Jde o to jakou plochou se ten výkon přenáší. Ta bejvalka byla taky dvoutakt, měla 53k ale vážila necelejch 150 kilo. Navíc do kolky neni problém narvat motor z jakýkoliv mašiny a pak jí natřítmajkro píše:Na cem je lepsi akcelerace?

Moderátor: Miky_CZ
Jde o to jakou plochou se ten výkon přenáší. Ta bejvalka byla taky dvoutakt, měla 53k ale vážila necelejch 150 kilo. Navíc do kolky neni problém narvat motor z jakýkoliv mašiny a pak jí natřítmajkro píše:Na cem je lepsi akcelerace?
Tak posledni offtopicKRANG píše:Jde o to jakou plochou se ten výkon přenáší. Ta bejvalka byla taky dvoutakt, měla 53k ale vážila necelejch 150 kilo. Navíc do kolky neni problém narvat motor z jakýkoliv mašiny a pak jí natřítmajkro píše:Na cem je lepsi akcelerace?
Tak to bud kluci neuměli jezdit,nedo jsi schválně vybíral terén pro sebe,jezdim na obojim a motorka je rychlejší.(taky ve dvoutaktech)KRANG píše:To bych neřek, s mojí ex jsem na kluky s kroskama většinou musel čekatmajkro píše:A o level niz, nez na dvoukolechJejich nevýhodou v terénu (lese) je vejška a mojí zas šířka ale akcelerace je lepší a rychlost v terénu se dá na 4kuli ustát stejná nebo i větší než na mašině
Nějak si moc dobře neumim představit,jet na 4kolce 130 po zvoranym poli PO ZADNIMKawa12 píše: Tak to bud kluci neuměli jezdit,nedo jsi schválně vybíral terén pro sebe,jezdim na obojim a motorka je rychlejší.(taky ve dvoutaktech)
Nějak si moc dobře neumim představit,jet na 4kolce 130 po zvoranym poli a když tak ne déle jak 3 minuty.
...a nebo jseš moje krevní skupina a rád bych si z tebou zajezdil
a na mašině jo? ..tak na to bych se rád přijel podivatmajkro píše: Nějak si moc dobře neumim představit,jet na 4kolce 130 po zvoranym poli PO ZADNIM![]()
Včera jsem doděl spojku,tak jsem to byl zkusit a musim uznat,že v hlubočanu se těžko zatáčí a na ledě se nezatáčí vůbecKRANG píše: Vůbec nemluvě o tom, že na 4kuli se dá jezdit celoročně. ..třeba i na sněhu
Kdyby majkro od stihani a terenneni nemel zniceny kolena, tak ver, ze by stihal po zadnimKRANG píše:No tak terén to byl povětšinou spíš lehčí (mimo cesty). Všelijaký klacky, kořeny, nízký větve mokrá tráva atp. je na mašině prostě opruz. Pokud by jsme se bavili vyloženě o těžším terénu, tak tam se kolka s mašinou srovnat ani nedá. Pokud tady majkro argumentuje výkonem, tak bych chtěl vidět jak by takovej stroj v opravdovým terénu stíhal 4kuli 4x4 s redukcí a uzávěrkama, to sou prostě nesrovnatelný stroje. Vůbec nemluvě o tom, že na 4kuli se dá jezdit celoročně. ..třeba i na sněhu
Takovym jsem uz parkrat musel, je to pruser na dlouho ale da se to, ale pises to jako bys tu se zaverkama a vsim moznym na 4 kolce nezapichl cumak vubec. Myslim, ze bys byl na tom podobne jako ja, jen bys nemusel davat nohy doluKRANG píše:a na mašině jo? ..tak na to bych se rád přijel podivatmajkro píše: Nějak si moc dobře neumim představit,jet na 4kolce 130 po zvoranym poli PO ZADNIM![]()
..jo, já jenom sem si nebyl jistej jestli si rozumíme s tim pojmem "zvoraný pole" a po tom co si pod tim představuju já se 130 jezdit podle mýho nedámajkro píše: Takovym jsem uz parkrat musel, je to pruser na dlouho ale da se to, ale pises to jako bys tu se zaverkama a vsim moznym na 4 kolce nezapichl cumak vubec. Myslim, ze bys byl na tom podobne jako ja, jen bys nemusel davat nohy dolu
Ja jsem taky nic o 130ti po zvoranym poli nic nepsal, pouze jsem mu to tam doplnil jako vtip, protoze to na 4kolce jde spatne i po nezorany louceKRANG píše:..jo, já jenom sem si nebyl jistej jestli si rozumíme s tim pojmem "zvoraný pole" a po tom co si pod tim představuju já se 130 jezdit podle mýho nedámajkro píše: Takovym jsem uz parkrat musel, je to pruser na dlouho ale da se to, ale pises to jako bys tu se zaverkama a vsim moznym na 4 kolce nezapichl cumak vubec. Myslim, ze bys byl na tom podobne jako ja, jen bys nemusel davat nohy dolu
..kdo na pořádný 4kole jezdil, tak ví, že to jde naopak velmi dobřemajkro píše: Ja jsem taky nic o 130ti po zvoranym poli nic nepsal, pouze jsem mu to tam doplnil jako vtip, protoze to na 4kolce jde spatne i po nezorany louce
Svoji prvni jsem mel kdyz mi bylo 13 nebo 14, zavodni krosovou 250ku yamahu, na treningy.. A pokazde me vadilo, kdyz mi malej drn nakopl jedno kolo... Asi se od te doby hodne zmenilo..KRANG píše:..kdo na pořádný 4kole jezdil, tak ví, že to jde naopak velmi dobřemajkro píše: Ja jsem taky nic o 130ti po zvoranym poli nic nepsal, pouze jsem mu to tam doplnil jako vtip, protoze to na 4kolce jde spatne i po nezorany louce
Skůtr je dobrej na velkých pláních kde se dá jet rychle nebo na tvrdším uježděnym sněhu,protože když nemá rychlost nebo je to měkčí tak se boří. jinak bych ,ale volil 4kolku na pásech.Kromě rychlosti je proti skůtru mnohem lepší.KRANG píše:No tak na zimu je samozřejmě 4x4 lepší, starou 4x2 sem v zimě uvařil, prostě pořád chudák hrabala a moc nejela. Ten valivej odpor sněhu je hodně znát, teď v zimě mi ta 660 brala 20l/100. Potkal sem přes víkend dva čtyřkolkáře a žádnýho motorkáře a ani stopy ve sněhu sem neviděl no tak já nevim proč teď ty mašinisti nejezděj![]()
No nic, tohle off topic téma quad vs. dirt bike je už asi vyčerpaný. Mimochodem, mám jí na chalupě nedaleko Roudnice, tak můžem ty naše stroje prohnat.
Ještě bych zmínil kamaráda, co má na horách tři sněžný skůtry a řikal mi, že stejně ta 4kule s pásama je kolikrát lepší. Nevim, pásy nemám, nemůžu hodnotit.