Prvé 3 výhody poznám. Zvuk, zvuk a zvuk
DISCO v benzíne?
Moderátor: Miky_CZ
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
DISCO v benzíne?
V mojom vlákne o predaji Disco TD5 som sa zmienil o 2 možných príčinách predaja. Druhá alternatíva je kúpa Disko v benzíne (čo zároveň nevylučuje 1. len trochu oddiali). Keďže prevažná väčšina má skúsenosti s naftou, možno by viacerí ocenili info o benzínovej verzii. +- nafty tu poznáme všetci, no ja by som akosi potreboval podporiť moje rozhodnutie ísť do benzínu.
Prvé 3 výhody poznám. Zvuk, zvuk a zvuk
Prvé 3 výhody poznám. Zvuk, zvuk a zvuk
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: DISCO v benzíne?
Prvé 3 výhody poznám. Zvuk, zvuk a zvuk
[/quote]
No a to jsou podstatné tři důvody proč to koupit.
Další důvod je výkon. 
No a to jsou podstatné tři důvody proč to koupit.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: DISCO v benzíne?
práve týchto výhod sa obávam
Vidím, že máš 4,6. Tých je ešte menej ako 4,0.
Spotrebu akceptujem. Jednak to nechcem do mesta, jednak spotreba v našom meste nie je výrazne vyššia ako mimomestská . Je to malé mesto a celkom plynule sa dá jazdiť. S TD5 sa nedostanem nad 13l čo je len o 2-3l viac ako mimo mesta. Ale aj tak, na účely kde netreba 4x4 a hlavne pre manželku do práce, plánujem dieslový Thesis
Vidím, že máš 4,6. Tých je ešte menej ako 4,0.
Spotrebu akceptujem. Jednak to nechcem do mesta, jednak spotreba v našom meste nie je výrazne vyššia ako mimomestská . Je to malé mesto a celkom plynule sa dá jazdiť. S TD5 sa nedostanem nad 13l čo je len o 2-3l viac ako mimo mesta. Ale aj tak, na účely kde netreba 4x4 a hlavne pre manželku do práce, plánujem dieslový Thesis
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: DISCO v benzíne?
obecně se začínám přiklánět k benzínovým motorům
- neni turbo, tím pádem odpadá moře problémů
-na benzínu jsem ještě neviděl uhořelý píst
-nejsou tak citlivý na kvalitu paliva
-V8 má super zvuk a výkon
někde na foru jsem vyčet, že kluci, co to maj na plyn, jezdí v přepočtu za 12/100 nafty => tak proč mam TD5

- neni turbo, tím pádem odpadá moře problémů
-na benzínu jsem ještě neviděl uhořelý píst
-nejsou tak citlivý na kvalitu paliva
-V8 má super zvuk a výkon
někde na foru jsem vyčet, že kluci, co to maj na plyn, jezdí v přepočtu za 12/100 nafty => tak proč mam TD5
-
MadTom
- Příspěvky: 15314
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: DISCO v benzíne?
Proč mám TD5 a ne V8 - plyn je hezká věc, ale ukažte mi prosím někdo, jak do toho auta narvat plynovou nádrž, abych neomezil kufr a měl dojezd na plyn víc než 500km. Kufr si vzít nedám a dojezd 300km na plyn s tím, že na benzím mám cca 30l nádrž mě doopravdy neinteresuje. Né že bych chtěl jezdit pravidelně nějaké dlouhé trasy, ale nemám chuť testovat každou druhou pumpu s tím, že když bude zavřená, tak na tu třetí už nemusím dojet. Bohužel umístění plynové nádrže místo rezery není na Discovery zrovna ideální.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7929
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: DISCO v benzíne?
Lancik píše:obecně se začínám přiklánět k benzínovým motorům
- neni turbo, tím pádem odpadá moře problémů
-na benzínu jsem ještě neviděl uhořelý píst
-nejsou tak citlivý na kvalitu paliva
-V8 má super zvuk a výkon
někde na foru jsem vyčet, že kluci, co to maj na plyn, jezdí v přepočtu za 12/100 nafty => tak proč mam TD5![]()
Tak to jsi viděl ještě málo. Já už několikrát. Dokonce na motoru co měl ještě karbce se to postupně stalo na 3 pístech.
Ale souhlasím s tím, že V8 je o dost lepší než Td5.
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
-
MadTom
- Příspěvky: 15314
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: DISCO v benzíne?
A není to tak, že pokud u V8 uhoří jeden válec a rovnou se to teda celé nekousne tak to jede dál, akorát s trošku menším výkonem? Přece jenom 8 válců je docela dost a běžná auta jezdí i se 3 nebo 4.
To jako že by tam byly tak trošku rezervní.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: DISCO v benzíne?
Na dojazd je diesel najlepší, to nemá zmysel riešiť. S TD5 tankujem každých cca 900km. No ja chcem benzín, nie plyn. Aj keď. Ak by bolo možné osadiť cca 150l nádrže do podlahy ako sa to dá do P38 tak by som sa asi nechal nahovoriť ale inak bombu v kufri ee.MadTom píše:Proč mám TD5 a ne V8 - plyn je hezká věc, ale ukažte mi prosím někdo, jak do toho auta narvat plynovou nádrž, abych neomezil kufr a měl dojezd na plyn víc než 500km.....
Otázka na skúsených. Aký je podstatný rozdiel, medzi 4 a 4,6kou?
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
-
MadTom
- Příspěvky: 15314
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: DISCO v benzíne?
A zjisti taky jak velká nádrž na plyn se mu tam vlezla. Všechno o čem jsem četl bylo tak na 300km dojezdu a to není nic moc.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: DISCO v benzíne?
ja bych pridal ze zkusenosti svuj poznatek k LPG..
