Pneumatiky

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Pneumatiky

#641 Příspěvek od Miloš II » 13 led 2011 15:11

visby píše:
kamca píše:Ja nevim, jestli to lidi na foru neberou jako nejakou expedici do divociny. Mel by to byt vylet do neznama, ale s tim, ze temer vzdy je nekdo pobliz. At uz pobliz znamena cokoli :D
prave taky mam pocit z diskusie na offroadforum;-)
Tak jsem si pročet ten hlasovací link http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=40&t=43483" onclick="window.open(this.href);return false; a to nebude ten správnej směr kuknul bych so po netu jak píše Neklan a tam bych čerpal. Určitě nic proti úptavám Husky Johna, ale podle fotek kde byl http://www.zkouknito.cz/album_27322_alb ... husky-john" onclick="window.open(this.href);return false; tak je to Ukraina, Rumunsko (minimlně vždy jedno kolo ve vzduchu) žádný fota s Mongolska, Ruska nebo Austrílie..... Tu máš třeba něco s Mongolska http://www.expedial.cz/view.php?cisloclanku=2004072909" onclick="window.open(this.href);return false; je to starší, ale jeli dieslem a celkem dobře napsaný. Motorkářů je plno, ale ti jeli na benzín. Něco k pumpám v Mongolsku http://www.whatgas.com/petrol-prices/diesel-prices.html" onclick="window.open(this.href);return false; Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
Vacíno
Příspěvky: 6
Registrován: 10 led 2011 18:56
auto: Freelander 2,0 TD4

Re: Pneumatiky

#642 Příspěvek od Vacíno » 13 led 2011 16:08

Já mám Free na Cross Continental TL 215/65/16 a jsem max. spokojený. Nehučí,sedí,lehký terén pohoda a navíc dobrá cena...

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Pneumatiky

#643 Příspěvek od visby » 13 led 2011 17:22

sak toto, v rusku sme kusok presli a tie legendy o zlych, skoro neprejazdnych cestach su znacne nadnesene. hlavne ked sa clovek drzi hlavnych tahov, tak casto ani z asfaltu nezide...

Uživatelský avatar
pajam
Příspěvky: 800
Registrován: 14 čer 2006 07:10
auto: nějaké LR
Bydliště: Bělá pod Bezdězem

Re: Pneumatiky

#644 Příspěvek od pajam » 13 led 2011 19:41

visby píše:sak toto, v rusku sme kusok presli a tie legendy o zlych, skoro neprejazdnych cestach su znacne nadnesene. hlavne ked sa clovek drzi hlavnych tahov, tak casto ani z asfaltu nezide...
Měli jsme také štěstí na počasí, ale stejně bych se vůbec nebál těch AT. Na tak dlouhou cestu bych je jednoznačně volil. Při přemýšlení o dalších pneu na defa až MT odejdou, jsou žhavými favority.

jezbera ivan
Příspěvky: 1058
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 905 712 951
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

Re: Pneumatiky

#645 Příspěvek od jezbera ivan » 13 led 2011 20:26

Prosim Vas, nemate niekto 32" "užofky" BFG MT KM2 (235/85 R16)? Zaujimala by ma sirka behuna v tom novom MT vzore, keby mi to niekto zmeral, dakujem, ruky bozkavam. Ivan
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Pneumatiky

#646 Příspěvek od Acon » 13 led 2011 21:50

A čo sú Ti 255 široké?
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Pneumatiky

#647 Příspěvek od PavelU » 13 led 2011 21:57

Zřejmě Ivan staví nové auto nebo ne?
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

jezbera ivan
Příspěvky: 1058
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 905 712 951
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

Re: Pneumatiky

#648 Příspěvek od jezbera ivan » 13 led 2011 22:23

Ale niesu mi siroke, len som rozpredal nejake veci z garaze, tak tam mam zbytocne prezdne miesto :-)
Mam rad uzke pneu, tak po nich poskulujem, ale nepoznam nikoho kto ich ma, tak skusam tu.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Pneumatiky

#649 Příspěvek od PavelU » 13 led 2011 22:48

Ivane takže potřebuješ doplnit sklad, rozumím... :mrgreen:
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Pneumatiky

#650 Příspěvek od PavelU » 14 led 2011 00:21

jezbera ivan píše: ale nepoznam nikoho kto ich ma, tak skusam tu.
Myslím, že Tatar je má na RRC, pokud je teda neprodal... :idea:
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Pneumatiky

#651 Příspěvek od visby » 14 led 2011 08:29

pajam píše:Měli jsme také štěstí na počasí, ale stejně bych se vůbec nebál těch AT. Na tak dlouhou cestu bych je jednoznačně volil. Při přemýšlení o dalších pneu na defa až MT odejdou, jsou žhavými favority.
no je mi jasne, ze kolu by som ATckach po dazdi presiel len tazko, ale zelencov alebo rybacij, pripadne hlavne tahy by podla mna absolutne neboli problem.
co sa tyka gum, ja momentalne rozmyslam presne naopak, fiasko na snehu ma donutilo rozmyslat;-)

nad akymi AT konkretne rozmyslas?

