Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
-
MartinMM
- Příspěvky: 220
- Registrován: 05 led 2007 19:33
-
Kontaktovat uživatele:
#21
Příspěvek
od MartinMM » 09 čer 2008 23:19
ben píše:No panove nevim nevim... Taky jsem nad tim premyslel a neudelal jsem to, pred servisem kde jsem uz byl objednany jsem se otocil a odjel. Duvod byl jasny, bavil jsem se o tom s jednim clovekem v nemecku ktery se tim zabyva. Jde o to ze motor BMW 2.5 TDS byl ve sve dobe nadcasovi co se tyce vykonu, dela se od roku 1991, 1992 myslim. Motor je proste co se tyce vykonu uz na svem maximu a nemel by se dale cipovat. Nerikam ze to neni prinosem ale myslim si ze je to kratkodobym prinosem (z heldiska zivotnosti motoru). Hlavne se ma cipovat auto od stavu km max. 20000km ! A ne 150000.... a dal...

No nechci brat iluze a preju hodne stastnych km. A pokud vam vykon nestaci proc si nekoupite Benzina?

Ben

No nevim nevim ja to chipnul ve 250 a pohoda - motor tahne lepe od spoda a nemusim tolik radit - je zvlasni ze u BMW je meli vice nadupane a jeste si to nechavali lide vyladit , tak si myslim ze se ten tvuj znamej trosku mejli

kdyt co se tyce vyladeni se tam hejbe hodne s nadmorskou vyskou kde je autak z vyroby nastaven aby jel dobre jak u more tak i hodne vysoko a kdyz si to necha na nase bezne podminky tak lepe spaluje a jede
-
mina
- Příspěvky: 78
- Registrován: 07 bře 2010 18:41
- tel.: 605253159
- auto: RR P38 2,5 DSE,
- Bydliště: Krásný Les u K.Varů
#23
Příspěvek
od mina » 15 dub 2010 21:46
Taky mám na čip hroznou chuť, zatím jsem nechal seřídit čerpadlo, vyměnil filtry, oleje včetně převodovky a je to nesrovnatelně lepší ale to zdlouhavé řazení automatu mě se... Chce to prostě větší výkon odspoda !
Jirka M. RR P38 2,5 DSE 2001 + Webasto
Saab 9.5 2.0t
Zetor 25K 1952
-
Milan Disco Rover
- Příspěvky: 107
- Registrován: 24 bře 2010 12:11
- tel.: 723448406
#24
Příspěvek
od Milan Disco Rover » 15 dub 2010 22:30
Já to mám v manuálu, hlavně pro terén mě to připadá lepší a spotřeba je o cca o litr menší než u automatů. No já jezdím za 11-12l, ale holt dost po městě, pojížďky nahoru a dolů, tak s tím musím počítat. Jenom pro doplnění uvádím, že na dálnici, když jsem to vezl z jižních čech dom, tak mi spotřeba spadla z 10,5 na 8,3l a jel jsem normál 130 po dálnici,tak jsem byl mile překvapen. Mimo jiné spotřeba klesla i po kontrole a rozhejbání pojezdů brzdových třmenů! M

-
Saurus
- Příspěvky: 9
- Registrován: 23 říj 2009 23:14
- tel.: mám
- auto: DII Td5 169 hp
- Bydliště: Pha západ
#25
Příspěvek
od Saurus » 16 dub 2010 11:48
Jen se přidám. Mám chipnuto v Kladně na 169ps a 350 nm najeto 150tis A je to hodně znát zatím najeto cca 10 tis. km a bez problémů. Jen to víc hulí , ale diesel bez černého kouře není diesel.

