše:...nekde tu je krasne video s animaci diferaku,radost pokoukat![]()
Honza
http://motoride.sk/?S=autor%3Amikulec" onclick="window.open(this.href);return false; - môj koníček
http://doreal.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://doreal.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: jak jezdit v terénu
...to je ono
Honza

Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- Pama
- Příspěvky: 181
- Registrován: 10 led 2009 20:26
- tel.: 724365722
- auto: většina LR
- Bydliště: Vyškov
Re: jak jezdit v terénu
[quote="skritekcrx"][quote="Pama"]
No asi jsem z toho volaaký zmetený.
..... ale pokud by to bylo jak píšete, tak by nefungovaly zadokolkám diferáky,tam je taky natvrdo kardan s motorem a diferák funguje. Přece mezinápravovej diferák jen diferencuje k oběma nápravovým diferákům a ty si pak diferencují samu nápravu....[/quote]
predpokladam ze vis jak funguje dif takze mezinapravovy dif je vlastne to same. pokud jedes rovne kazde kolo se toci stejne rychle,ale pokud jedes do zatacky leve a prave kolo se toci jinak rychle a i predni a zadni kola se v zatacce toci jinak, takze predni kola se toci rychleji nez zadni neb jedou po delsi draze a pokud mas mezinapravovi dif ten to pobere a ty nic necitis pokud ho tam nemas nebo ho mas zavrenej musi minimalne jedno kolo dohnat rozdil tim ze se protoci ale tim na penmem povrchu vznikaji razy diky kterym trpi cele hnaci ustroji.
...ale už jsem to pobral..... motal jsem dvě věci dohromady:
Jízdu vozidla(tedy chování se náprav při otáčení se hnacího kardanu) a diferencování otáček na kolo a naopak stání auta s zastavenou náhonovou hřídelí.
Je prasečina aby se to kolo v luftě protáčelo, beru zpět.
Mrzí mě, že po přečtení mýho příspěvku to vypadá, že nevím, co je dif., ale to už se nedá nic dělat
No asi jsem z toho volaaký zmetený.

predpokladam ze vis jak funguje dif takze mezinapravovy dif je vlastne to same. pokud jedes rovne kazde kolo se toci stejne rychle,ale pokud jedes do zatacky leve a prave kolo se toci jinak rychle a i predni a zadni kola se v zatacce toci jinak, takze predni kola se toci rychleji nez zadni neb jedou po delsi draze a pokud mas mezinapravovi dif ten to pobere a ty nic necitis pokud ho tam nemas nebo ho mas zavrenej musi minimalne jedno kolo dohnat rozdil tim ze se protoci ale tim na penmem povrchu vznikaji razy diky kterym trpi cele hnaci ustroji.
...ale už jsem to pobral..... motal jsem dvě věci dohromady:
Jízdu vozidla(tedy chování se náprav při otáčení se hnacího kardanu) a diferencování otáček na kolo a naopak stání auta s zastavenou náhonovou hřídelí.
Je prasečina aby se to kolo v luftě protáčelo, beru zpět.
Mrzí mě, že po přečtení mýho příspěvku to vypadá, že nevím, co je dif., ale to už se nedá nic dělat

- skritekcrx
- Příspěvky: 398
- Registrován: 10 říj 2009 20:05
- tel.: 777 27 35 35
- auto: RRC
- Bydliště: České Budějovice
Re: jak jezdit v terénu
dovolim si nesouhlasit pokud odemknes vsechny dify a budes mit vyrazeno, jak napsal Meresjev, tak staci zvednout jedno kolo a bude se volne tocit, pouze pokud bude fungovat mezinaprava (bude zavrena), tak ne,tedy Meresjevova rada nechat neutral zaradit mezinapravu a pokud jde tocit tak nefunguje pokud nejde tocit kolem tak mezinaprava funguje.byla spravnaOC píše:Ježkovy voči, pánové!
Pokud zvednete jedno kolo, točit se samozřejmě nebude nikdy*. Aby se mohlo volně točit, musí být v luftě nejméně dvě, a zároveň odemčené všechny diferenciály po cestě mezi nimi.
Takže např. zvednete-li celý předek, dá se točit levým kolem (a pravé se bude protáčet na druhou stranu), je-li odemčený přední dif (což je skorem vždy, vepředu je špéra jen výjimečně). Zvednete-li nicméně pouze levé přední, točit se samozřejmě nebude -- zcela bez ohledu na to, co je zamčené nebo odemčené.
Stran mezinápravy je třeba zvednout celou jednu stranu (a druhou nechat na zemi, nebo vykřížit až budou v luftě dvě kola na opačných stranách) -- pak půjde točit např. levým předním (a levé zadní se bude protáčet na druhou stranu), je-li odemčená mezináprava (a také oba nápravové, existují-li).
* leda u part-time 4x4, což už LR dávno nejsou, nebo u 2x4, což snad nebyly nikdy, mám dojem.
stejne je to se zvednutim dvou kol pokud vyradis zvednes 2 kola jedno predni a druhe zadni a vypnes mezinapravu tak se bude tocit pouze jedno kolo a to to kterym tocis pokud mezinapravu zapnes teprve pak se bude tocit druhe kolo opacnym smerem
to co jsi napsal ty funguje pouze se zarazenym kvaltem takze mas vlastne taky pravdu