Uživatelský avatar
pajam
Příspěvky: 800
Registrován: 14 čer 2006 07:10
auto: nějaké LR
Bydliště: Bělá pod Bezdězem

Re: Pneumatiky

#652 Příspěvek od pajam » 14 led 2011 08:48

visby píše:
pajam píše:Měli jsme také štěstí na počasí, ale stejně bych se vůbec nebál těch AT. Na tak dlouhou cestu bych je jednoznačně volil. Při přemýšlení o dalších pneu na defa až MT odejdou, jsou žhavými favority.
no je mi jasne, ze kolu by som ATckach po dazdi presiel len tazko, ale zelencov alebo rybacij, pripadne hlavne tahy by podla mna absolutne neboli problem.
co sa tyka gum, ja momentalne rozmyslam presne naopak, fiasko na snehu ma donutilo rozmyslat;-)

nad akymi AT konkretne rozmyslas?
Buď co máš Ty BFG AT nebo od Cooper ST (ST-C) - teda jestli budou v evropě k disposici, ale mě to čeká stejně tak až příští rok, alespoň když se tak dívám na zbývající vzorek. ten se na konci přiblíží i AT tak uvidím :)

Uživatelský avatar
Kubrtos
Příspěvky: 1397
Registrován: 14 zář 2010 20:50
tel.: +420604671119
auto: D3 trisko Disko
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Pneumatiky

#653 Příspěvek od Kubrtos » 14 led 2011 08:54

visby píše:sak toto, v rusku sme kusok presli a tie legendy o zlych, skoro neprejazdnych cestach su znacne nadnesene. hlavne ked sa clovek drzi hlavnych tahov, tak casto ani z asfaltu nezide...
Záleží čím jedeš - když jedeš novou oktávkou nebo merglem za tři koule co má podvozek dvace čísel nad cestou, tak se ti ta cesta zdá opravdu neprůjezdná. :-D Kámoš jezdí pravidelně na ukrajinu - maj ve firmě dvě auta - LandCruisera a Oktávku a jezděj oběma a prej to je docela poznat. :mrgreen: Kojotu má borec kterej s tou Ukrajinou měl větší zkušenosti a jezdí tam častěji. Kluci to popsovali tak jako že když pozbíráš největší díry z celé D1 a vysypeš na 10km jejich dálnice a takhle natáhneš. Ubereš svodidla a odbočováky...No podle fotek co to tak odpovídalo. :shock:
Land Rover Discovery II 2,5TD5, -Drobeček
Range Rover L322 3,0D Vouge

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Pneumatiky

#654 Příspěvek od visby » 14 led 2011 08:59

pajam píše:Buď co máš Ty BFG AT nebo od Cooper ST (ST-C) - teda jestli budou v evropě k disposici, ale mě to čeká stejně tak až příští rok, alespoň když se tak dívám na zbývající vzorek. ten se na konci přiblíží i AT tak uvidím :)
no musim sa priznat, ze s tymi AT nie som moc nadseny (ked chces rozpisem sa;-)). STC som chcel povodne aj ja, ale nedokazal som ich zohnat.

2kubrtos: to je mi jasne, ze to nie su rakuske dialnice ale ked sme odchadzali tak varovania typu "hlavne cesty po dazdi neprejazdne", "niekde treba ist 20km/h (aj ked toto scasti sedi na jedno auto expedicie:-))" alebo "za zakrutou niekedy skonci asfalt".
tie cesty boli roznej kvality, aj murmanska dialnica mala svoje specifika (vlny vysoke 1m) ale bez problemov si tam presiel s osobakom. ak si rus, tak prejdes aj vacsinu polnych ciest s osobakom;-)

sinda
Příspěvky: 50
Registrován: 11 črc 2007 00:55
tel.: 602825911
auto: Def110/300, D3 HSE
Kontaktovat uživatele:

