Zvýšení Disco II

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Zvýšení Disco II

#401 Příspěvek od Acon » 29 bře 2011 13:21

ja tam mám toto a po lifte som v teréne zrušil zadný nárazník aj so svetlami na prívese, pretože ojo išlo hore. Teraz som ojo upravil tak, že môžem gulu prehodiť do horných skrutiek a to už bude podstatne lepšie. Nechce sa mi teraz meniť celé ťažné a absolvovať buzerácie na OÚ so zápisom.
Ono to na foto vyzerá, že si moc nepomôžem, no samotný hák je dlhý tak 25cm, takže ak ho dám hore, tak nájazdový uhol bude o inom.
Přílohy
PA270071.JPG
PA270071.JPG (67.33 KiB) Zobrazeno 4642 x
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

MadTom
Příspěvky: 15263
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Zvýšení Disco II

#402 Příspěvek od MadTom » 29 bře 2011 13:34

Jenom odbočka, pokud mám v TP zapsané tažné a vyměním ho za jiný schválený typ, který budu mít s papírama, tak co bych řešil v TP? Já mám v TP uvedeno u spojovacího zařízení: A 50-X - a to rozhodně není označení od výrobce. Takže tady by asi problém nebyl.
Než udělám foto tak aspoň slovní popis - rozdíl oproti tomu co máš ty je, že tam není ta svislá deska na kterou šroubuješ kouli a ani ty vysoká táhla k ní, ale celé je to tam na víšku poloviční, z profilu víc schované, než je zadní stupačka. Teda pokud nemám nasazenou kouli. Pokud ji tam dám, tak se chová trošku jako lyžina - je na kulatém profilu, která se zahýbá plynule nahoru. Jediné co trošku vadí je zajišťovací páka - bývá od hlíny a zásuvka - občas se hlínou při couvání naplní.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Zvýšení Disco II

#403 Příspěvek od Acon » 29 bře 2011 13:51

v TP nie je uvedené číslo ťažného? To by bolo skvelé, musím pozrieť. V takom prípade nechám u nás v práci spraviť ochranu nádrže integrovanú do nejakého ťažného systému čo popisuješ a ťažné čo mám aj s tou konzolou nechám upraviť na odnímateľné ako sú tie origo.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení Disco II

#404 Příspěvek od visby » 29 bře 2011 13:57

potrebujes toto: Obrázek

edit: co sa tyka TP, tak by som to nebral tragicky. ked tam mas tazne, tak ti policajt tazko dokaze ze tam mas iny typ.

Uživatelský avatar
MIROFF
Příspěvky: 293
Registrován: 18 říj 2007 20:28
tel.: +421915833118
auto: Discovery 300 Tdi
Bydliště: Dudince, Prešov, Bratislava - Karloffka

Re: Zvýšení Disco II

#405 Příspěvek od MIROFF » 29 bře 2011 14:23

Áno Acon Ty nemusíš nič riešiť so zápisom len vymeniš a ideš. Ale ak veľmi chceš :) , tak za 6.5€ Ti vyrobia štítok
( trebárs tu http://taznezariadenia.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;) a máš zhomologizované :) . Mám s nimi veľmi dobré skúsenosti. Chcem sa ale spýtať niečo iné. Ak nemám ťažné zapísané v TP, je nutné pri zápise ísť najprv na OÚ dopravy a až potom na políciu?
Miro
Always Look on the Bright Side of Life...

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Zvýšení Disco II

#406 Příspěvek od Acon » 29 bře 2011 20:08

Ťažné mám zapísané, to je OK, len som si myslel, že je zapísané aj v.č. To, čo ponúka terrafirma a pod poznám a niečo podobné si hcem dať vyrobiť u nás v práci, len to chcem spojiť s ochranou nádrže. Montujeme hydraulické takže naši zvárači majú skúsenosti s pevnostnými vecami. Máme ohýbačku, plazmu, strihačku takže vyrobiť čokoľvek z 0-20mm plechu nie je technický problém.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
fidzi
Příspěvky: 966
Registrován: 04 zář 2010 23:33
tel.: Xiaomi Mi2S
auto: Discovery I 300Tdi
Bydliště: Č.B./Písek/Lysice

Re: Zvýšení Disco II

#407 Příspěvek od fidzi » 29 bře 2011 20:23

Buď rád, žes to neliftoval, to bys pak musel vozit navíc toto:

Obrázek

:D
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.

Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Zvýšení Disco II

#408 Příspěvek od Acon » 29 bře 2011 21:04

na 1. Disco som mal takýto pluh aj bez liftu :lol:
Přílohy
velknoc2009363.jpg
velknoc2009363.jpg (206.45 KiB) Zobrazeno 4585 x
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Wojto
Příspěvky: 356
Registrován: 08 led 2009 13:02
auto: D II

Re: Zvýšení Disco II

#409 Příspěvek od Wojto » 29 bře 2011 21:26

visby píše:potrebujes toto: obrazok...
edit: co sa tyka TP, tak by som to nebral tragicky. ked tam mas tazne, tak ti policajt tazko dokaze ze tam mas iny typ.
Visby: Nikde na nete som nenasiel technický popis. Na kolko kg je toto tazné? Nestači mi to mať len v technickom, občas ťahám aj 3t príves
Nie každý kto blúdi, je stratený...

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení Disco II

#410 Příspěvek od visby » 29 bře 2011 21:38

Wojto píše:Visby: Nikde na nete som nenasiel technický popis. Na kolko kg je toto tazné? Nestači mi to mať len v technickom, občas ťahám aj 3t príves
to ti bohuzial neviem povedat...

Uživatelský avatar
MIROFF
Příspěvky: 293
Registrován: 18 říj 2007 20:28
tel.: +421915833118
auto: Discovery 300 Tdi
Bydliště: Dudince, Prešov, Bratislava - Karloffka

Re: Zvýšení Disco II

#411 Příspěvek od MIROFF » 30 bře 2011 07:48

Ahoj Wojto.
Pri DI a RRC píšu 3.5t. Neviem prečo pri DII to neudávajú, ale myslím že LandJirka alebo PavelU, ktorí to predávajú Ti poradia.
http://extreme4x4.co.uk/acatalog/RR_CLA ... WBARS.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Miro
Always Look on the Bright Side of Life...

MadTom
Příspěvky: 15263
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Zvýšení Disco II

#412 Příspěvek od MadTom » 30 bře 2011 13:14

http://www.ellebi.com/italiano/ganci/to ... =&gancio=E

tady je odkaz na to tažné co mám je, je to sice italsky, ale je tam i manuál:
http://www.ellebi.com/italiano/ganci/ma ... uale_E.pdf

Doufám, že to bude pro pochopená funkce stačit.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Benjamin
Příspěvky: 3528
Registrován: 08 lis 2010 11:31
auto: F150+bouda Gladiator
Bydliště:

Re: Zvýšení Disco II

#413 Příspěvek od Benjamin » 18 dub 2011 10:19

Tak jsem si taky sednul na závěs blbec už -v týdnu půjde sundat a konečně se dokopu upravit zásuvku a dát navařit plech dospodu závěsu, abych se to sklouzlo a neryl sem jak s radlicí. Kdybych jel rychleji, vytrhl bych drn a jel v klidu dál, ale já byl moc opatrný kvůli zásuvce a vyvěsil celou zadní nápravu do vzduchu :roll:
Přílohy
P1010217 [1024x768].jpg
P1010217 [1024x768].jpg (62.05 KiB) Zobrazeno 4461 x
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Zvýšení Disco II

#414 Příspěvek od Acon » 07 kvě 2011 22:01

Benjamin píše:
Acon píše:Chlapi!
1/ má niekto 265/75R16 na modularoch, resp. iných diskoch s ET8?
Ahoj Acone, tak myslím, že mám přesně to, co hledáš.

Táta přes týden zvednul disco a nakonec jsme se rozhodli dát nové KM2 265/75 R16 na ty modulary než na origo alu, protože auto je širší a stabilnější a vypadá to líp.

Sami jsme nevěděli jak to dopadne, ale já myslím, že dobrý, a mám velikou radost. Sice to trochu leze ven (hlavně zadek), ale není to nic tragického. Hlavně, že kola při křížení zalézají dovnitř. Nejvíc sem se bál, že budou dřít o lemy, ale nejspíš to bude ok. Zbytek bude spíš otázka vzhledu, a s tou si vyhraju časem.
....
Nemám pre Teba (ani pre seba) dobré správy. Dnes som zhodil plastové prahy a predné zásterky a išiel som vyskúšať ako sa to správa pri krížení, hlavne v momente, keď je pneu najbližšie k blatníku. Ešte som nevykrížil na doraz (viď foto dorazu) bola tam rezerva tak 5cm a už to drie o blatník. Mám 2 možnosti. Buď to prezuť na origo Al disky (mám čierne 16"ky) a kúpiž rozširovacie podložky, alebo spraviť bodylift 1"-1,5". Neviem čo je lacnejšie, ale bodylift by sa mi páčil viac.
Přílohy
Fotografia0350.jpg
Fotografia0350.jpg (49.16 KiB) Zobrazeno 4403 x
Fotografia0348.jpg
Fotografia0348.jpg (48.87 KiB) Zobrazeno 4403 x
Fotografia0349.jpg
Fotografia0349.jpg (53.97 KiB) Zobrazeno 4403 x
Fotografia0347.jpg
Fotografia0347.jpg (45.22 KiB) Zobrazeno 4403 x
Fotografia0351.jpg
Fotografia0351.jpg (52.65 KiB) Zobrazeno 4403 x
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Benjamin
Příspěvky: 3528
Registrován: 08 lis 2010 11:31
auto: F150+bouda Gladiator
Bydliště:

