EGR ventily Disco3

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Mike III
Příspěvky: 415
Registrován: 06 črc 2010 10:39
tel.: +420777251521
auto: DIII, L322
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventily Disco3

#121 Příspěvek od Mike III » 06 srp 2011 17:18

Musím říct, že z kontaktu s nima mám zatím velice dobrý (první) dojem.

Uživatelský avatar
gluteus
Příspěvky: 149
Registrován: 06 črc 2011 21:24
auto: Dlll

Re: EGR ventily Disco3

#122 Příspěvek od gluteus » 09 srp 2011 20:39

Mike III píše:takže po konzultaci ho nechám vyměnit, zaslepovat se nebude. Některá auta od 07 totiž prý za určitých podmínek po vyřazení padají do nouzového režimu.
čau, dovolím si přispět k dialogu. Nedávno jsem si v tematu hlašení zavady
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =6&t=14990" onclick="window.open(this.href);return false;
postěžoval na svuj problém. Byl jsem v Olomouci v LR Matějka a diagnostika řekla, že je problem v kabelaži. Jelikož nic nenašli vrtali se v tom
dal a dnes mi řekli, že mám zaslepené egry a to je nepřípustné, pač mám EURO IV a jednotka to pozná. Pač sou ventily po smrti, tak mi dali jedinou možnost a to jsou nové. Zajímavé je, že to nehlásí poruchu motoru, ale projevuje se to hlášeníma popsanýma v odkazu výše.
Technik se dušuje, že je to 100 % egrama. Když to zhrnu a měl by pravdu, tak Dlll modelový rok 2007, tzn. Euro lV nelze odrbat podložkama, ale
jediná možnost je nový egry. Ve vinku mám 7A, což taky nasvěčuje tomu, že to nejde ucpat a odrbat. Vyměnim Egry a dám vědět, zda je to tim, nebo ne ...
... když už teda jede, tak je zatím nejlepší ...

Uživatelský avatar
Mike III
Příspěvky: 415
Registrován: 06 črc 2010 10:39
tel.: +420777251521
auto: DIII, L322
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventily Disco3

#123 Příspěvek od Mike III » 10 srp 2011 07:31

Tak to sedí na to co mi ve Vrchlabí popisovali, blbnou všechny jednotky. Prý jim trvalo, než na to přišli, že ten chaos způsobují vyřazené EGR, jenom u zmíněného auta to bylo v o něco vyšší rychlosti.

Uživatelský avatar
Frana
Příspěvky: 882
Registrován: 16 lis 2008 13:54
tel.: 608885886, OK3FJ
auto: Defender 130 HCPU
Bydliště: Podkrkonosi
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventily Disco3

#124 Příspěvek od Frana » 10 srp 2011 09:15

Tak proc tom mam bez problemu s 8A (rok 2008)? :-)
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel

Uživatelský avatar
evo828
Příspěvky: 364
Registrován: 02 úno 2009 14:11
tel.: ifoon
auto: mam
Bydliště: Bratislava

Re: EGR ventily Disco3

#125 Příspěvek od evo828 » 10 srp 2011 09:55

Frana píše:Tak proc tom mam bez problemu s 8A (rok 2008)? :-)
Pretoze si zaslepil este funkcne/fungujuce EGR ventily - ked Ti jeden odide; RJ na to pride pomocou spatnej vazby aktuatora v EGR ventile (zisti ze sa EGR neotvara/zatvara tak ako pozaduje RJ) - a zasvieti Ti kontrolka motora (auto Ti pojde normalne - kedze si to zaslepil - ale kontrolka bude svietit a zbavis sa toho len ak vymenis EGR alebo niekto vymysli nejaky elektronicky kuleh).
Diagnostika na LR: diagnostika, aktivacie pridavnych funkcii, upravy konfiguracie auta
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =12&t=8896

Uživatelský avatar
Frana
Příspěvky: 882
Registrován: 16 lis 2008 13:54
tel.: 608885886, OK3FJ
auto: Defender 130 HCPU
Bydliště: Podkrkonosi
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventily Disco3

