Nad koly z ATV jsem také přemýšlel. Problém bude asi v tom, že to bude muset mít s gumou opravdu stejný průměr, jelikož je tam rezerva necelý 1 cm než to začne dřít o rameno. Taky by bylo třeba vytáhnout ven blatníky, protože tahle kolečka jsou dost úzká a úplně na krajích vleku kvůli stabilitě - takže ATV by určitě dost lezly ven. Už takhle jsme předělávali blatníky, protože to po zvednutí vypadalo hrozně. Velká výhoda těhle koleček, která alespoň trochu zmírňuje fakt jejich snížené odolnosti proti průrazu je to, že jsou to disky půlené (snadná rozmontování), dále to má duše (mám s sebou asi další 3 - snadná výměna, lehké lepení) a dále k tomu mám eště dvě celé rezervy, které se vejdou v klidu do vleku pod lavici na sezení jak jsou malé.
to discork: Neměl bys prosím náhodou foto těch disků obutých? Případně jejich průměr už s gumou?
Jinak náboj na Skifu má 4 šrouby...kolo chycené matkami.
Jinak jak píše MadTom - 400 kg je i dle TP celková max. váha a hodně se dá do vleku naložit (židličky, stolek, elektrocentrála, motorová pila atd. atd.) - ta váha je v terénu dobrá, Diskoška to tolik necítí.
Je bez debat, že samotné auto je v RO lesích mnohem obratnější, o tom nepochybuji. Vlek jsem prvotně pořídil z toho důvodu, že jedeme ve 4 lidech a cenově to vyšlo mnohem lépe než střešní stan + spaní v autě apod.
Druhým důvodem bylo, že jsem prostě na soupravy ujetý, líbí se mi, baví mě s nimi jezdit a pozorovat jak se vlek chová v terénu apod. Zkrátka mě to baví a udělal jsem si radost a vyřešil tím i problémy s místem a spaním pro 4 lidi na dlouhé cesty. Budou určitě chvíle, kdy zaplatím za to, že táhnu vlek, v terénu nějakou daň, ale na to jsem připravený a s tím jsem to dělal - a dokonce se na to těším a beru to jako výzvu
V RO pošlu dycky přede mě Mikyho, ten bude prorážet cestu a já se povezu jako druhý, abych věděl do čeho jedu a nemusel se někdě otáčet...
