Všeobecné rady a informace
Moderátor: Acon
-
DanoDEF
- Příspěvky: 5125
- Registrován: 15 říj 2006 21:36
- auto: 110 SW
- Bydliště: Geča
#21
Příspěvek
od DanoDEF » 18 úno 2010 18:50
PavelU píše:
No to jo, ale Dano chtěl budíky od VDO
... cakam na ponuku.

LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
-
Kontaktovat uživatele:
#22
Příspěvek
od Miloš II » 18 úno 2010 18:52
No to jo, ale Dano chtěl budíky od VDO a ty tady v ČR levněji neseženeš.

[/quote]
Mám jeden od VDO a dva od EQUUS a mimo rozdílné názvy jsou stejné, ale tu
http://www.stodvacet.cz/?p=productsMore ... -OLEJE-Kat
Miloš II

Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
-
Dusan
- Příspěvky: 1055
- Registrován: 03 srp 2008 23:19
- auto: LR Defender 110 TD5
#23
Příspěvek
od Dusan » 19 úno 2010 13:26
Nemrite nekdo teplotu oleje v prevodovce? Ja nad tim premyslim od sveho navratu z italie na podvalu

. Co si o tom myslite.?
d.
.... ALEA IACTA EST
-
teslo
- Příspěvky: 2670
- Registrován: 25 led 2007 08:44
- Bydliště: Bratislava
#24
Příspěvek
od teslo » 19 úno 2010 15:29
Dusan píše:Nemrite nekdo teplotu oleje v prevodovce? Ja nad tim premyslim od sveho navratu z italie na podvalu

. Co si o tom myslite.?
d.
na zamyslenie:
http://www.africaland.it/alubam_eng.htm
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
-
DanoDEF
- Příspěvky: 5125
- Registrován: 15 říj 2006 21:36
- auto: 110 SW
- Bydliště: Geča
#25
Příspěvek
od DanoDEF » 19 úno 2010 21:57
nieco podobne som uz videl len teraz ma nenapadne na akej stranke.
co tak urobit novy kryt z takehoto materialu... len to chce nejaku frezu na opracovanie krajov
-
Přílohy
-

- zh610.jpg (20.82 KiB) Zobrazeno 7056 x
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
MadTom
- Příspěvky: 15264
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
#26
Příspěvek
od MadTom » 19 úno 2010 22:10
To by nemusel být problém - tyhlety profily kupuju do práce, vzorek můžu udělat - frézu mám doma, a na případné další kusy není problém CNC obrábění. Akorát bych potřeboval to originál víčko, abych to mohl změřit.
Jo a ještě poznámka - tyhlety profily jsou z velmi měkkého hliníku.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
DanoDEF
- Příspěvky: 5125
- Registrován: 15 říj 2006 21:36
- auto: 110 SW
- Bydliště: Geča
#27
Příspěvek
od DanoDEF » 19 úno 2010 22:19
MadTom píše:
Jo a ještě poznámka - tyhlety profily jsou z velmi měkkého hliníku.
to je mozne ale mam taky pocit, ze nie vsetky.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
-
Kontaktovat uživatele:
#28
Příspěvek
od MOPADŽI » 19 úno 2010 23:04
-
Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
-
Kontaktovat uživatele:
#29
Příspěvek
od Miloš II » 20 úno 2010 08:55
.....Mopadži tohle dělá ten EX?
d.[/quote]
na zamyslenie:
http://www.africaland.it/alubam_eng.htm[/quote]
Mě se tohle řešení líbí, víc oleje a chladící žebra za ty lowe tohle na frézce neuděláš
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
-
DanoDEF
- Příspěvky: 5125
- Registrován: 15 říj 2006 21:36
- auto: 110 SW
- Bydliště: Geča
#30
Příspěvek
od DanoDEF » 20 úno 2010 09:14
... vedel som, ze som to niekde videl len som nevedel jak to googlit ( viac hlav ... no proste na to je forum )
... Jardo odial je ten obrazok ? Tusim na kryte je relief pravdepodobne vyrobcu.
Miloš II píše:
Mě se tohle řešení líbí, víc oleje a chladící žebra za ty lowe tohle na frézce neuděláš
... tak tak Milosu viac oleja a rebrovanie
Naposledy upravil(a)
DanoDEF dne 20 úno 2010 10:00, celkem upraveno 1 x.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
eliott
- Příspěvky: 11535
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#31
Příspěvek
od eliott » 20 úno 2010 09:17
mám na cestě na zkoušku tři budíky TIM, tak jsem zvědav, co to bude zač. U VDO mi vadí ty červený ručičky, moc tuningový...
-
Přílohy
-