- Sláma Karel
- Příspěvky: 7915
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: jak jezdit v terénu
Pravdu má Meresjev a Skritekcrx. Když máš všechno vyřazeno, tak zvedneš jedno kolo a bude se točit. Zařadíš mezinápravovou uzávěrku a přestane se točit.
OC to možná bere podle svého RR P38. Ten totiž má v mezinápravě viskózní spojku a ta se jen tak neprotočí. Ale u Disco I, II, RRC do rv 88 a všech Defenderů to funguje tak jak píšou Meresjev a Skritekcrx.
K
OC to možná bere podle svého RR P38. Ten totiž má v mezinápravě viskózní spojku a ta se jen tak neprotočí. Ale u Disco I, II, RRC do rv 88 a všech Defenderů to funguje tak jak píšou Meresjev a Skritekcrx.
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak jezdit v terénu
Ach jo. Nejde o visko; naopak -- visko skutečně v omezené míře otáčení jednoho kola umožní (protože je to visko); normální diferenciál to ale neumožňuje. To, co Karle píšeš, by platilo jen u part-time 4x4, jež uprostřed nemá diferenciál vůbec, a mezináprava se nezamyká a neodmyká, ale přední se připojuje (a odpojuje).
Naopak u full-time 4x4, jež uprostřed dif má, je to volovina. Co se asi s těmi otáčkami stane, když jsou všechna ostatní tři kola na zemi? Kdepak by se ztratily? Leda bys musel točit motorem, ale tím nehneš, na to nemáš sílu.
Možná je vhodné si uvědomit, jak diferenciál funguje -- nikdy a nijak se v něm žádné otáčky "neztratí" (na rozdíl od viska, u nějž to možné v omezené míře je). Ale jsou-li osy spojené diferenciálem, je vždy součet jejich otáček nula. Takže má-li se točit jedno kolo "tam" (a stojí-li motor), musí se nutně vždy točit jiné zpět.
Naopak u full-time 4x4, jež uprostřed dif má, je to volovina. Co se asi s těmi otáčkami stane, když jsou všechna ostatní tři kola na zemi? Kdepak by se ztratily? Leda bys musel točit motorem, ale tím nehneš, na to nemáš sílu.
Možná je vhodné si uvědomit, jak diferenciál funguje -- nikdy a nijak se v něm žádné otáčky "neztratí" (na rozdíl od viska, u nějž to možné v omezené míře je). Ale jsou-li osy spojené diferenciálem, je vždy součet jejich otáček nula. Takže má-li se točit jedno kolo "tam" (a stojí-li motor), musí se nutně vždy točit jiné zpět.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7915
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: jak jezdit v terénu
OC víš co zavolej si Eliottovi a zeptej se ho, nebo si to přijeď vyzkoušet, nebo zapřemejšlej.
Když nesvítí kontrolka, tak kontroluju takhle mezinápravy už 16let.
K
Když nesvítí kontrolka, tak kontroluju takhle mezinápravy už 16let.

