#80
Příspěvek
od Čoko » 20 pro 2010 22:14
Ahoj Hanz,
síce oneskorene ale predsa by som chcel reagovať na Tvoju otázku.
RR 3,0D Vogue som jazdil od cca 10 km do 120.000 km.
Pri cca 30.000 km bol nejaký problém s prednou nápravou.
V Nemecku mi v rámci záruky vymenili celú prednú nápravu a bolo po probléme.
Následne bol voz "tunovaný" u Hamanna so zárukou na 100.000 km.
Do 120.000 km som nemal žiadne problémy. (nevedel som, či mám prevodovku)
Pri cca 120.000 km som mal zrazu info: cca "Slabý tlak v palivovom systéme".
RR zostal stáť, po cca 30 min fungoval zasa normálne.
Predal som ho okamžite, zobral ho môj servis.
Pokiaľ mám informácie, tak bol problém v čerpadle paliva z nádrže.
Predali ho do "rodiny".
Jazdí,pokiaľ viem bez problémov.
Teraz jazdím V8, 3,6 L D.
Mám cca 30.000 km bez problémov.
Už som motor a výkon ako taký neupravoval. (ani jazdné vlastnosti)
Rozdiel nie je ani tak vo výkone ale v kultivovanosti chodu (motor skoro nepočuť)
Predtým som mal Freelandera (cca 60.000 km), potom Disco (cca 60.000 km), všetko bez
problémov. Jazdím aj Defendera (cca 25.000 km)
V podstate som "VW-Pasátista", najazdil som s pasátmi cca 1,6 Mio km. (služobne)
LR resp. RR určite nemá takú výdrž, pôžitok z jazdy je však neporovnateľný.
Zažil som s RR neuveriteľné jazdy off-road (nie s vlastným).
Keď chcem ísť do ozajstného terénu, idem s Defenderom. (RR je predsa len trochu drahý)
Ak chcem jazdiť rýchlo, tak si vyberiem šporťák alebo niečo podobné (rád som preháňal
úspešne rôzne "fufňácke autá" na obyčajnom Mini).
Nevšímaj si diskusie, či je RR lepší alebo horší než...........
Odborníkom je jasné, že sa jedná o rozdielne kategórie.
Možno MB,Typ G (jazdil som aj AMG), ale to je zasa o inom.
Alebo možno MB, Typ GL, ale to je zasa o inom.
Zbytok si nevšímaj.
Prajem mnoho šťastných kilometrov.
Ahoj