Re: Pneumatiky

#655 Příspěvek od sinda » 15 led 2011 02:12

kamca píše:Mohl bych ty, co jsou i na offroadforu poprosit, zda by se vyjadrili k tomuhle tematu. Snazim se rozhodnout mezi BFG AT a MT pro nasi cestu pres byvaly SSSR, Mongolsko a rok v Australii. Samozrejme uvitam nazor i tady, podotykam ale, ze mame Mitsubishi Delica/ offroadautobus/ :D
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=40&t=43483" onclick="window.open(this.href);return false;
diky
Ahoj Kamile,
na ten rok v Australii bych hlasoval pro AT, protoze jak jsem pochopil tezky teren vyhledavat nechces a na silnici se chovaji lepe. Ze bys mel problem na mistnich neasfaltovych sirokych cestach, tzv. gravel road si nemyslim, protoze v pripade deste (a bahna) je zavrou driv nez by je provoz mohl znicit. No a jestli budes jezdit traily si zvolis na miste podle pocasi (jeste pripominam ze sever Australie se jezdi v mistni zime). Do odlehlych oblasti bych take doporucoval 2 rezervy, minimalne alespon sadu na opravy.
<offtopic>Navijak: na nasem vylete (take jsme jeli sami) jsem mel navijak rucni, vytahl jsem jej 2x, poprve kdyz jsem se s nim ucil (take pro jistotu, aby se nestalo, ze se nevytahne vubec :) ) a podruhe kdyz jsem tahal auto z bahna (podotykam, ze smerem dozadu) <flame> - takze ja bych pro flexibilnejsi reseni problemu pri cestovani jednim autem volil navijak rucni, ale je potreba k nemu samozrejme mit jeste spoustu doplnku, aby byl pouzitelny</flame></offtopic>

Uživatelský avatar
Kubrtos
Příspěvky: 1397
Registrován: 14 zář 2010 20:50
tel.: +420604671119
auto: D3 trisko Disko
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Pneumatiky

#656 Příspěvek od Kubrtos » 15 led 2011 18:40

Dovolim si do toho taky trochu kecnout. Pripada mi jako nesmysl kdyz chces jezdit predevsim po cestach, kupovat na to gumy ktery maj uz v nazvu ze na cesty nejsou. Pokud je auto ctyrkolka je dost vysoky tak te kdyz si troufnes proveze mistama kterejm bys neveril.
Co se tyka navijaku souhlasim s predchozim nazorem- kdyz uz tak rucni-min penez a praci udela.
Land Rover Discovery II 2,5TD5, -Drobeček
Range Rover L322 3,0D Vouge

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Pneumatiky

#657 Příspěvek od RudaK » 15 led 2011 21:27

Neznám kola,který mají už v názvu,že nejsou na cestu :coze: .No a pokud chceš za naviják ušetřit - tak elektrický - hydraulický by byl dražší ! A ruční je tak dobrý na vrátek,až budeš stavět a to je taky vlastně lepší elektrický .... :ty jeden...:
Než si vzít ruční naviják,tak to je lepší ušít popruhy na klokana :) a na místě si ho ochočit :mrk
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Pneumatiky

#658 Příspěvek od Acon » 15 led 2011 21:40

RudaK píše:...
Než si vzít ruční naviják,tak to je lepší ušít popruhy na klokana :) a na místě si ho ochočit :mrk
:lol: :lol: niekedy si celkom vtipný :yes
A zároveň sa tým dá súhlasiť. Naviják som požil zatial 2x. V oboch prípadoch som musel nadkladať lano a vyťiahnuť sa tak 50m. Ručne by som sa z toho ojeb.l
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
kamca
Příspěvky: 576
Registrován: 01 dub 2009 23:28
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Pneumatiky

#659 Příspěvek od kamca » 15 led 2011 21:48

RudaK píše:Neznám kola,který mají už v názvu,že nejsou na cestu :coze: .No a pokud chceš za naviják ušetřit - tak elektrický - hydraulický by byl dražší ! A ruční je tak dobrý na vrátek,až budeš stavět a to je taky vlastně lepší elektrický .... :ty jeden...:
Než si vzít ruční naviják,tak to je lepší ušít popruhy na klokana :) a na místě si ho ochočit :mrk

Rucni jsme meli na stavbe baraku...ale vzhledem k velikosti a vaze bych potreoval na nej nakladak :D
Navijak nebudu brat, budem mit hi-lift a nakonec jedem na vejlet, tak to pojmem jako pojezdeni v UK, jen misto anglicky budem chvilku mluvit rusky :D a uvidime jak to dopadne.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Pneumatiky

#660 Příspěvek od RudaK » 16 led 2011 05:14

kamca píše: Navijak nebudu brat, budem mit hi-lift a nakonec jedem na vejlet,uvidime jak to dopadne.
:Sorry: Pokud bych jel sám,tak raději naviják a místo toho Hi-liftu,bych se vzal vzduchový vak ( přeci jen seš s navijákem soběstačnější - ale zas kde uvázat lano,když v okolí 200 km není žádný strom) Nakonec Mongolsko není rozvojová zem a na výletě se nespěchá,tak tě může vytáhnout domorodec s Jawou 250 :) . Určitě nějakého pastevce potkáš - za cca 2 měsíce :D ( pokud se budou přesunovat na jiné pastviny ) . Vlastně dneska už mají určitě Koyoty .... :chuckle
p.s. tak vlastně naviják nepotřebuješ :hi ( ještě že tento příspěvek je v Pneumatikách :rofl )
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Odpovědět