

Moderátor: Miky_CZ
Mam D3 v automatu a po 2 letech najeto 35 tis...Pouzivam ho hlavne na cesty s mangelkou a jak rikam na cestu. Do terenu mam Defika. Disco3 proti Disco2 je luxusnim autem s nebyvalym komfortem. Ta cena je dobra.shaun píše:Vyjde tak na 750.000 (porizovacka 2 mega...)
Pro mne by to melo vyznam . Za dalsi 2 roky by tam bylo nalitano uz 230tis a zadna zmena. V zaruce jsem mel problem z pojistnym sroubem na kola a pak mi padalo auto do spodni polohy. Prej vada cidel...Zaruka je na 3 rokyStavros píše:Eriku, dyt ma nalitano 200 000 km, budou se tam menit kdeco, je neco jinyho, kdyz to mas v zaruce a kdyz to mas platit, co si schvalne menil na zaruku?
No ono asi je dost markantny rozdiel medzi DIII a Freelanderomaj tak sa mi zda cudne, ze za dva roky niekto urobil 200tis....to musel denne aj 500km....ja urobim na Defe 50tis rocne.Admin píše: Raději bych si sehnal jednoho z posledních Freelanderů T4, jsou v záruce a není snima tolik problémů.
Otázkou zůstává co chceš ty a kolik jsi v případě potřeby schopný investovat do oprav.
Ano, to stebou souhlasím, že je rozdím mezi Freelandrem a Discovery III, a to ve všech směrech, i ve spolehlivostiDanoDEF píše:No ono asi je dost markantny rozdiel medzi DIII a Freelanderomaj tak sa mi zda cudne, ze za dva roky niekto urobil 200tis....to musel denne aj 500km....ja urobim na Defe 50tis rocne.
Mi taky. Hlavne po cestach s mou 1/2 po obchodnich zonachRudaK píše:Pánové D 3 mám zatím rok a najeto 23 000 Km.Dodnes bez nějakých větších problémů.Na autě mě zatím udělali ty doporučené změny podle LR ( jiný software , ventil kompresoru a zadní dveře ).No a našla se povolená stabilizační tyč.Doufám že to tak zůstane nadále.Čas ukáže - zatím mě dělá jen radost.Ahoj Ruda
Eriku musím se zastat D 3.Já vím že je chlívárna protahovat auto za 1,5 mega blatem,ale projede to taky akorát případné škody jsou za větší peníz.Jinak můj kamarád říká,že každý auto skončí ve šrotě,akorát některý dřív a jiný pozdějc.erik píše:Mi taky. Hlavne po cestach s mou 1/2 po obchodnich zonachRudaK píše:Pánové D 3 mám zatím rok a najeto 23 000 Km.Dodnes bez nějakých větších problémů.Na autě mě zatím udělali ty doporučené změny podle LR ( jiný software , ventil kompresoru a zadní dveře ).No a našla se povolená stabilizační tyč.Doufám že to tak zůstane nadále.Čas ukáže - zatím mě dělá jen radost.Ahoj Ruda
To ,ze by mi bylo lito D3 tahat do terenu, protoze stala 1,5 mega ?Tak tak to neni. Nechcu aby to vypadalo jako chvastani, ale jako muj nazor. Defik a jeho upravy vysly nad 1,5 mega a do terenu ho vodim rad ikdyz dostava rany a sramy. Tam je mu dobre, i me a take tam patri. Na silnici je to horsi. D3 je na silnici a lehkem terenu kralem a pocit ridit, v dnesni dobe techniky spiz byt pri tom, je uzasne a citis se panem situace. V terenu, kde jezdim s Defenderem se D3 a ja s ni ,citim trapne. Ale zivot to tak asi chtel, ze auta do terenu jsou hodnocena pany 007 a ne pany dobrodruhy.RudaK píše:Eriku musím se zastat D 3.Já vím že je chlívárna protahovat auto za 1,5 mega blatem,ale projede to taky akorát případné škody jsou za větší peníz.Jinak můj kamarád říká,že každý auto skončí ve šrotě,akorát některý dřív a jiný pozdějc.erik píše: Mi taky. Hlavne po cestach s mou 1/2 po obchodnich zonach
A tvoje volba je podle mě super.Do terénu je Defík určitě lepší a D3 na silnici nemá chybu.A vo tom to je.Měj se a možná dopadnu stejně při případném rozšíření vozového parkuAhoj RudaK