- tim-volt.gif (64.12 KiB) Zobrazeno 6986 x
-
Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
-
Kontaktovat uživatele:
#32
Příspěvek
od Miloš II » 20 úno 2010 09:31
Pro zajímavost.... max. teplota výfukových plynů po nastartování na volnoběh Po dosažení max začala teplota klesat.
-4.....+205
-1.....+212
+1.....+201
+2.....+172
+3.....+183
+5.....+165
+8.....+164
+9.....+169
Kdyby to někomu k něčemu bylo. Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
-
MadTom
- Příspěvky: 15264
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
#33
Příspěvek
od MadTom » 20 úno 2010 10:03
DanoDEF píše:MadTom píše:
Jo a ještě poznámka - tyhlety profily jsou z velmi měkkého hliníku.
to je mozne ale mam taky pocit, ze nie vsetky.
Bohužel všechny které jsou protlačované jsou měkké - ono to nejde moc jinak vyrobit. Ale zase pokud ty to tu základnu mělo tlustou aspoň 5-8mm, tak by to nemuselo vadit. A to jsou běžné profily.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
#34
Příspěvek
od RudaK » 20 úno 2010 10:33
eliott píše:mám na cestě na zkoušku tři budíky TIM, tak jsem zvědav, co to bude zač. U VDO mi vadí ty červený ručičky, moc tuningový...
Máš na cestě i budíky na teplotu oleje ? Na dobíjení zatím nepotřebuju,ale na tu teplotu vody v motoru

a oleje v automatu ,to by se mě líbilo

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
-
DanoDEF
- Příspěvky: 5125
- Registrován: 15 říj 2006 21:36
- auto: 110 SW
- Bydliště: Geča
#35
Příspěvek
od DanoDEF » 20 úno 2010 10:35
MadTom píše:
Bohužel všechny které jsou protlačované jsou měkké - ono to nejde moc jinak vyrobit.
... myslienka bola vyrobit nieco ako je na obrazku od Mopadziho. Tusil som, ze som to niekde videl len ma to nenapadlo kedze to bolo davnejsie.
... mozno by bolo rozumnejsie zistit kto to vyraba a kde sa pohybuje cena.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
DanoDEF
- Příspěvky: 5125
- Registrován: 15 říj 2006 21:36
- auto: 110 SW
- Bydliště: Geča
#36
Příspěvek
od DanoDEF » 20 úno 2010 10:38
RudaK píše:
... ale na tu teplotu vody v motoru

a oleje v automatu ,to by se mě líbilo

... Rudo ved teplotu v motore ti ukazuje budik na pristrojovke a kedze mas DI tak je to skutocna teplota a nie ako u TD5 kde je to z riadiacej jednotky a neodpoveda skutocnosti.
... teplotu oleja v automate - to budes musiet vymysliet kam dat snimac u R380 by som vedel.

LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
#37
Příspěvek
od RudaK » 20 úno 2010 13:02
DanoDEF píše:RudaK píše:
... ale na tu teplotu vody v motoru

a oleje v automatu ,to by se mě líbilo

... Rudo ved teplotu v motore ti ukazuje budik na pristrojovke a kedze mas DI tak je to skutocna teplota a nie ako u TD5 kde je to z riadiacej jednotky a neodpoveda skutocnosti.
... teplotu oleja v automate - to budes musiet vymysliet kam dat snimac u R380 by som vedel.

Todle je pravda s tím budíkem v palubovce,ale po posledním zjištění bude pro mě
lepší sólo a větší teploměr na vodu v té kapličce

a ten olej v automatu mě jen tak napadl,bo naposled na Slovenské sahaře se mi ta kontrolka rozsvítila a vlastně sem ani nijak nekrosil .....

a v té kapličce jsou tři otvory na budíky .
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
-
MadTom
- Příspěvky: 15264
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
#38
Příspěvek
od MadTom » 20 úno 2010 13:11
Na kontrolu teploty se mi moc budík neosvědčil - člověk si odvykne na něj pořád koukat. Spíš velká červená kontrolka a k ní bzučák. To už se přehlédnout nedá a člověk se potom podívá po budíkách, co se vlastně děje.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
DanoDEF
- Příspěvky: 5125
- Registrován: 15 říj 2006 21:36
- auto: 110 SW
- Bydliště: Geča
#39
Příspěvek
od DanoDEF » 20 úno 2010 15:48
... tak tento kryt vraj da dole teplotu o 8 stupnov
-
Přílohy
-

- Billet T_Case Cover.jpg (127.81 KiB) Zobrazeno 6889 x
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
#40
Příspěvek
od Jenda » 20 úno 2010 15:56
...to uz je zajimave
Cena
H.