Ochranný rám ARB Bull Bar Def 90/110
Moderátor: stan
Ochranný rám ARB Bull Bar Def 90/110
Prodáno
Naposledy upravil(a) honti dne 18 čer 2012 14:31, celkem upraveno 8 x.
- Frana
- Příspěvky: 882
- Registrován: 16 lis 2008 13:54
- tel.: 608885886, OK3FJ
- auto: Defender 130 HCPU
- Bydliště: Podkrkonosi
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ochranný rám ARB Bull Bar Def 90/110
Mas k nemu od ARB nejake papiry, prosim?
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel
Re: Ochranný rám ARB Bull Bar Def 90/110
...od ARB asi nie nie je to original ARB ale nemecka licencna vyroba Tauben...
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Frana
- Příspěvky: 882
- Registrován: 16 lis 2008 13:54
- tel.: 608885886, OK3FJ
- auto: Defender 130 HCPU
- Bydliště: Podkrkonosi
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ochranný rám ARB Bull Bar Def 90/110
Potrebuju nejakej oficialni papir od origo ARB narazniku na kterym bude nejakej atest.
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel
Re: Ochranný rám ARB Bull Bar Def 90/110
Ochranný rám jsem koupil i s autem, které pochází ze série D90 vyrobené pro český E.ON (jsem druhý majitel). Rám je zapsán v TP, takže je pro provoz OK, ale separátní papíry od něj nemám. Pokud bude vážný zájem, asi by se daly sehnat, protože Defendery v tomto provedení dodávala E.ONu společnost Mejznar z Vrchlabí.
Re: Ochranný rám ARB Bull Bar Def 90/110
Takže je to origo ARB nebo kopie mejznaří nebo kopie mejznaří kopie ARB co pak prej dělali i brňáci pro EON? Pokud by byl origo australskej tam mám jednoho zájemce.
Jinak k papírům je to problém. ARB už dlouho nemá homologaci ani pro Německo pro tento rám na Defa. Jediný co měli ale už to taky snad neplatí jsou tzv shara bar tedy nízký nárazníky ale cokoliv s trubkama nahoru se podle EU nesmí montovat na nový auta od roku výroby 2007 a na starší jen udržovat nebo obměňovat to co už tam bylo - i když nevím jak by se dokazovalo co tam už bylo????
Docela by mě zajímalo jaká je statistika lidí které někdy srazil defender - o žádným případu jsem neslyšel a když u nás vidím obří John deery který občas pěkně svižně proháněj některý vydařený zemědělci tak mi přijdou absurdní všechny diskuze o nebezpečnosti offroadů a SUV. Chtěl bych vidět rozdíl mezi brzdnou dráhou nastrojenýho offroada s rámem - ok ať nežeru 2,5 tuny váhy proti rychlýmu traktoru kterej má (netuším )8tun a pokud možno ještě vepředu vidle? Ze 60km/h na 0? Hold maj změdělci v Bruselu lepší lobby
Jinak k papírům je to problém. ARB už dlouho nemá homologaci ani pro Německo pro tento rám na Defa. Jediný co měli ale už to taky snad neplatí jsou tzv shara bar tedy nízký nárazníky ale cokoliv s trubkama nahoru se podle EU nesmí montovat na nový auta od roku výroby 2007 a na starší jen udržovat nebo obměňovat to co už tam bylo - i když nevím jak by se dokazovalo co tam už bylo????

Docela by mě zajímalo jaká je statistika lidí které někdy srazil defender - o žádným případu jsem neslyšel a když u nás vidím obří John deery který občas pěkně svižně proháněj některý vydařený zemědělci tak mi přijdou absurdní všechny diskuze o nebezpečnosti offroadů a SUV. Chtěl bych vidět rozdíl mezi brzdnou dráhou nastrojenýho offroada s rámem - ok ať nežeru 2,5 tuny váhy proti rychlýmu traktoru kterej má (netuším )8tun a pokud možno ještě vepředu vidle? Ze 60km/h na 0? Hold maj změdělci v Bruselu lepší lobby

Honza M. lecos pro land rovery nejen to co je na http://www.britishcars.cz" onclick="window.open(this.href);return false; nebo závodní stránky http://www.mihalicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false; nebo taky na facebooku jako britishcars
ale nemám na ně moc čas tak sorry za ne přiliš časté aktualizace
ale nemám na ně moc čas tak sorry za ne přiliš časté aktualizace