Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
-
libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
#121
Příspěvek
od libovka » 18 zář 2011 09:25
[quote="Propet"]nene to je přád tds jen v novém kabátku
TDS to fakt není.Poznám motor BMW M51 od M57.Kamarád tuhle Omegu má a kupuju na to věci v BMW na stejnej motor jako je v RR L322.
-
eliott
- Příspěvky: 11533
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#122
Příspěvek
od eliott » 18 zář 2011 09:29
Jestli to dobře chápu, je tam motor jako v 525d e39
-
libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
#123
Příspěvek
od libovka » 18 zář 2011 09:31
eliott píše:Jestli to dobře chápu, je tam motor jako v 525d e39
Přesně tak.Je vidět že jsi dával ve škole pozor.

-
Propet
- Příspěvky: 54
- Registrován: 24 led 2011 17:33
#124
Příspěvek
od Propet » 18 zář 2011 11:49
velmi se omlouvám, chybka se vloudlia, on ten motor jak jsem pochopil se liší jen vrtáním a zdvihem, a dělali ho jako 2,5 a 3,0. RR má také ty vířivé klapky nebo co to je co se rády lámou a létají do válců?
-
libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
#125
Příspěvek
od libovka » 18 zář 2011 15:50
RR má také ty vířivé klapky nebo co to je co se rády lámou a létají do válců?[/quote]
To nevím jestli je RR má? Oni BMW je měli ale i neměli.
-
pan klobouk
- Příspěvky: 298
- Registrován: 21 lis 2009 17:04
- auto: RR L322 TD6
- Bydliště: Brno
#126
Příspěvek
od pan klobouk » 18 zář 2011 21:29
já myslím,že je nemá,je to ještě starej motor z E39. U BMW se dávali myslím až od modelu E60. Jinak ten motor ať je slabej jak je, je pravda,že to je to jediný čemu u RR věřím...
-
TomBofB
- Příspěvky: 102
- Registrován: 05 led 2011 16:05
- tel.: 777876995
- Bydliště: Ostrava
-
Kontaktovat uživatele:
#127
Příspěvek
od TomBofB » 18 zář 2011 21:40
Když jste tady probírali, jestli má, nebo nemá uzávěrku, tak to bylo v příplatkové výbavě. Během minulého tádne jsem dělal na 3 a všechny měli, ale byli to 3.6 TDV8. Ale i benzínové měli. Tohle auto je v terénu super.
Tom
Hlavně že jsme všichni v pořádku.....
-
alap
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
-
Kontaktovat uživatele:
#128
Příspěvek
od alap » 18 zář 2011 22:35
TDV8 je měli určitě, ale 3,0d je asi neměli ani v příplatkové výbavě.
Co se týká motoru 2,5d tak je měli i E39 od faceliftu 2000. A je pravda, že se pak přestěhovali i do Omegy v téže roce, TDS se úplně zrušili.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
-
libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
#129
Příspěvek
od libovka » 19 zář 2011 07:58
alap píše:TDV8 je měli určitě, ale 3,0d je asi neměli ani v příplatkové výbavě.
Co se týká motoru 2,5d tak je měli i E39 od faceliftu 2000. A je pravda, že se pak přestěhovali i do Omegy v téže roce, TDS se úplně zrušili.
Uzávěrky byli prostě až od faceliftu,tudíž motor TDV8.Staré modely je prostě neměli.
S tím BMW motorem máš samozdřejmě pravdu.
-
libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
#130
Příspěvek
od libovka » 19 zář 2011 08:03
pan klobouk píše:já myslím,že je nemá,je to ještě starej motor z E39. U BMW se dávali myslím až od modelu E60. Jinak ten motor ať je slabej jak je, je pravda,že to je to jediný čemu u RR věřím...
Ne ne.Klapky se dávali už do prvních motorů.Asi od roku 99.Ale dodnes nevím proč je některé motory maj a některé ne.
