Do DII sa toho zmestí... Po dialnici je normálna rýchlosť tak 120. Vie kľudne aj 140-150, no to už je hardcore. Do 130 je to OK. No mám vyskúšané na dlhých trasách, že z časového hladiska je úplne jedno, či ideš 110 alebo 130majkro píše:Nevim jestli jsem normalni clovekKazdopadne defendera ne, obcas jedu jako doprovod motorek pri tajnych zavodech, pripadne i nekam dal po evrope a nechci aby se na mne muselo pul dne cekat, nez dovezu spacaky a naradi
Obcas potrebuju jet i po D1 a neco stihat... Co se tyka oskliveho pocasi, tak 4x4 mam tak jako tak a dokonce o tunu min hmotnosti.
Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
Moderátor: Miky_CZ
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
Ja jsem zvyklej na cestovku nad 140 - do 170, s freelanderem se zas ucim jezdit jako clovek, jezdil jsem se 407 prahu za hodinu a pul presne, kdyz jsem joo spechal (neni cim se chlubit).. Proc je v D2 150 hardcore?Acon píše:Do DII sa toho zmestí... Po dialnici je normálna rýchlosť tak 120. Vie kľudne aj 140-150, no to už je hardcore. Do 130 je to OK. No mám vyskúšané na dlhých trasách, že z časového hladiska je úplne jedno, či ideš 110 alebo 130majkro píše:Nevim jestli jsem normalni clovekKazdopadne defendera ne, obcas jedu jako doprovod motorek pri tajnych zavodech, pripadne i nekam dal po evrope a nechci aby se na mne muselo pul dne cekat, nez dovezu spacaky a naradi
Obcas potrebuju jet i po D1 a neco stihat... Co se tyka oskliveho pocasi, tak 4x4 mam tak jako tak a dokonce o tunu min hmotnosti.
- fidzi
- Příspěvky: 966
- Registrován: 04 zář 2010 23:33
- tel.: Xiaomi Mi2S
- auto: Discovery I 300Tdi
- Bydliště: Č.B./Písek/Lysice
Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
Protoze D2 neni silnicni zehlicka, ale auto s "archaickym" podvozkem. Ja ted s D1 zazivam hardcore uz od 90, nejvic jsem jel 110. Ale to dela i 6" lift a odpojene stabilizatory.
Pokud chces nejaky kompromis, tak jdi do DIII. S Land Cruiserem se taky da jet bez problemu trvale 170, nejvic jsem jel pres 190. Ale jizdni vlastnosti v terenu a vydrz se s DI neda vubec srovnat.
Pokud chces nejaky kompromis, tak jdi do DIII. S Land Cruiserem se taky da jet bez problemu trvale 170, nejvic jsem jel pres 190. Ale jizdni vlastnosti v terenu a vydrz se s DI neda vubec srovnat.
Naposledy upravil(a) fidzi dne 06 pro 2010 22:46, celkem upraveno 1 x.
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
Kardany,tlumiče,převodovky, není to na takovéhle rychlosti, Disco je dělaná tak na 120 - 130 km/h to je na ni akorát 150 je hranice a vše odchází to co ty chceš má buď novější D3-D4 ,případně RR ale tam jsou zase ceny jinde . http://autokatalog.tiscali.cz/LandRover ... hp?start=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Buď rád že máš free , tomu 150 nevadí je to pro něj asi jako pro D2 130 , tedy jen tak tak , že se nic ne....
Dá se z něj těch 170-po chipu 180 vyrazit ale proč ?????? .Já jezdím v klidu 120-130 max 150 při předjíždění ,jezdím to na BF AT nic se nedějě a se stejnýma gumkama projedu v pohodě co jsi zažil v Mohelnici
Dneska po dálnici jsem v klidu bral všechny větší nisany,mitsu.,toy. protože nemají 4x4 stálý a při větších rychlostech na asfaltu se jim trhají podvozky , tak musí opatrně kolem 90-100 ty ne ty to valíš stále
Buď rád že máš free , tomu 150 nevadí je to pro něj asi jako pro D2 130 , tedy jen tak tak , že se nic ne....
Dá se z něj těch 170-po chipu 180 vyrazit ale proč ?????? .Já jezdím v klidu 120-130 max 150 při předjíždění ,jezdím to na BF AT nic se nedějě a se stejnýma gumkama projedu v pohodě co jsi zažil v Mohelnici

