Zvýšení výkonu 300Tdi?

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
powl
Příspěvky: 431
Registrován: 15 zář 2009 13:37
Bydliště: Jablonec nN

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#161 Příspěvek od powl » 19 bře 2011 18:51

Tak uz sem to cely rozhrabal :mrgreen: Zmensil jsem predpeti pruzinky pod membranou a pootocil sem ten konus nejdriv na plnej knedlik a pak jsem to o neco vratil aby to cudilo tak nejak prijatelne, konecne ta latra trochu jede :twisted:
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny

Uživatelský avatar
brudr
Příspěvky: 2163
Registrován: 06 úno 2008 23:55
Bydliště: BRÜNN

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#162 Příspěvek od brudr » 19 bře 2011 18:55

Ale jak dlouho ti pojede :lol: :lol:
Dej hlavne vedet kolik to teda zere :sweat :yes :tmi
tel:604422529
p.bocek@email.cz

Uživatelský avatar
powl
Příspěvky: 431
Registrován: 15 zář 2009 13:37
Bydliště: Jablonec nN

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#163 Příspěvek od powl » 19 bře 2011 18:57

No mam uz trochu nacaty turbo, tenhle "odbornej" zasah mu asi moc neprida :lol: Ale myslim ze jsem to nastavil celkem rozumne. Do vetsich akci se bez teplomeru nechci poustet. Furt to kouri min nez seriovej patrol :D Jj dam vedet :wink:
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#164 Příspěvek od eliott » 19 bře 2011 19:08

Všechno kouří míň než Patrol :mrgreen:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Honzan
Příspěvky: 694
Registrován: 24 lis 2008 21:24
tel.: 728581532
auto: DI
Bydliště: Blansko

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#165 Příspěvek od Honzan » 20 bře 2011 17:02

Miky_CZ píše:mam dotaz, jak odkarbonizujete to sani? rozeberete a mechanicky nebo vodou nebo jak?
Taky me to zajima, jestli to jde nejak rozumne...
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D

Uživatelský avatar
Frana
Příspěvky: 882
Registrován: 16 lis 2008 13:54
tel.: 608885886, OK3FJ
auto: Defender 130 HCPU
Bydliště: Podkrkonosi
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#166 Příspěvek od Frana » 20 bře 2011 19:10

Myslim, ze by mel fungovat SLABY!!! roztok hydroxidu draselneho ve vode (teple) s trochou saponatu... Dokonce se to vyrabi i pod nejakym nazvem a za nejaky stokoruny prodava i v kanystru asi 3 nebo 5 litru.
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel

Uživatelský avatar
skritekcrx
Příspěvky: 398
Registrován: 10 říj 2009 20:05
tel.: 777 27 35 35
auto: RRC
Bydliště: České Budějovice

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#167 Příspěvek od skritekcrx » 23 bře 2011 19:23

brudr píše:Ale jak dlouho ti pojede :lol: :lol:
Dej hlavne vedet kolik to teda zere :sweat :yes :tmi

Ja jsem tohle delal pred mesicem a neco tycku jsem vyndal navaril prebrousil auto jede jako streleny coz muze potvrdit Eliot kdyz jsem ho po ceste z Jihlavy 2x predjizdel dokonce mi vyrazne a to opravdu vyrazne klesla spotreba ted jsem jel dokonce dalku za 8,5l ale to byla fakt lehka noha predtim stejnym stylem 11,5. Jeste jsem teda vycistil IC a nechal udelat vstriky . Mam s tim nalitano cca 3000km a jsem spokojenej.jo a pokud tomu neslapu tak to nekouri zato jak dam plnej tak jo ale to mi neva vetsinou jezdim do pul plynu a uplne to staci

Uživatelský avatar
peto
Příspěvky: 195
Registrován: 08 srp 2009 17:33
tel.: +421902707282
auto: P38 TDS

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#168 Příspěvek od peto » 23 bře 2011 21:18

Tak uz sem to cely rozhrabal :mrgreen: Zmensil jsem predpeti pruzinky pod membranou a pootocil sem ten konus nejdriv na plnej knedlik a pak jsem to o neco vratil aby to cudilo tak nejak prijatelne, konecne ta latra trochu jede :twisted:
mozes sem hodit neake foto kde sa ta membrana nachadza lebo nejak to nemozem pochopit :hmm:

Uživatelský avatar
SJ410
Příspěvky: 642
Registrován: 12 lis 2010 07:13
Bydliště: Plzeň-sever

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#169 Příspěvek od SJ410 » 23 bře 2011 22:30

Tady to všechno je, jak psal skritek: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=45" onclick="window.open(this.href);return false;
Naposledy upravil(a) SJ410 dne 29 čer 2011 21:55, celkem upraveno 1 x.
Už radši na nic...