-ekonomika provozu je super..vychazi to plus minus jako by jsi jezdil v nafte, jen se vsemi vyhodami benzinoveho V8
-obrovska nevyhoda proc to nakonec slo pryc je to, ze za chvili zjistis ze travis vice casu na benzinkach nez na ceste..existuji proto 3 duvody:
1) presto ze te nadrz do plna neprijde na moc penez, s dojezdem cca 300km proste casto stavit budes
2) tankovani LPG vzdy trva dele nez naliti benzinu/dieslu
3) vetsinou musis cekat na obsluhu..
na bezne jezdeni jedine v LPG jednine vetsi pick-up a aspon 150litrovou nadrz na korbe.
ma zkusenost: Ford Expedition 5.4 V8 4x4
-ekonomika provozu je super..vychazi to plus minus jako by jsi jezdil v nafte, jen se vsemi vyhodami benzinoveho V8
-obrovska nevyhoda proc to nakonec slo pryc je to, ze za chvili zjistis ze travis vice casu na benzinkach nez na ceste..existuji proto 3 duvody:
1) presto ze te nadrz do plna neprijde na moc penez, s dojezdem cca 300km proste casto stavit budes
2) tankovani LPG vzdy trva dele nez naliti benzinu/dieslu
3) vetsinou musis cekat na obsluhu..
na bezne jezdeni jedine v LPG jednine vetsi pick-up a aspon 150litrovou nadrz na korbe.
ma zkusenost: Ford Expedition 5.4 V8 4x4
Re: DISCO v benzíne?
ak ju chces hodit do plynu tak vymen benzinovu nadrz za mensiu (napr. z fabky - 40l) a mas hned miesto na 150l plynu...
kedze na 95% budes jazdit s plynom, 100l benzinova nadrz ti je k nicomu.
kedze na 95% budes jazdit s plynom, 100l benzinova nadrz ti je k nicomu.
- stan
- Příspěvky: 680
- Registrován: 22 zář 2009 20:35
- tel.: +420 603 499 869
- auto: Discovery III - 4,4i
- Bydliště: Krnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: DISCO v benzíne?
Ja mam ve svoji trojce 80l nadrz misto rezervy a k tomu standardni nadrz na benzin. Vzhledem k tomu, ze se selkove pohybuji s prumernou spotrebou cca kolem 16,2-16,5l/100km, tak si asi dovedete predstavit, jaky je dojezd. Je fakt, ze clovek musi myslet na to, kde nacepuje plyn, protoze neni bohuzel vsude, ale je to jen otazka zvyku. A za ty vyhody do stoji za to...
Kdyz jsem to propocitaval, tak mi to vychazelo, jako bych se svym milackem jezdil s prumernou spotrebou pod 9l/100km ciste na benzin, a to s takovou tezkou potvorou je myslim super vzsledek
Kdyz jsem to propocitaval, tak mi to vychazelo, jako bych se svym milackem jezdil s prumernou spotrebou pod 9l/100km ciste na benzin, a to s takovou tezkou potvorou je myslim super vzsledek
Land Rover Discovery III - 4,4i V8 HSE - LPG, automat, rok 2006
nafta je palivo satanovo
nafta je palivo satanovo
-
MadTom
- Příspěvky: 15314
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: DISCO v benzíne?
A to je ten rozdíl, protože do D2 nádrž místo rezervy nedám, protože rezerva visí na dveřích.
Ad ježdení po městě - na to se D2 moc nehodí, leda tak s pevnostníma nárazníkama a dalšímy doplňky. I když žena tak jezdí a stěžuje si akorát na couvání a to teď budu řešit couvací kamerou.
Ad ježdení po městě - na to se D2 moc nehodí, leda tak s pevnostníma nárazníkama a dalšímy doplňky. I když žena tak jezdí a stěžuje si akorát na couvání a to teď budu řešit couvací kamerou.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: DISCO v benzíne?
Ja tiež jazdím s DII aj po meste, ale to len preto, že po celom dni v Oktávke som rád ak môžem presadnúť do auta. No ak budem mať benzín, tak to samozrejme obmedzím. Pretože, povedzme si to rovno. Parkovať s autom, ktoré má polomer zatáčania ako nadzvuková stíhačka, nie je žiadny pôžitok, hlavne na preplnených parkoviskách pred hypermarketom. DII je skrátka na iné. Plyn tu asi veľmi nemusíme preberať. Aspoň teda nie kvôli mne. Ale sorry, samozrejme, táto téma nie je len moja. Ja do plynu pravdepodobne nepôjdem. To by som naozaj musel vymyslieť tak, aby bol dojazd aspoň 500-600km + cca 50l benzínu. A keď už sme pri tom, reálna spotreba DII so 4,0 mimo mesto?
Ako je to s prevodom? Myslím, či je možná rozumná jazda po dialnici. Pri TD5 považujem za rozumnú maximálku tak 120-130km. Má benzín dlhší prevod? Ide mi o to, aby taká 130-140km bola v pohode.
Ako je to s prevodom? Myslím, či je možná rozumná jazda po dialnici. Pri TD5 považujem za rozumnú maximálku tak 120-130km. Má benzín dlhší prevod? Ide mi o to, aby taká 130-140km bola v pohode.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: DISCO v benzíne?
To ani ja, no napr. z dvora ak oproti bráne na ceste parkuje auto, tak vychádzam na 2x, pretože to jednoducho nevytočím. Ten rajd má Disko ako nákladiak.pidibi píše:...
s parkovanim jsem nikdy zadnej problem nemel
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.