po mesicich prihlizeni je konecne duvod se zapojit...sice si ho poridil bratr, ale nejvetsi nadseni ze stourani se v nem mam asi ja

puvodni jsou, po vycisteni i kulicky skacou, nicmene na UK forech jsem cetl mnoho nazoru, ze po nasroubovani hadicek vyvedenych k motoru jim vyrazne mene (ci vubec) tekl olej z direfencialu....ze tento zpusob sice neni dobovy, ale rohodne muze usetrit narocnejsi opravy/pretesnovani...
koukal jsem na ruzne kity (nejcasteji to pravouhle kolinko a set hadicek...), ale take nekde psali, ze defender a series maji ruzny zavit do napravy ... a vsecny ty kity, ktere jsem nasel se prodavaji pro defendery...
Mate zkusenosti s vymenoum, nakupem a vysledne i lepsi tesnosti naprav? (pripadne stoji za to totez udelat i u prevodove skrine?)
predem diky za rady...dalsi otazky casem pribudou