Re: Zvýšení Disco II

#415 Příspěvek od Benjamin » 08 kvě 2011 10:36

Acon píše: Nemám pre Teba (ani pre seba) dobré správy. Dnes som zhodil plastové prahy a predné zásterky a išiel som vyskúšať ako sa to správa pri krížení, hlavne v momente, keď je pneu najbližšie k blatníku. Ešte som nevykrížil na doraz (viď foto dorazu) bola tam rezerva tak 5cm a už to drie o blatník. Mám 2 možnosti. Buď to prezuť na origo Al disky (mám čierne 16"ky) a kúpiž rozširovacie podložky, alebo spraviť bodylift 1"-1,5". Neviem čo je lacnejšie, ale bodylift by sa mi páčil viac.
Ahoj Acon, tak tohle nevypadá moc dobře :?

Rozhodně to musím vyzkoušet znova a pořádně se podívat a nafotit. Už jsem totiž projížděl hluboké příkopy na šikmo tak, že jsem stál pouze na pravém předním a levém zadním kole a zbytek auta byl ve vzduchu (houpáním se v sedačce dopředu a dozadu jsem dokonce mohl překlápět auto na tři kola v libovolném směru) a jediné čeho jsem si povšiml bylo, jak mi přední kolo dře o zástěrku, ale ne o podběh....i když můžu se mýlit...je to možná způsobené tím, že mám kratší tlumiče a menší křížení + do toho ještě na zadku zátěžové pružiny, které pustí nápravu dolů podstatně méně než natažený měch.

Je ale dost pravděpodobné, že stejný problém budu muset řešit také....al disky + podložky se mi vůbec nechce přehazovat.....mám vše nazuté a vyvážené a modulary mi do terénu vyhovují více. Bodylift teď není v mých silách (mám rozmontovaný vlek v garáži za disco) a krom toho se mi auto už zvedat nechce - mám pro to několik důvodů: vysoké těžiště (proto mám i vlek místo zahrádky), podjezdy pod mosty a překážkami (už teď někdy narážím na problém s výškou).

Nevyřešily by to pouze delší dorazy?
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Zvýšení Disco II

#416 Příspěvek od Acon » 08 kvě 2011 14:01

ono to drie len v tej jednej polohe. Toľko čo mne na obrázku to určite vykríži aj Tebe. Zadok je nepodstatný, ide o predné kolesá a to sme na tom rovnako. Navyše, ak by som tam mal prahy, tak v tomto momente by som ho určite rozlámal. Chytá to v jednom momente aj o predný nárazník a to ho mám kratší, takže Tebe o plastový chytí určite. Ak niekede vykrížiš, skús točiť volantom tak, aby si hranu pneu dostal do polohy najbližšie k blatníku, alebo nárazníku.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Benjamin
Příspěvky: 3528
Registrován: 08 lis 2010 11:31
auto: F150+bouda Gladiator
Bydliště:

Re: Zvýšení Disco II

#417 Příspěvek od Benjamin » 08 kvě 2011 19:10

Ahoj Acon,

tak mi to nedalo a musel jsem to ještě jít zkusit. Není to tak dramatické, ale rozhodně to není ideální - budu to taky muset nějak řešit. Plastové prahy i zástěrky jsem nechal, vše jak je originál, jen zástěrky seřízlé trochu. Nic jsem nepolámal. Nad bodyliftem jsem přemýšlel celý den a nakonec jsem ho zavrhl....chci stavět auto na delší expedice a tímto už bych se vyhýbal tomuto původnímu záměru. Krom toho by to bylo hodně předělávání - jak by jsi třeba řešil pevnosťňáky apod? Vše znovu předělávat? :? Nakonec jsem spočítal, že je u mě výrazně více proti než pro.

Jinak mám sadu modularů a sadu origo hliníku. Tuším, že jsme na tom ve většině věcí stejně - kdyby si měl chuť a nerozhodl se pro bodylift, mohli bychom vymyslet nějaké společné řešení (podložky, rozšířené lemy atd. - nejlépe asi podložky) a zařídit to pro dvě auta najednou - třeba by to bylo jednodušší a levnější? :idea:
Přílohy
001 [800x600].JPG
001 [800x600].JPG (170.86 KiB) Zobrazeno 4337 x
002 [800x600].JPG
002 [800x600].JPG (145.31 KiB) Zobrazeno 4337 x
003 [800x600].JPG
003 [800x600].JPG (81.6 KiB) Zobrazeno 4337 x
004 [800x600].JPG
004 [800x600].JPG (95.11 KiB) Zobrazeno 4341 x
005 [800x600].JPG
005 [800x600].JPG (73.1 KiB) Zobrazeno 4341 x
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Zvýšení Disco II

#418 Příspěvek od Acon » 08 kvě 2011 20:30

to je presne ono. Ak by si natočil volant trochu vpravo, už by Ti to drelo o blatník. Bodylift cca 3cm by nemal byť náročný. Patrik ho robil a vraj to mali zmáknuté za jedno poobedie. Že budú trochu medzery medzi nárazníkmi a karosériou by som nevidel tak tragicky. No ešte zvažujem Al disky s podložkami. Len tie podložky sú kurevsky drahé na to, že je to trocha železa. Ako 100€čok by som dal, ale to čo za ne bežne pýtajú, je veľa.
Nad bodyliftem jsem přemýšlel celý den a nakonec jsem ho zavrhl....chci stavět auto na delší expedice a tímto už bych se vyhýbal tomuto původnímu záměru.
to s tým predsa nesúvisí. Koľko rozšíriš, toľko môžeš zdvihnúť. Zlepšia sa nájazdové uhly. DiscoII ma dlhý zadný previs a toto by pomohlo.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Benjamin
Příspěvky: 3528
Registrován: 08 lis 2010 11:31
auto: F150+bouda Gladiator
Bydliště:

Re: Zvýšení Disco II

#419 Příspěvek od Benjamin » 08 kvě 2011 20:41

Acon píše:to je presne ono. Ak by si natočil volant trochu vpravo, už by Ti to drelo o blatník. Bodylift cca 3cm by nemal byť náročný. Patrik ho robil a vraj to mali zmáknuté za jedno poobedie. Že budú trochu medzery medzi nárazníkmi a karosériou by som nevidel tak tragicky. No ešte zvažujem Al disky s podložkami. Len tie podložky sú kurevsky drahé na to, že je to trocha železa. Ako 100€čok by som dal, ale to čo za ne bežne pýtajú, je veľa.
Volantem jsem točil do všech stran, maličko to dře, je to cítit, ale jen to šoupá....nic se neláme ani nepraská, ale přeci jenom příjemné to určitě není. Jinak Patrikovo auto jsem hodně okukoval a četl i jeho komentáře k bodyliftu tady na fóru. Jeho auto je krásné, pro moje účely ale už moc vysoké a krom toho má pevnostňáky a všechno už na míru k bodyliftu. Mně osobně by se nelíbilo mít 2-3 cm mezeru mezi nárazníkem a kastlí, když mám vše na míru tak spasované. Když bych chtěl dát výš pevnostňák, tak by mi to zase nešlo kvůli tomu, že by mi naviják zavazel o saharu apod. apod. Pokud to budu řešit, tak nejspíše podložkami. Jsou opravdu dost drahé, ale do 1000 kč/ks by se snad měly dát sehnat...třeba by se nám podařilo vyjednat slušnou cenu za 8 ks?

Krom toho jsou i tací (viz. maryan tuším), kteří mají BFG KM2 265/75/16 na origo alu discích i bez podložek a bez problému....samozřejmě to ale není ideální na boční náklony....ale maryanovi to nikde nedře ani o ramena..
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz

Uživatelský avatar
Benjamin
Příspěvky: 3528
Registrován: 08 lis 2010 11:31
auto: F150+bouda Gladiator
Bydliště:

Re: Zvýšení Disco II

#420 Příspěvek od Benjamin » 08 kvě 2011 20:50

Acon píše:to je presne ono. Ak by si natočil volant trochu vpravo, už by Ti to drelo o blatník. Bodylift cca 3cm by nemal byť náročný. Patrik ho robil a vraj to mali zmáknuté za jedno poobedie. Že budú trochu medzery medzi nárazníkmi a karosériou by som nevidel tak tragicky. No ešte zvažujem Al disky s podložkami. Len tie podložky sú kurevsky drahé na to, že je to trocha železa. Ako 100€čok by som dal, ale to čo za ne bežne pýtajú, je veľa.
Nad bodyliftem jsem přemýšlel celý den a nakonec jsem ho zavrhl....chci stavět auto na delší expedice a tímto už bych se vyhýbal tomuto původnímu záměru.
to s tým predsa nesúvisí. Koľko rozšíriš, toľko môžeš zdvihnúť. Zlepšia sa nájazdové uhly. DiscoII ma dlhý zadný previs a toto by pomohlo.
Převis je dlouhý, já jsem však limitovaný vzadu závěsem, takže zvednutím kastle už si nějak nepomůžu. Krom toho na dlouhé přesuny po silnicích je lepší mít auto přeci jenom nižší....stejně tak vykládání a nakládání věcí....a taky už nechci zvyšovat těžiště....včera jsem na vyjížďce jen těsně podjel dva malé viadukty....mám hodně důvodů...
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz

Odpovědět