Uživatelský avatar
Honzan
Příspěvky: 694
Registrován: 24 lis 2008 21:24
tel.: 728581532
auto: DI
Bydliště: Blansko

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#170 Příspěvek od Honzan » 24 bře 2011 14:46

Jestli to dobre chapu, tak uprava te tycinky a pruzinek udela plynulejsi a rychlejsi zmenu davkovani nafty plus to vybrouseni zase prida vic nafty do smesi? Co turbo? uprava na vyssi tlak? Nechapu potom tu nizsi spotrebu a proc se to tak nedelalo z vyroby, kdyz je ta uprava tak funkcni a jednoducha...
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D

Uživatelský avatar
Rosi
Příspěvky: 777
Registrován: 18 pro 2008 14:28
tel.: +420-608-084004
auto: LR 110SW Def Td5
Bydliště: Kósek vod Brna a Macochy

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#171 Příspěvek od Rosi » 24 bře 2011 15:56

Odpovím ti... z ekologických důvodů :mrgreen: jako bohužel vše už dlouhou dobu :?
Def 110 Td5 SW
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Honzan
Příspěvky: 694
Registrován: 24 lis 2008 21:24
tel.: 728581532
auto: DI
Bydliště: Blansko

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#172 Příspěvek od Honzan » 24 bře 2011 18:44

Rosi píše:Odpovím ti... z ekologických důvodů :mrgreen: jako bohužel vše už dlouhou dobu :?
Mno ja spis chtel trosku fundovanou odpoved nekoho, kdo uz par td motoru udelal a rozumi tomu, pripadne jestli jsem to dobre pochopil :twisted: :ty jeden...:
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#173 Příspěvek od Miky_CZ » 24 bře 2011 18:58

Honzan píše:
Rosi píše:Odpovím ti... z ekologických důvodů :mrgreen: jako bohužel vše už dlouhou dobu :?
Mno ja spis chtel trosku fundovanou odpoved nekoho, kdo uz par td motoru udelal a rozumi tomu, pripadne jestli jsem to dobre pochopil :twisted: :ty jeden...:
ja jsem sice zadne motory nedelal

ale rekl bych ze ten motor nastavuji ve fabrice tak jak ho nastavuji kvuli emisim, ruzne kvalite nafty, a v neposledni rade zivotnosti motoru a ostatnich komponent
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
SJ410
Příspěvky: 642
Registrován: 12 lis 2010 07:13
Bydliště: Plzeň-sever

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#174 Příspěvek od SJ410 » 24 bře 2011 19:23

----
Naposledy upravil(a) SJ410 dne 29 čer 2011 21:56, celkem upraveno 1 x.
Už radši na nic...

Uživatelský avatar
skritekcrx
Příspěvky: 398
Registrován: 10 říj 2009 20:05
tel.: 777 27 35 35
auto: RRC
Bydliště: České Budějovice

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#175 Příspěvek od skritekcrx » 24 bře 2011 19:26

jde o to ze do motoru jde nejake mnozstvi vzduchu a k nemu je na cerpadle nastavena bohatost smesy kdyz zacne tlacit turbo vzduchu tam jde vic a proto je tam tato tycka ktera v zavislosti na tlaku prida bohatsi smes. A je to nastaveno aby to vzdy odpovidalo te spravne bohatosti a tedy motor nkouril a mel dobre emise.

Jak vetsina lidi radi je pridat sroubkem na bohatos smesi jenze ta bohatost je pak v celem spektru otacek takze to zacne zrat a kourit

kdezto kdyz upravite tu tycku tak v nizkych otackach zustane smes tak jak ma byt popripade TROSKU chudsi takze pri nizkych otackach a malem tlaku turba motor nekouri a nezere v pripade ze pridas plyn stoupne tlak turba tycka nastavy bohatsi smes a pokud je upravena jaklo u me tak opravdu vyrazne auto zere kouri ale jede jako vystreleny z praku.

Takze vyhoda je v tom ze na normalni jezdeni v beznem provozu jezdim za malo auto nekouri nikoho neobtezuju dymem ale kdyz potrebuju tak mi neva ze na chvili pri predjizdeni trosku zakourim

je to jako kdybych mel motor V8 normalne jezdil na 4 valce s malym vykonem ale malou spotrebou a kdyz bych chtel predjizdet tak by to tam sice teklo proudem ale zase by jelo :D

Uživatelský avatar
Honzan
Příspěvky: 694
Registrován: 24 lis 2008 21:24
tel.: 728581532
auto: DI
Bydliště: Blansko

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#176 Příspěvek od Honzan » 24 bře 2011 19:36

Skritku a ty jsi laboroval taky s turbem?

