Drsný chod 2,5TDI
Moderátor: Miky_CZ
Re: Drsný chod 2,5TDI
Rišo,
vymenil si uz to čidlo ? AKo ano, ako sa to chová ?
vymenil si uz to čidlo ? AKo ano, ako sa to chová ?
- Forsttimber
- Příspěvky: 1130
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: Drsný chod 2,5TDI
no meviem ci ma cidlo teploty nieco spolocne z predvstrekom.
mne donedavna nefungovalo a nemalo to ziadny vplyv na predvstrek
mne donedavna nefungovalo a nemalo to ziadny vplyv na predvstrek
Real Land Rover is built, not bought
Re: Drsný chod 2,5TDI
Zastavím sa za vami, ale auto ide teraz úplne inak. Tichšie. Na motore sú 3 čidla. 2 termostat budík a vrtula, k čerpadlu je z vrchu na hlave čidlo ktoré dáva signál do čerpadla a podla toho dáva predstrek. Takže motor sa správal ako keby bol stále studený. Zaujímavé je že teraz ide auto aj studené tichšie. Hlavne zmizol ten zvonivý zvuk.keso píše:Rišo,
vymenil si uz to čidlo ? AKo ano, ako sa to chová ?
LAND ROVER DISCOVERY ESQUIRE 300TDI automat
- Forsttimber
- Příspěvky: 1130
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: Drsný chod 2,5TDI
to cidlo na vrchu je pre EGR nie pre cerpadlo takze to ma mozno zmysel ak nemas EGR odpojeny
Real Land Rover is built, not bought
Re: Drsný chod 2,5TDI
Tak kdo odpoví na co je čidlo na vrchu hlavy
bo já ho mám ulomené a je pravda že to hoodně kouří a zvuk je dost tvrdý
ERG mám samozřejmě odpojen


Scháním sponzora pro mé Disco 1 300TDI zn.SPĚCHÁ
Re: Drsný chod 2,5TDI
Mne po výmene toho čidla auto ide pekne potichu. Stálo 9eur.Včera som bol na kontrole zmazať chyby a bol bez závad. Keď mi pozeral predstrek tak ukazoval 2stupne predtým 8-9stupňov.machy píše:Tak kdo odpoví na co je čidlo na vrchu hlavybo já ho mám ulomené a je pravda že to hoodně kouří a zvuk je dost tvrdý
ERG mám samozřejmě odpojen
LAND ROVER DISCOVERY ESQUIRE 300TDI automat
Re: Drsný chod 2,5TDI
Já mám taky nepříjemný pocit, že je motor zvukově takový "tvrdý", hlavně zastudena. Pak se to buď zlepší nebo si zvyknu
kdo ví....
Na druhou stranu, jak je to s čidly netuším, nezkoumal jsem. EGR tam mám a na emisích jsem prošel v pohodě, cca v polovině povolených..
D.I 300 TDi

Na druhou stranu, jak je to s čidly netuším, nezkoumal jsem. EGR tam mám a na emisích jsem prošel v pohodě, cca v polovině povolených..

D.I 300 TDi
Discovery je životní styl.
- Land Jirka
- Příspěvky: 3588
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Drsný chod 2,5TDI
Vstřikovací čerpadlo u automatu a u manuálu na D1 je úplně jiné.
Nahoře na hlavě je čidlo teploty vody pro vstřikovací čerpadlo u aut s automatem.
Odpojený EGR u D1 nemá žádný vliv na měření emisí.
To, že je tvrdý chod u studeného motoru a po zahřátí se zlepší je dáno mimo jiné menším předvstřikem na zahřátém motoru
Nahoře na hlavě je čidlo teploty vody pro vstřikovací čerpadlo u aut s automatem.
Odpojený EGR u D1 nemá žádný vliv na měření emisí.
To, že je tvrdý chod u studeného motoru a po zahřátí se zlepší je dáno mimo jiné menším předvstřikem na zahřátém motoru

Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
Re: Drsný chod 2,5TDI
Odpojený EGR u D1 nemá žádný vliv na měření emisí.
To, že je tvrdý chod u studeného motoru a po zahřátí se zlepší je dáno mimo jiné menším předvstřikem na zahřátém motoru
Měl jsem pocit, že EGR je právě kvůli tomu, aby se recyklovaly špatně spálené plyny (jako u kafé "druhák"
) hlavně kvůli snížení emisí.
Mimochodem, na emisích byli drzí jak lázeňské veverky
, že neprojdu a smích mě přejde a pod. Chovali se ke mě jako k póvlu, museli si dopít kafčo, nikdo tam nebyl a musel jsem dost dlouho čekat (seděli na šatně). Po emisích už byli - jak jsem měl silný pocit - už o dost slušnější...
Samozřejmě, že je mi jasné, že tvrdý chod motoru je u studeného motoru výraznější. Jen mi to připadá v poslední době nějak víc...
To, že je tvrdý chod u studeného motoru a po zahřátí se zlepší je dáno mimo jiné menším předvstřikem na zahřátém motoru
Měl jsem pocit, že EGR je právě kvůli tomu, aby se recyklovaly špatně spálené plyny (jako u kafé "druhák"

Mimochodem, na emisích byli drzí jak lázeňské veverky

Samozřejmě, že je mi jasné, že tvrdý chod motoru je u studeného motoru výraznější. Jen mi to připadá v poslední době nějak víc...
Discovery je životní styl.