#126 Příspěvek od Frana » 10 srp 2011 10:00

to je rozumne vysvetleni - teoreticky by nemusely odejit tak brzy, kdyz do nich ted nemuze bordel.... :-)
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel

Uživatelský avatar
evo828
Příspěvky: 364
Registrován: 02 úno 2009 14:11
tel.: ifoon
auto: mam
Bydliště: Bratislava

Re: EGR ventily Disco3

#127 Příspěvek od evo828 » 10 srp 2011 10:08

Frana píše:to je rozumne vysvetleni - teoreticky by nemusely odejit tak brzy, kdyz do nich ted nemuze bordel.... :-)
asi by to mohlo vydrzat dlhsie - tazko povedat. tie EGR totizto odchadzaju aj kvoli kondenzacii a naslednej korozii v tej casti krokoveho motoceka vo vnutri - a toho sa asi nezbavis. Neviem - uvidis. Nech Ti to dlho sluzi.
Diagnostika na LR: diagnostika, aktivacie pridavnych funkcii, upravy konfiguracie auta
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =12&t=8896

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2512
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventily Disco3

#128 Příspěvek od Hubert » 10 srp 2011 22:02

Tady o tom něco je:
Popis http://www.disco3.co.uk/forum/topic29853.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vyčištění http://www.disco3.co.uk/forum/topic64159.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Demontáž: http://www.disco3.co.uk/forum/topic31658.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
gluteus
Příspěvky: 149
Registrován: 06 črc 2011 21:24
auto: Dlll

Re: EGR ventily Disco3

#129 Příspěvek od gluteus » 14 srp 2011 21:13

tak sem koukal na vymenu egru.nevi tu nekdo,mam takovy tuseni,ze jak to budu menit,ze se na spodni prirube egru nedostanu na sroub u motoru.a jde to vubec z hora,nebo musim pod auto?dik
... když už teda jede, tak je zatím nejlepší ...

TomBofB
Příspěvky: 102
Registrován: 05 led 2011 16:05
tel.: 777876995
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventily Disco3

#130 Příspěvek od TomBofB » 15 srp 2011 23:33

Jde to i se shora. U nás se říká - zlomte ruku do tvaru klikové hřídele a povolte šroub C, který najdete pod šroubem B. :angel :D

Jde to, jen trošku hůř.

Tom
Hlavně že jsme všichni v pořádku.....

Uživatelský avatar
gluteus
Příspěvky: 149
Registrován: 06 črc 2011 21:24
auto: Dlll

Re: EGR ventily Disco3

#131 Příspěvek od gluteus » 16 srp 2011 23:08

sak sme si volali,Tome.nakonec sem to soupl Pavlovi na dilnu,at se bavi.hm.pry se nebavil :)
... když už teda jede, tak je zatím nejlepší ...

Uživatelský avatar
Mike III
Příspěvky: 415
Registrován: 06 črc 2010 10:39
tel.: +420777251521
auto: DIII, L322
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventily Disco3

#132 Příspěvek od Mike III » 17 srp 2011 18:44

tak malá inspirace pro ty co mají bezdůvodně vyšší spotřebu. Po výměně EGR litr dolů proti stavu před konečnou poruchou, kdy se objevila na diagnostice.(podle údaje pal. počítače na dálnici HK -Praha cca 100 km, tempomat 125) teď 8,7 předtím 9,8. Při 9,8 byla skutečná spočítaná 10,3

Uživatelský avatar
gluteus
Příspěvky: 149
Registrován: 06 črc 2011 21:24
auto: Dlll

Re: EGR ventily Disco3

#133 Příspěvek od gluteus » 21 srp 2011 13:49

Tak sláva, mám taky nové egry. Subjektivně bych řekl, že to jede líp a je větší variabilita spotřeby. Dá se jet hodně levno, ale i hodně draho.
Před výměnou se mi zdá, že byl ten rozsah menší, no nevim. Každopádně kluci nemaj diagnostiku a po výměně mám zase diskošou na přístrojích.
Start ok, po rozjezdu se okamžitě aktivuje brždění, jako když ručka, nebo sjíždění kopců a pak to hodí zas tři kontrolky a nejde stabilizace a spol. a spadne to na měchách.Ale neskáče mi faul převodovky, jako dřív. Tak nevim, co to zase chce. Možná jen smazat chyby .... jede to normálně, jen s kontrolkama a spadnutý .... po opětovném startu vše ok. Zvednu to a jak se rozjedu hned brzdí předek, spadne to a diskotéka na přístrojích ...
... když už teda jede, tak je zatím nejlepší ...