Mam pridany na nafte a serizeny predvstrik, ale na 32 mt je to celkem malo...vyhovovalo by mi vic sily ve strednich a nizssich otackach, abych nemusel tolik dupat na plyn aby to vubec udrzelo rychlost....
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D

Uživatelský avatar
skritekcrx
Příspěvky: 398
Registrován: 10 říj 2009 20:05
tel.: 777 27 35 35
auto: RRC
Bydliště: České Budějovice

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#177 Příspěvek od skritekcrx » 24 bře 2011 19:41

SJ410 píše:

Na fotce je ovládání bajpasu turba, jak jsem přidal pružinku. Nastavil jsem
si to, že při cca 1,3bar začíná otvírat. Origo otvíralo při cca 0,9-1bar.

koukam ze jsi to nastavoval venku jen bych te chtel upozornit ze to neni moc presny otviraci tlak bude o neco nizsi nebot tlak splodin tlaci na zavrenou klapku obtokoveho ventilu, takze sila pruzinky je mensi o silu kterou potrebuje na udrzeni zavrene klapky aniz by tlak turba stoupl . pokud nepochopis nakreslim :D

proste pokud vyradis obtok uplne a nezablokujes ho mechanicky proti pohybu stejne se ti obtok otevre tlakem splodim

Uživatelský avatar
skritekcrx
Příspěvky: 398
Registrován: 10 říj 2009 20:05
tel.: 777 27 35 35
auto: RRC
Bydliště: České Budějovice

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#178 Příspěvek od skritekcrx » 24 bře 2011 20:38

Honzan píše:Skritku a ty jsi laboroval taky s turbem?

Mam pridany na nafte a serizeny predvstrik, ale na 32 mt je to celkem malo...vyhovovalo by mi vic sily ve strednich a nizssich otackach, abych nemusel tolik dupat na plyn aby to vubec udrzelo rychlost....

ja jsem prvne vycistil IC pak odpojil obtok na turbu nechal seridit vstriky nastavil predstih stale se to zlepsovalo ale nebilo to ono z cca 15litru jsem se dostal na 11-12 l na dalku pak jsem dal pridavku z defa 1: 1,41 coz zase hodne pomohlo jelo to lip ale porad nic moc a nakonec jsem udelal tu tycku a RRCse zmenil jak kdybych tam dal motor z porche. vim ze to opakuju porad dokola ale po temer roce co jsem byl nestastnej a neustale premyslel z ceho tam dam jinej motor jsem ted uplne spokojenej. Vim ze RRC neni zadny zavodak ale konecne jede muzu predjizdet a to i s karou predtim jsem se bal predjizdet i na dalnici nebot jsem byl jak kamion predjizdejici druhej kamion.

Uživatelský avatar
Honzan
Příspěvky: 694
Registrován: 24 lis 2008 21:24
tel.: 728581532
auto: DI
Bydliště: Blansko

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#179 Příspěvek od Honzan » 25 bře 2011 08:06

No zni to dobre :) Ja jsem teda na tech 11-12l... Vycistim ic, stejne se na to chystam a pak ta spotreba co pises mi prijde uplne ulet :D Kdyz jsem mel auto v originalu tak se mi citlivou jizdou podarilo jet neco nad 9l, ale jestli po upravach jsi na tom takto, je to zajimavy... Jestli snizim zivotnost motoru o 30 procent nevadi mi to, porad to musi pul milionu najet... :twisted:
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#180 Příspěvek od Miky_CZ » 25 bře 2011 08:44

Honzan píše:No zni to dobre :) Ja jsem teda na tech 11-12l... Vycistim ic, stejne se na to chystam a pak ta spotreba co pises mi prijde uplne ulet :D Kdyz jsem mel auto v originalu tak se mi citlivou jizdou podarilo jet neco nad 9l, ale jestli po upravach jsi na tom takto, je to zajimavy... Jestli snizim zivotnost motoru o 30 procent nevadi mi to, porad to musi pul milionu najet... :twisted:
ja ted jezdim na 32 za 10-11l a nejsem zrovna bzda provozu, takze to asi necham tak i kdyz je to lakave

teda me pak nelimituje vykon motoru ale velke gumy 9cm lift a žádné stabilizatory
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Odpovědět