Disco II Td5 169hp lift 2" pneu 235/85/16 MT
-
Navi
- Příspěvky: 395
- Registrován: 19 kvě 2010 17:45
- auto: Range Rover
- Bydliště: Praha
#26
Příspěvek
od Navi » 10 čer 2010 08:10
Také musím přidat pochvalnou reakci na Kladno.
Včera jsem tam dopoledne zavolal. Pán si na mě udělal čas už odpoledne a auto bez problému čipl.
Velice milý a ochotný člověk.
Takže já jsem velice spokojen jak se servisem, tak i s novými jízdními vlastnostmi. Je to nebe a dudy

Range Rover P38 2,5DSE r.v.98
-
Baaz575
- Příspěvky: 97
- Registrován: 03 lis 2010 14:27
- tel.: 0903194215
- auto: P38 2.5 DSE
#27
Příspěvek
od Baaz575 » 09 lis 2010 20:36
taakze dnes som bol v max motorsporte cipnut moju p38ku, tak co ja viem, ide to cititelne lepsie, ale zas moc divoko sa nechova, spotreba klesla vseobecne asi o 2 litre, v meste jazdim max 11 a mimo tak 8-8,5 max 9
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#28
Příspěvek
od Kokesek » 10 lis 2010 14:41
MORAVA- Frydek Mistek, chipovani P38, cena 5000kc
manual automat...na pockani nebo dobirkou.
nekteri na foru uz maji nacipovano mnou.
Nikdy neuskodi kdyz clovek zachova stejny jizdni styl pak ma spotrebu z 11,5 po meste na 8,5-9l.
Uskodi kdyz budete honit auto jak nadmutou kozu ale to utrpi i nenacipovane jenom o deset tisic KM pozdeji.
Kokesek
Naposledy upravil(a)
Kokesek dne 29 pro 2011 18:47, celkem upraveno 1 x.
-
Baaz575
- Příspěvky: 97
- Registrován: 03 lis 2010 14:27
- tel.: 0903194215
- auto: P38 2.5 DSE
#29
Příspěvek
od Baaz575 » 10 lis 2010 16:20
cistil tu uz niekdo sanie, intercooler hadicky a podobne veci co sa tyka vzduchu do motora a podobne? s cim sa to da najlahsie vycistit?pocul som ze dost to aj pomoze....
a nastavenie turba? je to mozne? cital som tu nieco ale ziadne zavery som nenasiel
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#30
Příspěvek
od Kokesek » 10 lis 2010 23:25
SANI.. EURO 4, ty egry nas jednou ucpou.