Dneska po dálnici jsem v klidu bral všechny větší nisany,mitsu.,toy. protože nemají 4x4 stálý a při větších rychlostech na asfaltu se jim trhají podvozky , tak musí opatrně kolem 90-100 ty ne ty to valíš stále

Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
No ja se priznam, ze jsem se zabouchl do upravenych aut pro G4.
Kdybych to sehnal v dobrem stavu a za rozumnou cenu, tak bych i motorku prodal, abych to mohl mit.
Kdybych to sehnal v dobrem stavu a za rozumnou cenu, tak bych i motorku prodal, abych to mohl mit.
- Keram
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26 říj 2008 21:41
- auto: BMW
- Bydliště: Rajhrad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
A co třeba zůstat u toho stejnýho a akorát to upgradovat. Mám na myslí přejít z Free 1 na Free 2? to tě nenapadlo?
Tady jsem našel jednu za docela rozumny prachy
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... er/8091996" onclick="window.open(this.href);return false;
Tady jsem našel jednu za docela rozumny prachy
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... er/8091996" onclick="window.open(this.href);return false;
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
PS: univerzální auto je potíž, buď ubereš na silnici , nebo v terénu.Mně co jsem vyjel v Mohelnici stačí, nikam se s ním nebojím, vylepším pár detailů a mohu kamkoliv rychle a bezpečně.Na D3-4 nemám je tam elektroniky ještě víc než tady a RR by jsem koupil jen do cca roku 2004 taky díky elektronice.
Známí má sporta cca 3 roky starého e je nešťastný jak šafářův dvoreček,už je tam asi 4500 různých řídících jednotek-chipů a to je děs.
Jak tak dělám fre a hledám scháním ,opravdu pokud 6x6 tak maximálně bez elektroniky a klídek pohoda, vše se dá opravit a nestojí to majlant.Projeď si net a zjištíš , že koumáci od aoutomobilového průmyslu chtějí jít cestou á 6-7 let koupit nový vůz a bude tak i udělaný v podstatě neopravitelný , nebo za takové peníze , že se to nevyplatí
svět jde do
a opravdu si nechám své upravené free až do veterána 
G4 hezké, ale věř že to co bude na ,,Dráčkovi" to na nich nenajdeš
budu lepší a na oranžovo se dá stříknout cokoliv
sronej si parametry V6 a TD4 a snad na to přijdeš 
F2 fajn ,ale co si naněm opravíš sám ???? Zase míň než na F1, úpravy už taky projdou míň než na F1 .ted prostě platí čím mladší tím se na něj dá méně udělat a vylepšit , aby to prošlo:(
Známí má sporta cca 3 roky starého e je nešťastný jak šafářův dvoreček,už je tam asi 4500 různých řídících jednotek-chipů a to je děs.
Jak tak dělám fre a hledám scháním ,opravdu pokud 6x6 tak maximálně bez elektroniky a klídek pohoda, vše se dá opravit a nestojí to majlant.Projeď si net a zjištíš , že koumáci od aoutomobilového průmyslu chtějí jít cestou á 6-7 let koupit nový vůz a bude tak i udělaný v podstatě neopravitelný , nebo za takové peníze , že se to nevyplatí




