Podle mě je Locker a TrueTrack od jedné firmy " Detroit "Acon píše: No, my vieme kde je téma o TT no toto je iný výrobca a možno trochu inak funguje. Neskôr, keď sa všetko vyjasní asi dôjde k zlúčeniu tém.


Moderátor: Acon
Podle mě je Locker a TrueTrack od jedné firmy " Detroit "Acon píše: No, my vieme kde je téma o TT no toto je iný výrobca a možno trochu inak funguje. Neskôr, keď sa všetko vyjasní asi dôjde k zlúčeniu tém.
sloon píše:Máš pravdu Rudo http://www.eaton.com/EatonCom/ProductsS ... oitLocker/" onclick="window.open(this.href);return false;
No tak sa vyjadrím aj ja zo skúsenosťami s Axle lokom - Disko mám obuté na BFG KM2,jazdím s tým denne,či je poladovica,či je sneh alebo prší,alebo traktory padajú a musím povedať,že zatial som VELMI spokojný. Je pravda že jazdím opatrne kôli obutiu - MTčka v zime,ale nejaké "vytláčanie" z cesty som nepostrehol,alebo aspoň nie v nejakej velkej miere - je pravda že na Cheere som mal v zadu samosvor tak som možno trocha zvyknutý,ale aj tak som velmi spokojný - ťukťuk na drevo. No a v hlbokom snehu to je paráda - už sa teším,ked budem mať v predu ARBčkokocisek píše:tak už mam namontovanu AXle LOOK zo vsetina na zadnej salisbury naprave prve skusenosti z jazdy v trene su užasne ide to jak blazen gumy mam Michelin 7,50X 16 orxzl teraz v tom snehu bez zavahania vyjdem tam kde som v lete ked popršalo mal desne problemy ale štve ma divny zvuk z napravy pri preradovani su tam rany jak blazen jak s tym niekto ma skusenosti napište
Mám uzávěrku ze Vsetína na zadní nápravě na D1 víc než dva roky, jezdím s ní pořád i v zimě a až na to cvakání, který je slyšet v létě při staženém okýnku a mírnou nedotáčivost funguje velmi dobře.kocisek píše:tak už mam namontovanu AXle LOOK zo vsetina na zadnej salisbury naprave prve skusenosti z jazdy v trene su užasne ide to jak blazen gumy mam Michelin 7,50X 16 orxzl teraz v tom snehu bez zavahania vyjdem tam kde som v lete ked popršalo mal desne problemy ale štve ma divny zvuk z napravy pri preradovani su tam rany jak blazen jak s tym niekto ma skusenosti napište
kedysi to tak bolo, potom ich robil aj ashcroft a ine firmy. v zasade ide o princip diferaku;-)RudaK píše:Podle mě je Locker a TrueTrack od jedné firmy " Detroit "ale myslet znamená ho... vědět ,tak se tímto omlouvám jestli to tak není
Já je mám obě od Detroitu ( sic amerikánské ale aby nebyly vyrobené v čajně )visby píše:kedysi to tak bolo, potom ich robil aj ashcroft a ine firmy. v zasade ide o princip diferaku;-)RudaK píše:Podle mě je Locker a TrueTrack od jedné firmy " Detroit "ale myslet znamená ho... vědět ,tak se tímto omlouvám jestli to tak není
Rosi píše:Je tu něGdo kdo by měl vyloženě špatné zkušenosti s Detroit TrueTrack do Salisbury na Defovi 110 (zadní náprava)?
Myslím,že Pešlík měl lockeraFrana píše:Peslik....
Tak to je dobrý,mě bylo řečeno ,že bez TC se musí břibrzdit vždy....ale jestli se to sepne,při proklouznutí,což já zevnitř nepoznám,tak to nemá chybu a udělal jsem s TT dobřeIvoš Def píše: TT se bez TC aktivuje kdykoli, kdyz jedno z kol proklouzne.
Nevim, na to moje ježdění mi to příjde zbytečný. Mám dobrou zkušenost z jiných aut se samosvory, což jsem nabyl dojmu že je v podstatě True TrackLand Jirka píše:Truetrack funguje samozřejmě i bez TC, ale jak vyvěsíš kolo, je to jak diferák bez uzávěrky.
Já osobně bych ho dal jen na přední nápravu a na zadní nápravu 100% špéru
1) No tak 100% Locker je zaplý stále a rozepíná na tvrdém povrchu.Rosi píše: 100% Locker je sviňa na kluzkým povrchu a zamyká i když je to nežádoucí? Navíc asi není uplně ideální i na asfaltu obezně? .