K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
Re: jak jezdit v terénu
Karel ma pravdu, pokud treba zvednes predek dovzduchu hi-liftem, kdyz menis pruziny, tak pokud neuzamknes mezinapravu, tak ti auto normalne odjede, pokud ji zamknes, tak se to spoji napevno a auto stoji. Si to zkus.
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak jezdit v terénu
Možná je vhodné si uvědomit, jak diferenciál funguje -- nikdy a nijak se v něm žádné otáčky "neztratí" (na rozdíl od viska, u nějž to možné v omezené míře je). Ale jsou-li osy spojené diferenciálem, je vždy součet jejich otáček nula. Takže má-li se točit jedno kolo "tam" (a stojí-li motor), musí se nutně vždy točit jiné zpět.
Což to, co píše Stavros, jen a jenom potvrzuje -- je-li mezináprava zamčená, musel by se točit motor, aby zadek mohl jet. Je-li odemčená, jet může, protože se bude předek točit na druhou stranu, a motor si v klidu stojí.
Zapřemýšlet, milý Karle, opravdu doporučuji, zvláště nad tím, co jsem psal: kam by se ty otáčky leda ztratily, pokud jsou tři kola na zemi a motor se také netočí? U viska by to šlo. U part-time 4x4, kde se přední osa úplně odpojí od motoru, také. U diferenciálu je to zjevně nesmysl.
P.S. Jediná možnost je, že auto popojede -- pak se samozřejmě kolo v luftě točit může (přesněji řečeno, musí, přesně z téhož důvodu, proč se točit nemůže když auto nejede). To je přesně důvod, proč je vhodné dávat čoky, když se mění kolo: to v luftě se může točit na jednu stranu pokud se zároveň tři zbylá točí na druhou, a auto sjede s heveru.
P.P.S., zrovna jsem to psal do PM, tak to mohu pro objasnění zkopírovat i sem -- ono je to totiž velmi jednoduché: do diferenciálu vedou tři osy. Je-li odemčený, mohou se zároveň točit kterékoli dvě z nich (nebo všechny tři, nebo samozřejmě žádná). Je-li zamčený, musí se točit všechny tři najednou (nebo žádná). Neexistuje ale žádný způsob, jak by se mohla točit jen jediná (vyjma případu, že je dif rozbitý a ozubená kolečka mají olámané zuby
)
P.P.P.S. jo, pokud máte neutrál na hlavní převodovce, pak se samozřejmě jedno kolo točit může -- to je přesně totéž, jako když se točí jiné z kol. Ale jako, pokud nemám pod některým z kol čoky, tak bych fakt auto se zařazeným neutrálem nezvedal ani na jednom rohu, neřkuli celý čumák, to by mohlo dojít k velmi nepříjemnému překvapení!
P(moc).S. aha, čtu si to teď zpátky, lidi, vy to fakt s neutrálem zvedáte
No potěš koště. To mi fakt ve snu nenapadlo, že je někdo takový hazardér
Ale tedy se moc omlouvám, že jsem si toho nevšim'

Což to, co píše Stavros, jen a jenom potvrzuje -- je-li mezináprava zamčená, musel by se točit motor, aby zadek mohl jet. Je-li odemčená, jet může, protože se bude předek točit na druhou stranu, a motor si v klidu stojí.
Zapřemýšlet, milý Karle, opravdu doporučuji, zvláště nad tím, co jsem psal: kam by se ty otáčky leda ztratily, pokud jsou tři kola na zemi a motor se také netočí? U viska by to šlo. U part-time 4x4, kde se přední osa úplně odpojí od motoru, také. U diferenciálu je to zjevně nesmysl.
P.S. Jediná možnost je, že auto popojede -- pak se samozřejmě kolo v luftě točit může (přesněji řečeno, musí, přesně z téhož důvodu, proč se točit nemůže když auto nejede). To je přesně důvod, proč je vhodné dávat čoky, když se mění kolo: to v luftě se může točit na jednu stranu pokud se zároveň tři zbylá točí na druhou, a auto sjede s heveru.
P.P.S., zrovna jsem to psal do PM, tak to mohu pro objasnění zkopírovat i sem -- ono je to totiž velmi jednoduché: do diferenciálu vedou tři osy. Je-li odemčený, mohou se zároveň točit kterékoli dvě z nich (nebo všechny tři, nebo samozřejmě žádná). Je-li zamčený, musí se točit všechny tři najednou (nebo žádná). Neexistuje ale žádný způsob, jak by se mohla točit jen jediná (vyjma případu, že je dif rozbitý a ozubená kolečka mají olámané zuby

P.P.P.S. jo, pokud máte neutrál na hlavní převodovce, pak se samozřejmě jedno kolo točit může -- to je přesně totéž, jako když se točí jiné z kol. Ale jako, pokud nemám pod některým z kol čoky, tak bych fakt auto se zařazeným neutrálem nezvedal ani na jednom rohu, neřkuli celý čumák, to by mohlo dojít k velmi nepříjemnému překvapení!

