ted si to obcas po zastaveni a vypnuti motoru odplivne vodu z nadobky a to docela dost, ale za jizdy se zda ze je to v pohode nehreje se nic cim to asi muze byt? a nestraste ze tesneni to uz by me z toho fakt jeblo
odplivnuti vody po zastaveni
Moderátor: Miky_CZ
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5773
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
odplivnuti vody po zastaveni
tak sem si liboval ze sem dva roky jezdil temer bez poruchy a zacina se to srat jedno za druhym prvni huci prevodovka pak diferak
ted si to obcas po zastaveni a vypnuti motoru odplivne vodu z nadobky a to docela dost, ale za jizdy se zda ze je to v pohode nehreje se nic cim to asi muze byt? a nestraste ze tesneni to uz by me z toho fakt jeblo
ted si to obcas po zastaveni a vypnuti motoru odplivne vodu z nadobky a to docela dost, ale za jizdy se zda ze je to v pohode nehreje se nic cim to asi muze byt? a nestraste ze tesneni to uz by me z toho fakt jeblo
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Land Jirka
- Příspěvky: 3609
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: odplivnuti vody po zastaveni
Jestli je teplota v pohodě, tak to vypadá na těsnění hlavy 
Pokavaď auto přestává i topit, tak je skoro jisté, že vzduch z válců se dostává do vodního prostoru a je špatné těsnění pod hlavou, nebo prasklá hlava.
Pokavaď auto přestává i topit, tak je skoro jisté, že vzduch z válců se dostává do vodního prostoru a je špatné těsnění pod hlavou, nebo prasklá hlava.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5773
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: odplivnuti vody po zastaveni
no to je presne to co sem nechtel slyset:-( takze kazdopadne by to do nadobky nemelo tlakovat jo?
Ale ze za jizdy to nedela nic ani voda nekape a prechcije to az po chcipnuti motoru
Ale ze za jizdy to nedela nic ani voda nekape a prechcije to az po chcipnuti motoru
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: odplivnuti vody po zastaveni
Miky_CZ píše:no to je presne to co sem nechtel slyset:-( takze kazdopadne by to do nadobky nemelo tlakovat jo?
Tak s podobným problémem sem si Miky zpříjemňoval volné chvíle taky ......
p.s. včera jízda po dálnici cestovní rychlostí 110 - 130 km/hod a rafička teploměru chlazení jak přibitá ( na 33" kolech se standartníma převodama " dobrý "
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5773
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: odplivnuti vody po zastaveni
no zkusim to jeste vysledovat, protoze to udela tak jednou za 10 jizd, a to jenom kdyz doplnim vodu na rysku co si predtim odplivla, kdyz je hladina nizsi nez ryska tak to nedela
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Hubert
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: odplivnuti vody po zastaveni
A nemáš to někde zavzdušněný. Nebo to že to udělá občas je začátek jak to bude častější a častější tak je to těsnění či hlava.Miky_CZ píše:no zkusim to jeste vysledovat, protoze to udela tak jednou za 10 jizd, a to jenom kdyz doplnim vodu na rysku co si predtim odplivla, kdyz je hladina nizsi nez ryska tak to nedela
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
-
discover
- Příspěvky: 909
- Registrován: 05 pro 2006 11:24
- auto: LR D4
- Bydliště: Příbramsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: odplivnuti vody po zastaveni
Zkus pročistit víčko nádobky, profouknout přívod a odkap. Když si to "odplivne", tak bych to tipoval na podtlak. Pročisti, naplň po rysku a uvidíš. S 
- Max
- Příspěvky: 100
- Registrován: 08 zář 2008 21:59
- tel.: 602745850
- auto: Subaru Disco 3
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: odplivnuti vody po zastaveni
V chladícím systému má být tlak 3/4 atmosféry, takže vždy by po otevření víčka měla odfouknout pára. Ale pokud ti jde ven voda zkusil bych nejlevnější cestu, vyměnil bych termostat. Koukni jestli máš tu odvzdušňovací hadici dvrdou jako beton, pokud ano rovnou jdi po těsěnění pod hlavou.
http://www.max4x4.cz" onclick="window.open(this.href);return false; Discovery 1 už ne ale Discovery 3, Subaru legacy servis a úpravy vozů Land Rover + prodej ND na LR Tel.: 602745850
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5773
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: odplivnuti vody po zastaveni
no tak sem najezdil 150km, z toho 15km v kolonach, ani jednou si to neodplivlo, neprehralo nic.
