

Moderátor: Acon
Nee, nikdy ho neměla, je to 1993 nejzákladnější výbava. Celkem jsem si na to zvyknul ale kvůli zmíněnejm důvodům a tomu, že převodka řízení umřela jsem se rozhodl pro servo. Snad se mi pak nebude po tom souboji s volantem v terénu stejskatbrudr píše:ZEBRA (200KA)NEMA POSILOVAC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
To je přesně to co jsem si řikal jáMichal M. píše:Na druhou stranu si říkám, že mám o věc míň, která by se mohla p....t.
Taky jsem si řikal, že bude asi nejlepší tam dát stejnej jako se tam montovali. A nejlépe novej nebo alespoň renovovanej. Jdu si udělat seznam dílů.. Díky všem za pomoceliott píše:nejjednodužší je tam namontovat to co tam patří, ale převodku snad není možné sehnat starší aby netekla, nová stojí dost, bohužel i servopumpa na 200tdi je nejdražší ze všech... Možná by se povedlo tam přidělat pumpu z 300tdi, resp 4.6 V8 (jsou skoro stejné a je jich hodně), ale bude třeba vyrobit držák, stejně je ale třeba mít řemenici z 200tdi.
Budu muset rozbít prasátko, jen ty nový díly vyjdou na 360,- GBP bez daně a dopravy.VencaZE píše:No, to bude docela rána za ty nový díly. Mne čeká asi to samé někdy příští rok, jestli do té doby dám Defíka dohromady. Chtěl bych dát 255ky gumy a to asi bude pro mojí květinku problém..
dík, píšu SZ a stavim se po 12. říjnuSláma Karel píše:Tu tlakovou hadici bych koupil taky novou PAS pipe pump to box (NTC9074)
Jinak tu nádobku s nějakejma hadicema mám. Za nějaký piva.
Zapomínáš ale na držáky té servopumpy a další drobnosti. K
Zeshora je na převodce řízení takovej šroub a v něm imbus a tim se to dá ladit. Povolíš ten šroub, imbusem vyšteluješ a pak ho zas dotáhneš.Acon píše:nechcem kvôli tomu zbytočne zakladať new vlákno, očakávam, že odpoveď bude jednoduchá.
Mám trochu nepríjemnú vôlu v riadení. Je na skrinke riadenia niečo, čím sa to dá nastaviť, alebo je to na výmenu?