

Moderátor: Acon
Taky me to zajima, jestli to jde nejak rozumne...Miky_CZ píše:mam dotaz, jak odkarbonizujete to sani? rozeberete a mechanicky nebo vodou nebo jak?
brudr píše:Ale jak dlouho ti pojede![]()
![]()
Dej hlavne vedet kolik to teda zere![]()
![]()
mozes sem hodit neake foto kde sa ta membrana nachadza lebo nejak to nemozem pochopitTak uz sem to cely rozhrabalZmensil jsem predpeti pruzinky pod membranou a pootocil sem ten konus nejdriv na plnej knedlik a pak jsem to o neco vratil aby to cudilo tak nejak prijatelne, konecne ta latra trochu jede
Mno ja spis chtel trosku fundovanou odpoved nekoho, kdo uz par td motoru udelal a rozumi tomu, pripadne jestli jsem to dobre pochopilRosi píše:Odpovím ti... z ekologických důvodůjako bohužel vše už dlouhou dobu
ja jsem sice zadne motory nedelalHonzan píše:Mno ja spis chtel trosku fundovanou odpoved nekoho, kdo uz par td motoru udelal a rozumi tomu, pripadne jestli jsem to dobre pochopilRosi píše:Odpovím ti... z ekologických důvodůjako bohužel vše už dlouhou dobu
![]()
SJ410 píše:
Na fotce je ovládání bajpasu turba, jak jsem přidal pružinku. Nastavil jsem
si to, že při cca 1,3bar začíná otvírat. Origo otvíralo při cca 0,9-1bar.
Honzan píše:Skritku a ty jsi laboroval taky s turbem?
Mam pridany na nafte a serizeny predvstrik, ale na 32 mt je to celkem malo...vyhovovalo by mi vic sily ve strednich a nizssich otackach, abych nemusel tolik dupat na plyn aby to vubec udrzelo rychlost....
ja ted jezdim na 32 za 10-11l a nejsem zrovna bzda provozu, takze to asi necham tak i kdyz je to lakaveHonzan píše:No zni to dobreJa jsem teda na tech 11-12l... Vycistim ic, stejne se na to chystam a pak ta spotreba co pises mi prijde uplne ulet
Kdyz jsem mel auto v originalu tak se mi citlivou jizdou podarilo jet neco nad 9l, ale jestli po upravach jsi na tom takto, je to zajimavy... Jestli snizim zivotnost motoru o 30 procent nevadi mi to, porad to musi pul milionu najet...