P(moc).S. aha, čtu si to teď zpátky, lidi, vy to fakt s neutrálem zvedáte






OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7915
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: jak jezdit v terénu
OC přečetl sis co tam kluci píšou. Vyřazeno na neutrál.
Teorie je super, ale praxe je prostě praxe.
Přijeď si to vyzkoušet.
Ale hlavně, že jsi si už přečetl co tu kluci píšou. Tři kola na zemi a všechno vyřazený. I neutrál na převodovce.
Vydím, že Eliott si to u tebe nechce rozházet, tak sem radši ani nic nenapíše.
A je to kvůli vyzkoušení mezinápravy nejjednodušším způsobem.
Jsem rád, že jsme to rozlouskli kde nastal komunikační šum.
Dosmrti dobrý.
K
Teorie je super, ale praxe je prostě praxe.
Přijeď si to vyzkoušet.
Ale hlavně, že jsi si už přečetl co tu kluci píšou. Tři kola na zemi a všechno vyřazený. I neutrál na převodovce.
Vydím, že Eliott si to u tebe nechce rozházet, tak sem radši ani nic nenapíše.

A je to kvůli vyzkoušení mezinápravy nejjednodušším způsobem.
Jsem rád, že jsme to rozlouskli kde nastal komunikační šum.

Dosmrti dobrý.

K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: jak jezdit v terénu
Když je zařazený neutrál,bez uzávěrek ,tak kolo se musí točit . Todle umožňuje hřídel v převodovce,která je při neutrálu volná
p.s. A to nejsem mechanik

p.s. A to nejsem mechanik

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- skritekcrx
- Příspěvky: 398
- Registrován: 10 říj 2009 20:05
- tel.: 777 27 35 35
- auto: RRC
- Bydliště: České Budějovice
Re: jak jezdit v terénu
OC píše: P.P.P.S. jo, pokud máte neutrál na hlavní převodovce, pak se samozřejmě jedno kolo točit může -- to je přesně totéž, jako když se točí jiné z kol. Ale jako, pokud nemám pod některým z kol čoky, tak bych fakt auto se zařazeným neutrálem nezvedal ani na jednom rohu, neřkuli celý čumák, to by mohlo dojít k velmi nepříjemnému překvapení!
jeste si trosku rejpnu

pokud budes mit neutral a i klidne vsechny difi zavreny tak ti auto stejne odjede i kdyz budes mit vsechna kola na zemy, nevidim tedy duvod k obavam zvedat jednotliva kola ci celou napravu je scela logicke ze tam musi byt spalky prijde mi to stejne jako kdyz chci nalit benzin musim otevrit nadrz


ja si jen muselel rypnout



- skritekcrx
- Příspěvky: 398
- Registrován: 10 říj 2009 20:05
- tel.: 777 27 35 35
- auto: RRC
- Bydliště: České Budějovice
Re: jak jezdit v terénu
jen doplnim ze pokud zvednu predni kolo zadni naprava muze byt klidne zasperovana a kolo se bude tocit neb v dany okamzik jde vse mimo zadni napravuRudaK píše:Když je zařazený neutrál,bez uzávěrek ,tak kolo se musí točit . Todle umožňuje hřídel v převodovce,která je při neutrálu volná![]()
p.s. A to nejsem mechanik
- skritekcrx
- Příspěvky: 398
- Registrován: 10 říj 2009 20:05
- tel.: 777 27 35 35
- auto: RRC
- Bydliště: České Budějovice
Re: jak jezdit v terénu
aaaaaaaaaaaaaa nebo neviSláma Karel píše:
Vydím, že Eliott si to u tebe nechce rozházet, tak sem radši ani nic nenapíše.![]()
K



promin Patriku takova podpasovka mam dnes rejpaci
- Pama
- Příspěvky: 181
- Registrován: 10 led 2009 20:26
- tel.: 724365722
- auto: většina LR
- Bydliště: Vyškov
Re: jak jezdit v terénu
Tak už jsem se naučil parkovat a teď jak teda jezdit v terénu 

- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: jak jezdit v terénu
RudaK píše:Když je zařazený neutrál,bez uzávěrek ,tak kolo se musí točit . Todle umožňuje hřídel v převodovce,která je při neutrálu volná![]()
p.s. A to nejsem mechanik
Todle sem myslel s každým kolem který se zvedne

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: jak jezdit v terénu
Pama píše:Tak už jsem se naučil parkovat a teď jak teda jezdit v terénu
Trojka a plný kotel .......



D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- eliott
- Příspěvky: 11535
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak jezdit v terénu


Skřítku, jsi drzej


Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: jak jezdit v terénu
Jen poznamka k tomu kdy zapinat ci vypinat mezinapravu. U lc 80 pri redukcich se mezinaprava zavre sama a je zavrena do ty doby nez zase nedas velky. A predni a zadni spery podle uvazeni.