Voda se myslim taky neztraci, tak cim to sakra bylo? spatne dotazene vicko? ale hned dvakrat za sebou?
Ted kdyz otevru nadobku a motor je horky tak je hladina asi o 2cm vys nez kdyz vychladne, z nadobky nic nesyci nezda se ze by byla natlakovana
Voda se myslim taky neztraci, tak cim to sakra bylo? spatne dotazene vicko? ale hned dvakrat za sebou?
Ted kdyz otevru nadobku a motor je horky tak je hladina asi o 2cm vys nez kdyz vychladne, z nadobky nic nesyci nezda se ze by byla natlakovana
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Max
- Příspěvky: 100
- Registrován: 08 zář 2008 21:59
- tel.: 602745850
- auto: Subaru Disco 3
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: odplivnuti vody po zastaveni
Tak vyměň termostat mohl se jen zaseknout, to občas taky dělaj. Jinak pokud ti to netlakuje a hadice je měká tak bych těsnění pod hlavou neřešil.
http://www.max4x4.cz" onclick="window.open(this.href);return false; Discovery 1 už ne ale Discovery 3, Subaru legacy servis a úpravy vozů Land Rover + prodej ND na LR Tel.: 602745850
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5773
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: odplivnuti vody po zastaveni
no jo ale ja mam pocit ze se to neprehralo tak co pomuze ten termostat?Max píše:Tak vyměň termostat mohl se jen zaseknout, to občas taky dělaj. Jinak pokud ti to netlakuje a hadice je měká tak bych těsnění pod hlavou neřešil.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Max
- Příspěvky: 100
- Registrován: 08 zář 2008 21:59
- tel.: 602745850
- auto: Subaru Disco 3
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: odplivnuti vody po zastaveni
Motor se nemusí přehřát aby se termostat kousnul. Stačí když bude pozdě otevírat. Nestojí zas tak moc aby se to nezkusilo.
http://www.max4x4.cz" onclick="window.open(this.href);return false; Discovery 1 už ne ale Discovery 3, Subaru legacy servis a úpravy vozů Land Rover + prodej ND na LR Tel.: 602745850
- Land Jirka
- Příspěvky: 3609
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: odplivnuti vody po zastaveni
vyměna termostatu je základ jsou to dva šroubky a stojí pár korun.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5773
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: odplivnuti vody po zastaveni
dobre, mam jeste jeden dotaz, je naka moznost odzkouseni teplotniho cidla klimy? at vim jestli je dobry.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Max
- Příspěvky: 100
- Registrován: 08 zář 2008 21:59
- tel.: 602745850
- auto: Subaru Disco 3
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: odplivnuti vody po zastaveni
Co má klima společného s problémem tlakování chlazení
pokud klima funguje tak jak má tak je v pořádku. Jinak klima se podřizuje teplotě motoru a venkovní teplotě, tudíž je druhořadá. Až motor zaznamená višší teplotu tak klimu vypne. Spíš zablbne čidlo venkovní teploty to pak poznáš sám co klima dokáže když má každou chvilku jinou venkovní teplotu.
http://www.max4x4.cz" onclick="window.open(this.href);return false; Discovery 1 už ne ale Discovery 3, Subaru legacy servis a úpravy vozů Land Rover + prodej ND na LR Tel.: 602745850
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5773
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: odplivnuti vody po zastaveni
to jsem blbe napsal, nema to spolu nic podobneho, dokonce ani nefunguje akorat na to cidlo mam napojene jeste dve elektricke vrtule a tu na visko chci vyhodit ale potrebuju prvni zkusit jestli to spinaMax píše:Co má klima společného s problémem tlakování chlazenípokud klima funguje tak jak má tak je v pořádku. Jinak klima se podřizuje teplotě motoru a venkovní teplotě, tudíž je druhořadá. Až motor zaznamená višší teplotu tak klimu vypne. Spíš zablbne čidlo venkovní teploty to pak poznáš sám co klima dokáže když má každou chvilku jinou venkovní teplotu.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál