2) Benzin na cestovani asi nebude nejlepsi, protoze by na nej patrne jezdili vsichni ktery cestujou... Z vlastni zkusenosti musim rict, ze 300TDi si s automatem rozumi velmi dobre - mel jsem D1 300TDi s automatem a ted mam Defa 130 300TDi a uz v nem je taky automat...
Defender pro mne,ciste teoreticky
Moderátor: Acon
- Frana
- Příspěvky: 882
- Registrován: 16 lis 2008 13:54
- tel.: 608885886, OK3FJ
- auto: Defender 130 HCPU
- Bydliště: Podkrkonosi
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender pro mne,ciste teoreticky
1) Na trajekt s plynem klidne zapomen - to se svezes tak maximalne tady: http://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_lab ... ch%C3%A1ch" onclick="window.open(this.href);return false;
2) Benzin na cestovani asi nebude nejlepsi, protoze by na nej patrne jezdili vsichni ktery cestujou... Z vlastni zkusenosti musim rict, ze 300TDi si s automatem rozumi velmi dobre - mel jsem D1 300TDi s automatem a ted mam Defa 130 300TDi a uz v nem je taky automat...

2) Benzin na cestovani asi nebude nejlepsi, protoze by na nej patrne jezdili vsichni ktery cestujou... Z vlastni zkusenosti musim rict, ze 300TDi si s automatem rozumi velmi dobre - mel jsem D1 300TDi s automatem a ted mam Defa 130 300TDi a uz v nem je taky automat...
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel
Re: Defender pro mne,ciste teoreticky
Frana píše:1) Na trajekt s plynem klidne zapomen - to se svezes tak maximalne tady: http://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_lab ... ch%C3%A1ch" onclick="window.open(this.href);return false;
2) Benzin na cestovani asi nebude nejlepsi, protoze by na nej patrne jezdili vsichni ktery cestujou... Z vlastni zkusenosti musim rict, ze 300TDi si s automatem rozumi velmi dobre - mel jsem D1 300TDi s automatem a ted mam Defa 130 300TDi a uz v nem je taky automat...
Na trajekty s plynem bych asi nelezl, to je fakt, ale to byh uvazoval jen u toho 4 litru, ne u 2 litru o kterej mi jde. Benzin na cestovani pouzivam bezne v motorce a neprijde mi to jako neco mimo misu. Respektive, nevidim rozdil u auta.
Re: Defender pro mne,ciste teoreticky
Mám zkušenost s trajektem pouze mezi Dánskem a Německem a Francií a Anglií, kde jsem se s RRC tehdy ještě na LPG plavil. Je to zakázané, ale nikdo to nekontroloval. Benziňákům fandím, ale Def s 2,0 l se mi vážně moc nezamlouvá. To prznění beru zpět, měl jsem za to, že někde pod ponkem máš nějaký neurčitý dvoulitr s automatem a hodláš ho narvat do Defa. V Itálii nebo pro Itálii se dělalo více aut s dvoulitry (třeba i Maserati Bi-turbo), protože při objemu do dvou litrů se platila výrazně nižší pojistka. Pokud to bereš jako motorku na čtyřech kolech, tak něco jako NAS (North American Specification) 90 Soft Top, je ideál. Jdi do V8 a žádný plyn tam necpi. Motorku si také člověk kupuje kvůli radosti a ne z rozumových důvodů. Pro svého RRC uvažuji o nerez nádrži o objemu aspoň 95 litrů, pokud by se tam tedy tak velká banda vešla aniž bych ji coural po zemi. Do té současné se mi nedaří nacpat víc jak 70 l, takže i když jedu poměrně úsporně delší trasu a spotřebu mám kolem 14-ti litrů, dojezd je jenom max. 500km. Při cestě za hranice jeden kanystr vozím tak jako tak, ale víc jak 650 km na nádrž by bylo příjemnější. Vždycky si holt člověk musí rozmyslet, jestli je ochoten si na spotřebu připlatit a vychutnávat si nádheru V8 nebo se uskromní v řidičských požitcích a ušetří náklady.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
Re: Defender pro mne,ciste teoreticky
Motorka muze byt i z rozumovych duvodu, ja nevim jestli bych nejakemu LR veril tolik jako sve Africe, ta motorka jede za dobre slovoNeklan píše:Mám zkušenost s trajektem pouze mezi Dánskem a Německem a Francií a Anglií, kde jsem se s RRC tehdy ještě na LPG plavil. Je to zakázané, ale nikdo to nekontroloval. Benziňákům fandím, ale Def s 2,0 l se mi vážně moc nezamlouvá. To prznění beru zpět, měl jsem za to, že někde pod ponkem máš nějaký neurčitý dvoulitr s automatem a hodláš ho narvat do Defa. V Itálii nebo pro Itálii se dělalo více aut s dvoulitry (třeba i Maserati Bi-turbo), protože při objemu do dvou litrů se platila výrazně nižší pojistka. Pokud to bereš jako motorku na čtyřech kolech, tak něco jako NAS (North American Specification) 90 Soft Top, je ideál. Jdi do V8 a žádný plyn tam necpi. Motorku si také člověk kupuje kvůli radosti a ne z rozumových důvodů. Pro svého RRC uvažuji o nerez nádrži o objemu aspoň 95 litrů, pokud by se tam tedy tak velká banda vešla aniž bych ji coural po zemi. Do té současné se mi nedaří nacpat víc jak 70 l, takže i když jedu poměrně úsporně delší trasu a spotřebu mám kolem 14-ti litrů, dojezd je jenom max. 500km. Při cestě za hranice jeden kanystr vozím tak jako tak, ale víc jak 650 km na nádrž by bylo příjemnější. Vždycky si holt člověk musí rozmyslet, jestli je ochoten si na spotřebu připlatit a vychutnávat si nádheru V8 nebo se uskromní v řidičských požitcích a ušetří náklady.
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender pro mne,ciste teoreticky
600km na nadrz v d2 td5ke? to mas tehlu na pedali? alebo mas deravu nadrz?
-
MadTom
- Příspěvky: 15314
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender pro mne,ciste teoreticky
Ad spotřeba - teď jsem to schválně počítal (po výměně palivovýho čerpadla mi nějak špatně ukazuje budík a chtěl jsem si to potvrdit) - 780km najeto a dotankoval jsem 75l, a bylo v tom i 150km orienťáku na slovensku. Maximálně jsem do nádrže dostal 98l, ale to už byla skoro nasuchu a u první benzínky jsem nestačil zastavit. Takže reálnej dojez kolem 900km, s lehkou nohou i víc. A to už stačí. Jinak D2, manuál, standardní podvozek, remapovanej motor. Pokud bych měl dojezd kolem 500km, tak by mě to asi taky trošku štvalo.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Defender pro mne,ciste teoreticky
Ujedu cca 550km a zcne svitit rezerva, raficka je uz tesne u cerveneho... Nevim clovecevisby píše:600km na nadrz v d2 td5ke? to mas tehlu na pedali? alebo mas deravu nadrz?
Re: Defender pro mne,ciste teoreticky
Budem si muset promluvitMadTom píše:Ad spotřeba - teď jsem to schválně počítal (po výměně palivovýho čerpadla mi nějak špatně ukazuje budík a chtěl jsem si to potvrdit) - 780km najeto a dotankoval jsem 75l, a bylo v tom i 150km orienťáku na slovensku. Maximálně jsem do nádrže dostal 98l, ale to už byla skoro nasuchu a u první benzínky jsem nestačil zastavit. Takže reálnej dojez kolem 900km, s lehkou nohou i víc. A to už stačí. Jinak D2, manuál, standardní podvozek, remapovanej motor. Pokud bych měl dojezd kolem 500km, tak by mě to asi taky trošku štvalo.
Re: Defender pro mne,ciste teoreticky
s 90 defem mam dojezd 380km... hold rollcage a ostatní blbosti něco váží a já hold neumím jezdit na spotřebu 
Def 110 ???, RR 3,6 TDV8, EX D2 TD5, EX Def 90 300TDi, EX Disco 300TDi
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
Re: Defender pro mne,ciste teoreticky
Jenze ty tam nemas skoro 100 litrovou nadrzTonny píše:s 90 defem mam dojezd 380km... hold rollcage a ostatní blbosti něco váží a já hold neumím jezdit na spotřebu
- Frana
- Příspěvky: 882
- Registrován: 16 lis 2008 13:54
- tel.: 608885886, OK3FJ
- auto: Defender 130 HCPU
- Bydliště: Podkrkonosi
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender pro mne,ciste teoreticky
Tak ja teda natankuju plnou na Defu 300TDi s automatem a zmerim, kolik na ni ujedu, ale myslim, ze to asi bude kolem 1.000km... Ta nadrz ma teda 120 litru... Ale nejdriv musim nekde koupit novou hadici od tankovaciho hrdla k nadrzi (tu silnou) jelikoz ta stavajici trochu kape, kdyz to natocim az po okraj. 
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel
Re: Defender pro mne,ciste teoreticky
Citim se menecenny a urazeny 
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender pro mne,ciste teoreticky
fakt by som hladal dieru v nadrzi, alebo nejakeho cigana co ti vysava nadrz;-)majkro píše:Ujedu cca 550km a zcne svitit rezerva, raficka je uz tesne u cerveneho... Nevim clovece
Re: Defender pro mne,ciste teoreticky
Cigana mam mozna v bote, jezdim obcas "pro radost"visby píše:fakt by som hladal dieru v nadrzi, alebo nejakeho cigana co ti vysava nadrz;-)majkro píše:Ujedu cca 550km a zcne svitit rezerva, raficka je uz tesne u cerveneho... Nevim clovece
Re: Defender pro mne,ciste teoreticky
Pro radost jezdím s RRC V8, D2 TD5 je pracant, naposledy jsem dotankoval 87 l po 850km, tzn. 10,23 l /100km. Z toho 600km bylo po dálnici 130 - 140 km/h naložený po střechu na cestě z Chorvatska. Předešlá nádrž vycházela na 11,6 l/100km, protože 2 a půl hodiny jsem prostál v kolonách. Tobě ta TD5 žere skoro jako můj RRC V8

Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
Re: Defender pro mne,ciste teoreticky
Jo no
Treba mi Tom poradi 