Já teda tomu motoru moc nevěřím,ale pokud jsi spokojený tak bud rád.
-
pan klobouk
- Příspěvky: 298
- Registrován: 21 lis 2009 17:04
- auto: RR L322 TD6
- Bydliště: Brno
#131
Příspěvek
od pan klobouk » 19 zář 2011 20:24
Spokojenej bych byl,kdyby měl tak o 200 koní víc...,no uvidíme.Až se něco vy...ere,tak budu referovat. Jinak dnes jsem absolovoval výměnu unašeče v rámci svolávačky,takže to opravdu platí,ale jen do konce roku a pak už definitivně konec.
-
pan klobouk
- Příspěvky: 298
- Registrován: 21 lis 2009 17:04
- auto: RR L322 TD6
- Bydliště: Brno
#132
Příspěvek
od pan klobouk » 19 zář 2011 20:24
Spokojenej bych byl,kdyby měl tak o 200 koní víc...,no uvidíme.Až se něco vy...ere,tak budu referovat. Jinak dnes jsem absolovoval výměnu unašeče v rámci svolávačky,takže to opravdu platí,ale jen do konce roku a pak už definitivně konec.
-
Denisko88
- Příspěvky: 110
- Registrován: 19 srp 2011 10:42
- tel.: 903217729
- auto: Range Rover Sport
#133
Příspěvek
od Denisko88 » 10 říj 2011 21:27
Caute mam taky napad , myslite ze by sa dala dat prevodvka zo sportu 2,7 Tdv6 do L322 3.0TD6? Myslite ze by to mohlo pasovat alebo sa dat upravit?
-
libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
#134
Příspěvek
od libovka » 12 říj 2011 14:19
O tom pochybuju.Mechanicky by to možná řešitelné bylo,ale elektrika by byla průser. Musel bys to přehodit i s jednotkou a ta by asi nekomunikovala s ostatníma jednotkama.
-
Denisko88
- Příspěvky: 110
- Registrován: 19 srp 2011 10:42
- tel.: 903217729
- auto: Range Rover Sport
#135
Příspěvek
od Denisko88 » 11 led 2012 15:01
Zdravím , chcel by som sa opytat jaku mate maximalku ? Ti co mate seriovy vykon , a potom zakladatel temy co ma chip . Jaku mate zhruba spotrebu?
Diky D.
-
Denisko88
- Příspěvky: 110
- Registrován: 19 srp 2011 10:42
- tel.: 903217729
- auto: Range Rover Sport
#136
Příspěvek
od Denisko88 » 11 led 2012 15:03
A este je ta prevodovka tak poruchova? alebo to plati len pri tych co v nej nemenia olej? Lebo vela sa po internete pise ze 200 000 a prevodovka klakne .
-
merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
#137
Příspěvek
od merlin » 11 led 2012 17:15
To nééé, mě klesla až při 217 000 km
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
-
libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
#138
Příspěvek
od libovka » 11 led 2012 20:52
U toho automatu záleží jak se k tomu kdo chová.
-
pan klobouk
- Příspěvky: 298
- Registrován: 21 lis 2009 17:04
- auto: RR L322 TD6
- Bydliště: Brno
#139
Příspěvek
od pan klobouk » 13 led 2012 23:17
maximálka...no ehm,jak bych to řekl...170 ?

. možná 180 lehce s kopce a s větrem v zádech.Jojo ,každá fabie ti to natře. Převodovka mě zatím drží i když se říká ,že nepřežije 120000 km ( u td6) .Mám 82000 tak uvidím.
-
Denisko88
- Příspěvky: 110
- Registrován: 19 srp 2011 10:42
- tel.: 903217729
- auto: Range Rover Sport
#140
Příspěvek
od Denisko88 » 14 led 2012 09:33
A ako to ze mas tak malo km ? Ved to su rocniky 2002-2005 alebo?