D e f e n d e r 9 0

Moderátor: stan

Zamčeno
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
marek martinec
Příspěvky: 226
Registrován: 05 úno 2008 18:21
tel.: 0903810030
auto: LR Discovery
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

D e f e n d e r 9 0

#1 Příspěvek od marek martinec » 02 úno 2011 19:32

Ahojte, jeden môj známy predáva krátkeho Defa, pred hodinkou som sa bol povoziť a vrele odporúčam!!!!!! Je to málo jazdený cukrík, ktorý nevidel terén a redukciu a diff lock som tam dával ako prvý! Nižšie je krátky pokec majiteľa, cena 17.000 eur /dohoda/

Ide o Land Rover Defender 90, r.v. 11/2004, som druhy majitel, nakolko som auto kupil od obchodneho partnera a dobreho priatela po ukonceni jeho 2 r. leasingu.

Defender je 3-miestny (3 miesta vpredu), podla VIN cisla sa daju dokupit dalsie 4 ks sedadla dozadu, taketo verzie su v katalogoch uvadzane ako 7-miestne. Tmavoseda metaliza, okraje blatnikov fo farbe vozidla. Vyhrievane zadne okno. Motor je orig. Land Rover 2,5 l Tdi, 5-valcovy, vykon 91 kW. Zamerne podciarkujem, ze je motor Land Rover, lebo od roku 2005 sa zacali montovat do Defenderov motory od spolocnosti Ford. Najazdenych ma 73.000 km - vylucne po asfaltovych cestach, nikdy auto nejazdilo v terene. Vsetko je v originalnej vybave - koberceky, potahy, pneumatiky celorocne General Graber 235/85 R16 - v perfektnom stave, k autu ponukam aj uplne nove zimne pneumatiky Nokian Hakkapeliitta LT - rozmer 265/75 R16. K zimnym pneumatikam ponukam aj nove nepouzivane profesionalne zimne retaze na 1 napravu. Disky su z lahkej zliatiny, na kolesach su bezpecnostne skrutky proti kradezi, na zadnej rezerve bezpecnostna skrutka + centralna bezpecnostna skrutka proti kradezi. Na pedale je k dispozicii bezpecnostny zamok Land Rover Bull Lock (ako mechanicka zabrana pre potreby poistovne). Autoradio je s prehravacom MP3, SD kariet a s USB vstupom, s dialkovym ovladanim s Blue Tooth na telefon. Centrtalne uzamykanie s DO, elektricke okna, alarm. Vyskovo nastavitelne tazne zariadenie na prives do 3.500 kg. Stav auta je bezchybny, vozidlo je ako zanovne. K dispozicii je samozrejme servisna knizka.V prípade záujmu pošlem viac foto, alebo auto pristavím.
Přílohy
LRD.jpg
LRD.jpg (69.04 KiB) Zobrazeno 2945 x
Naposledy upravil(a) marek martinec dne 15 úno 2011 21:23, celkem upraveno 5 x.

Uživatelský avatar
garfield
Příspěvky: 182
Registrován: 22 úno 2009 10:40
Bydliště: Dolný Kubín Slovensko

Re: Defender 90

#2 Příspěvek od garfield » 02 úno 2011 23:47

motor je tam BMW nie land rover a oznacenie je Td5 nie Tdi

Uživatelský avatar
majkro
Příspěvky: 1259
Registrován: 12 zář 2010 20:36
tel.: 603952182
auto: LRD2TD5FL nosorozec

Re: Defender 90

#3 Příspěvek od majkro » 02 úno 2011 23:48

garfield píše:motor je tam BMW nie land rover a oznacenie je Td5 nie Tdi
TD5 v defenderu je BMW? A disco ma Mercedes?

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Defender 90

#4 Příspěvek od RudaK » 03 úno 2011 05:52

majkro píše:
garfield píše:motor je tam BMW nie land rover a oznacenie je Td5 nie Tdi
TD5 v defenderu je BMW? A disco ma Mercedes?
:coze: jste ze sudet,či co ? :ty jeden...: Cikán vám vadí a černoch nééé :mrgreen:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Defender 90

#5 Příspěvek od Neklan » 03 úno 2011 12:00

Že TD5 je motor BMW, je jedna velká fáma. Byl vyvinut v Land Roveru a také se do žádného BMW nikdy nemontoval. Jenom vzniknul v době, kdy byl Land Rover vlastněn BMW a technici bavorské automobilky fungovali při jeho vývoji jako konsultanti. Motor byl nicméně vyvinut v Anglii, kde se také vyráběl.

Do Defů se motory 2,4TDCI začaly montovat až koncem roku 2006 (modelový rok 2007) a ne 2005. Ani tenhle motor není čistokrevný Transit, ale byl pro použití v Defu upraven.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Defender 90

#6 Příspěvek od RudaK » 03 úno 2011 15:23

Neklan píše:Že TD5 je motor BMW, je jedna velká fáma. Byl vyvinut v Land Roveru a také se do žádného BMW nikdy nemontoval. Jenom vzniknul v době, kdy byl Land Rover vlastněn BMW a technici bavorské automobilky fungovali při jeho vývoji jako konsultanti. Motor byl nicméně vyvinut v Anglii, kde se také vyráběl.

Do Defů se motory 2,4TDCI začaly montovat až koncem roku 2006 (modelový rok 2007) a ne 2005. Ani tenhle motor není čistokrevný Transit, ale byl pro použití v Defu upraven.
Diť to říkám : Cikána vyhazujete a černoch vám nevadí .... :mrk
Já pro změnu slyšel,že vlastnění LR firmou BMW byl jeden velký omyl ( a do teď to RR kvůli bavoráckým motorům mají špatný ) :ty jeden...:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
marek martinec
Příspěvky: 226
Registrován: 05 úno 2008 18:21
tel.: 0903810030
auto: LR Discovery
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: D e f e n d e r 9 0

#7 Příspěvek od marek martinec » 15 úno 2011 21:22

16.500 eur

Zamčeno