
Sorry, že som si rypol, nejako mi to nedá.

tohle sme resili po ceste na baltic meeting, nepraskla ti hadicka co vraci naftu zpatky do nadrze? podle me neni realne aby motor sfutroval 40l na 100kmStu píše:jo sezere. chvili to jezdilo za 12 coz bylo vic nez prijatelny ale pak se zase neco posr... a ujedu na nadrz 120km
Dýl mi trvalo, než jsem se k tomu dostal... Netvrdím že nemáte pravdu. Vycházím jen ze svých zkušeností 235/85/16 jsem měl na defovi jako základ a nyní je mám jako zimáky a pro STK. Než jsem se v autě začal vrtat, neresil jsem v podstate podvozek. Lift +2 mi urcitě ulížil min. na předním kardanu a mírném zhoršení jízdních vlastností.PavelU píše:Rosi a ty velké kola nebudou mít vliv na ty věci co jsi vypsal...ale popravdě.
hlavne se ty loziska povoluji a tim se nici a kdybych ja kokot si na to dal pozor driv, tak sem si usetril vymenu naboju, ale co chybama se clovek uci a mam dalsi ukon pri pravidelne vymene oleje a to dotahnuti lozisekPETER SK píše:Presne to ma napadlo ked som cital Rosiho prispevok kde pise ze ma obute triangulary.Tie urcite nemaju seriove ET a to je prave dovod preco odchadzaju loziska.Seriovy disk je totiz centrovany tak,aby bolo namahanie loziska co najmensie.Pouzitim minusoveho ET alebo podloziek pod kolesa sa totiz vysunie koleso von a namaha tak lozisko ako keby cez paku,co mu na zivotnosti nepridava.
Mám to jako ty a mám s toho stejný pocit .Rosi píše: Naopak přezutí na 255/85/16 vnímám jako super (trošku mě překvapuje že tento rozměr je už považován "odborníky" za velký![]()
), každopádně nikde nedřou ani v extrémech a fakt mrzí mě ty malé origo zimáky...
U mé TD5 (netvrdím, že je to pravidlo) má paradoxně auto na větščích kolech nižší spotřebu a lepší jízdní vlastnosti a zdá se mi celkově i lepší "převodový poměr". Nějaké defekty typu cvaklá poloosa se prozatím nekonaly. Na 235 jsem subj. přetáčel motor a nedalo se s tím jezdit "rychle"...
... nie ste v tom sami. Podobne pocity. Uz cakam na jar a sup tam 285...Kangaroo píše: Mám to jako ty a mám s toho stejný pocit .![]()
... no zrejme je to kus od kusu. Ja som prve loziska menil na prednej naprave po najazdeni 240tis km (aj to len preto, ze som to mal rozobrate inac boli OK) a zadne mam povodne (teraz 277tis km)Rosi píše:Ložiska mi odcházely(jí) stejně na malých i velkých kolech![]()
Na 255/85 mi ukazuje tachometr nachlup stejně jako GPS na 235/85 tachometr podměřuje (což je standard).mikulec píše:255/85 je kolko vysoká? 84cm?
235/85 je kolko vysoká? 80cm?
Z toho by mohla plynúť rýchlejšia jazda pri nižších otáčkach a možno aj nižšia spotreba. Možno tie 2cm na šírku ju ani nezväčšia na tolko.Keď sa nad tým zamýšlam, idem to asi prepočítať
to znamená čo? Že na 255, teda na vyššej pneu ide rýchlejšie, tak je?Kangaroo píše:Na 255/85 mi ukazuje tachometr nachlup stejně jako GPS na 235/85 tachometr podměřuje (což je standard).mikulec píše:255/85 je kolko vysoká? 84cm?
235/85 je kolko vysoká? 80cm?
Z toho by mohla plynúť rýchlejšia jazda pri nižších otáčkach a možno aj nižšia spotreba. Možno tie 2cm na šírku ju ani nezväčšia na tolko.Keď sa nad tým zamýšlam, idem to asi prepočítať
Jistě při stejných otáčkách a stájném převodu o fous 2-3 KM za hodinu.mikulec píše:255/85 je kolko vysoká? 84cm?
235/85 je kolko vysoká? 80cm?
Z toho by mohla plynúť rýchlejšia jazda pri nižších otáčkach a možno aj nižšia spotreba. Možno tie 2cm na šírku ju ani nezväčšia na tolko.Keď sa nad tým zamýšlam, idem to asi prepočítať
Na 255/85 mi ukazuje tachometr nachlup stejně jako GPS na 235/85 tachometr podměřuje (což je standard)
to znamená čo? Že na 255, teda na vyššej pneu ide rýchlejšie, tak je?
... to plati aj o 285...Kangaroo píše: Na 255/85 mi ukazuje tachometr nachlup stejně jako GPS na 235/85 tachometr podměřuje (což je standard).