- PA042000-400.jpg (18.94 KiB) Zobrazeno 12991 x

- PA042006-400.jpg (20.75 KiB) Zobrazeno 12992 x

- PA042002-400.jpg (10.92 KiB) Zobrazeno 12994 x
oskrabat vyfoukat vysat a potom docistit benzinem na bavlnenem hadru potom zase vyfoukat.
-
Baaz575
- Příspěvky: 97
- Registrován: 03 lis 2010 14:27
- tel.: 0903194215
- auto: P38 2.5 DSE
#31
Příspěvek
od Baaz575 » 11 lis 2010 01:01
dik kokesek za fotky, ta vec na 3. fotke co je zac? mam inac MY97 bez egr
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#32
Příspěvek
od Kokesek » 12 lis 2010 22:28
To je egr z volva.
-
mina
- Příspěvky: 78
- Registrován: 07 bře 2010 18:41
- tel.: 605253159
- auto: RR P38 2,5 DSE,
- Bydliště: Krásný Les u K.Varů
#33
Příspěvek
od mina » 25 lis 2010 20:58
Zdravím z Karlovarska,
chci čipnout ale pořád se v tom nemůžu zorientovat. Včera jsem dostal nabídku z Diesel-Technik Kladno za necelé 4000Kč se zárukami ale tady se mluví i o Kladně za 7000, na aukru prodává maník čipy na TDS za 2000 /potvrzeno kolegou z Plzně- rok funkční v 5-BMW/, mluví se o tu různých mapách a různých cenách a já rád vím za co utrácím prachy. Kde je pravda?
Jirka M. RR P38 2,5 DSE 2001 + Webasto
Saab 9.5 2.0t
Zetor 25K 1952
-
ssang
- Příspěvky: 921
- Registrován: 06 zář 2009 00:42
- tel.: 733149044
- auto: jen vzpomínky na LR
- Bydliště: nad Prahou i v Praze
#34
Příspěvek
od ssang » 25 lis 2010 21:53
Diesel-Technik Kladno za necelé 4000,-Kč se zárukami a profesionálním přístupem, tak to vidím já po té co jsem tam tuto proceduru před pár měsíci absolvoval a jsem maximálně spokojený. A co jsem slyšel, tak v tomto měsíci u nich byly nějaké výrazné slevy.
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#35
Příspěvek
od Kokesek » 27 lis 2010 06:04
KLADNO slevnilo protoze MORAVACI to delaji levne normalne.
Mapy jsou ruzne to je pravda udelame mapu na miru jakou bude kdo chtit (vykon, reakce na plyn, akceleracni krivka, atd)
Cena za CHIP 2000kc je normalni, umime taky prodat pouze chip.
dalsi dva tisice za praci jenotka ven vymena chipu odzkouseni.
-
merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
#36
Příspěvek
od merlin » 27 lis 2010 17:08
scooty píše:ahoj, jsem tu novy, cerstvy majitel P38 rv99 2.5DSE automat
je to cislo jeste aktualni? rad bych take prosel ocipovanim...
pripadne ma nekdo zkusenosti s ocipovanim zde?
http://www.diesel-technik.cz/chiptuning" onclick="window.open(this.href);return false; ... and-rover/
diky za info
Já jsem nechal od nich načipovat DIII,
viz
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... ik#p140371
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
-
ssang
- Příspěvky: 921
- Registrován: 06 zář 2009 00:42
- tel.: 733149044
- auto: jen vzpomínky na LR
- Bydliště: nad Prahou i v Praze
#37
Příspěvek
od ssang » 27 lis 2010 18:10
Kokesek píše:KLADNO slevnilo protoze MORAVACI to delaji levne normalne.

.
To je podstata konkurenčního boje o zákazníka a ten z toho má radost

.
-
mina
- Příspěvky: 78
- Registrován: 07 bře 2010 18:41
- tel.: 605253159
- auto: RR P38 2,5 DSE,
- Bydliště: Krásný Les u K.Varů
#38
Příspěvek
od mina » 27 lis 2010 21:16
Tímto je rozhodnuto, čipovat se bude v Kladně. Bo z Varů do Ostravy je to trochu z ruky, tak sorry Kokešku. Včera jsem objednal nové zimáky takže 15 táců v pr...
ale vánoční dárek v podobě čipu si neodpustím!
Jirka M. RR P38 2,5 DSE 2001 + Webasto
Saab 9.5 2.0t
Zetor 25K 1952
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#39
Příspěvek
od Kokesek » 13 pro 2010 17:18
.. To nevadi ze to budes delat v Kladne (oni jsou opravdu dobri!)
tak kola jsem objednal taky vzal jsem MINERVU z CHINY v 255/55/18 a absolutni spokojenost i v bocni trakci.
Konecne muzu zase zabrzdit a zatocit.
-
mina
- Příspěvky: 78
- Registrován: 07 bře 2010 18:41
- tel.: 605253159
- auto: RR P38 2,5 DSE,
- Bydliště: Krásný Les u K.Varů
#40
Příspěvek
od mina » 14 pro 2010 22:46
Právě jsem se vrátil z Kladna a jsem v rozpacích.
Po vyndání jednotky jsme zjistili, že je k ní připojen tak nechvalně známý power box. Tak ho technik odpojil, jednotku čipnul, já jsem zaplatil a vyrazil. Auto se chová stejně, ne-li hůř a spotřeba šla spíše nahoru, motor hučí a prostě nejede.
Myslím, že bude chyba někde jinde a napadá mě egr ventil. Nevíte někdo jak ho vyřadit?
Jirka M. RR P38 2,5 DSE 2001 + Webasto
Saab 9.5 2.0t
Zetor 25K 1952