G4 hezké, ale věř že to co bude na ,,Dráčkovi" to na nich nenajdeš



F2 fajn ,ale co si naněm opravíš sám ???? Zase míň než na F1, úpravy už taky projdou míň než na F1 .ted prostě platí čím mladší tím se na něj dá méně udělat a vylepšit , aby to prošlo:(
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
Nenapadlo, to co jsi nasel je ale asi jedno z nejlevnejsich a i tak stoji skoro 400k. Porad tam vidim tak 100k za vybavuKeram píše:A co třeba zůstat u toho stejnýho a akorát to upgradovat. Mám na myslí přejít z Free 1 na Free 2? to tě nenapadlo?
Tady jsem našel jednu za docela rozumny prachy
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... er/8091996" onclick="window.open(this.href);return false;


- Keram
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26 říj 2008 21:41
- auto: BMW
- Bydliště: Rajhrad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
To máš asi pravdu, ale pak jsou tu 2 cesty: vydat se směrem kupředu a nebát se a jíd do D3, D4 novýho RR, Free 2 nebo Evoque a nebo cesta číslo 2 a to je ta kterou se vydal neklan- starej fešák bez elekroniky, kterýho si zrenovuješ a maš super auto, ktery by se nemělo teoreticky posrat-není co se posrat.
Obě cesty mají něco do sebe a je jen na člověku jakou zvolí...
Obě cesty mají něco do sebe a je jen na člověku jakou zvolí...
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu



Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
No kdybys cetl co jsem psal, tak uvidis, ze za "vec auto" nedam vic jak 300k..
- Keram
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26 říj 2008 21:41
- auto: BMW
- Bydliště: Rajhrad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
Jasny, ja jen ti tu dávám ještě další variantumajkro píše:Nenapadlo, to co jsi nasel je ale asi jedno z nejlevnejsich a i tak stoji skoro 400k. Porad tam vidim tak 100k za vybavuKeram píše:A co třeba zůstat u toho stejnýho a akorát to upgradovat. Mám na myslí přejít z Free 1 na Free 2? to tě nenapadlo?
Tady jsem našel jednu za docela rozumny prachy
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... er/8091996" onclick="window.open(this.href);return false;Ale Bruno v Mohelnici presvedcil, ze to auto ma neco do sebe

Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
Jo sice trosku obcas malem drhnul, ale zase na zimakach odjel o dost lepe ty prudke kopce nez ostatni v offechtagr píše:ANO má a byl jsem rád že tam Bruno přijel a bylo pro mně porovnání
Já měl všude rezervu on už ne v hupech by plasty povolily , nevím jak jde přizvednout,asi jo ale zase to bude stejný kolotoč jako mám já teď
jen to půjde húř protlačit přes papíry a stejně z něj jak jsi napsal čistý off nebude. Já si prostě udělal co možná nejlepší přechod mezi SUV a OFF protože z mého pohledu na věc a potřeb převažuje silnice nad terénem 80/20 ale snažím se to udělat tak aby v terénu uměl co D2 v základu.

Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
nejde proste spojit spolehlivost a jednoduchost s malou spotrebou. Nech si toho Freelandera a az v nem krkne, tak to opravis, je jasny, ze na nejaky divoceni to neni, je tam vse udelano subtilne jako na aute na silnici. Vyrobce nepocital, ze to bude jezdit do terenu, na to to auto urceny neni. Ale jako univerzalni auto je to dobry a hlavne se ti urcite libi, jinak by sis ho nekoupil, ne?
Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
Keram: jasne, prave jsem tagrovi psal, ze to Brunovo free2 mi pri nekterych vyjezdech otevrelo hubu dokoran, protoze on na zimakach bez vetsi namahy vyjel v Mohenici ty prudke kopce stejnym zpusobem, jako by parkovat u Tesca.
- Keram
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26 říj 2008 21:41
- auto: BMW
- Bydliště: Rajhrad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
majkro píše:Keram: jasne, prave jsem tagrovi psal, ze to Brunovo free2 mi pri nekterych vyjezdech otevrelo hubu dokoran, protoze on na zimakach bez vetsi namahy vyjel v Mohenici ty prudke kopce stejnym zpusobem, jako by parkovat u Tesca.

Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
Samozrejme libi, moc libi :0) Ale moje mala cestovatelsk dusicka neni nikdy spokojena..Stavros píše:nejde proste spojit spolehlivost a jednoduchost s malou spotrebou. Nech si toho Freelandera a az v nem krkne, tak to opravis, je jasny, ze na nejaky divoceni to neni, je tam vse udelano subtilne jako na aute na silnici. Vyrobce nepocital, ze to bude jezdit do terenu, na to to auto urceny neni. Ale jako univerzalni auto je to dobry a hlavne se ti urcite libi, jinak by sis ho nekoupil, ne?
Navic ty predchozi veci rikej tomuhle:

Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
tohle na tom obrazku je auto, ktery ma z freelandera tak mozna tu kastli, tam stojej ty tlumice tretinu tvy planovany investice, to je jinej svet, ale uplne. A hlavne je vse koncipovany na jeden zavod, potom se dela generalka vseho.
Freelander je urcite dobry auto, tak ho polep oranzovejma foliema a trosku to uprav a budes spokojenej.
Freelander je urcite dobry auto, tak ho polep oranzovejma foliema a trosku to uprav a budes spokojenej.
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
Keram přesně tak jiná cesta není a nebude.u mně je asi free 1 max elektroniky do které jdu a pokud ,,nové pak jdu cestou starého fešáka V6 diesel mechanika, převodobka automat, ale ,,nákladní" a je klid 
Jo jasně že jo že to odjel protože na tom blátíčku bylo lepší nezávislé zavěšení, než pevná, ale na ty hupy a zalomení je zase lepší mít co největší křížení a to na nezávislém neuděláš
Proto pokud to pujde udělám trochu delší chod tlumičů , prodloužím přední polosy (pevnostní) a předek budu mít stejně vysoko jako mám ted zadek tedy + 2cm ještě vyrostu
tím končím víc s free nedostanu a mně to opravdu bude stačit
Nehledě na to co udělají zadní samosvory za práci o jaké se TC ani nezdá
Hezká fotka, ale jede vyčištěný - tak o 3-4 metráky lehčí než pojedeš ty , má udělaný podvozek a má na to aby ho jednou za rok vyměnil - cca 100 000 Kč já tyhle peníze do auta každý rok dávat nechci a nebudu.Jdu cestou co největší pasivní ochrany, průchodnosti,výdrže a co nejmemších provozních nákladů.
Stavros ty píšeš rychlejc jak já
díky za kontakt na tlumiče budu zase o kus dál


Jo jasně že jo že to odjel protože na tom blátíčku bylo lepší nezávislé zavěšení, než pevná, ale na ty hupy a zalomení je zase lepší mít co největší křížení a to na nezávislém neuděláš



Nehledě na to co udělají zadní samosvory za práci o jaké se TC ani nezdá

Hezká fotka, ale jede vyčištěný - tak o 3-4 metráky lehčí než pojedeš ty , má udělaný podvozek a má na to aby ho jednou za rok vyměnil - cca 100 000 Kč já tyhle peníze do auta každý rok dávat nechci a nebudu.Jdu cestou co největší pasivní ochrany, průchodnosti,výdrže a co nejmemších provozních nákladů.
Stavros ty píšeš rychlejc jak já





Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
Treba to jen tomu modrymu nikdo nerekl, ze se to s tim utem nedelaStavros píše:tohle na tom obrazku je auto, ktery ma z freelandera tak mozna tu kastli, tam stojej ty tlumice tretinu tvy planovany investice, to je jinej svet, ale uplne. A hlavne je vse koncipovany na jeden zavod, potom se dela generalka vseho.
Freelander je urcite dobry auto, tak ho polep oranzovejma foliema a trosku to uprav a budes spokojenej.


Ja se toho auta prece nezbavuju, spis jsem chtel uvahy na toto tema