Uživatelský avatar
gluteus
Příspěvky: 149
Registrován: 06 črc 2011 21:24
auto: Dlll

Re: EGR ventily Disco3

#134 Příspěvek od gluteus » 22 srp 2011 17:05

Tak sláva. Můj vůz je po zásahu servisu Hodboď Brno zase jako nový :cool
Můžu jen doporučit. Vstřícnost, rychlost a praxe. Aspoň takto na mě působili.
... když už teda jede, tak je zatím nejlepší ...

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2512
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventily Disco3

#135 Příspěvek od Hubert » 22 srp 2011 17:33

Co s tím tedy udělali?
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
gluteus
Příspěvky: 149
Registrován: 06 črc 2011 21:24
auto: Dlll

Re: EGR ventily Disco3

#136 Příspěvek od gluteus » 23 srp 2011 21:16

kuci mi menili ještě kloub od volantu a jak se potocilo tyckou proti skrini rizeni,tak se zase urazila nejaka jednotka,tak to zkalibrovali,nakodovali a kdovi co jeste a je to okeros. A po egrech jezdim 8,4 az 9,2.paradni kara to je.dnes sem se skrabal s redukci po kotarech a mazec.
... když už teda jede, tak je zatím nejlepší ...

Uživatelský avatar
Ozák
Příspěvky: 21
Registrován: 24 úno 2011 19:26
auto: D1
Bydliště: South moravia

Re: EGR ventily Disco3

#137 Příspěvek od Ozák » 24 srp 2011 06:37

gluteus píše:kuci
:coze: to je kdo ? ...... :ty jeden...:
Land Rover Discovery 1 Esquire 5dv 300 TDI

Uživatelský avatar
gluteus
Příspěvky: 149
Registrován: 06 črc 2011 21:24
auto: Dlll

Re: EGR ventily Disco3

#138 Příspěvek od gluteus » 24 srp 2011 17:39

no kuci.kluci...
... když už teda jede, tak je zatím nejlepší ...

kompresory
Příspěvky: 17
Registrován: 27 pro 2009 13:46
tel.: 603416134
auto: Discovery TDV6
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventily Disco3

#139 Příspěvek od kompresory » 16 říj 2011 22:46

Koukám na diskuzi kterou jsem kdysi založil- já jsem to vyřešil tak, že jsem tam dal ventily nové, které jsem zaslepil a od té doby je klid.Nikdy se mi nic nerozsvítilo, auto žere počítačově 9,7 litru ( po instalaci chipu ) , fakticky cca. 10 a kousek. Takže v této oblasti je to snad v pohodě...

jezbera ivan
Příspěvky: 1058
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 905 712 951
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

Re: EGR ventily Disco3

#140 Příspěvek od jezbera ivan » 20 říj 2011 06:42

Frana píše:Mam zaslepeno tak, ze EGRy oba zustaly na miste, takze se k nim pres zaslepky nedostane ten sajrajt. Nic se neprogramovalo, proste se tam daly ty dva kusy plechu... Delali to u Mejznara a rikali, ze to jde u vsech D3 a nic se nedeje - z pohledu zavad v jednotce.
Trochu okolo tohoto studujem a s Bell-om som tiez utratil par slov
Modely 05-06 - pri poruche EGR treba zablankovat vystup z EGR do sania a vybrat vstup do sania (taka zadrbana rurka)
Modely 07 on
- pri poruche treba vymenit EGR, ine nepomoze, ECU si kontroluje jeho chod elektricky na jeho serve
- pri este funkcnom EGR - tam treba zablankovat vstup do EGR, hned za chladicom, vid obr, potom sa tam ten sajrajt nedostane a neodfajci ho. Ak sa EGR nataca, aj ked cez nejdu ziadne spaliny, ecu je spokojna a ziadnu chybu to nehlasi. Je tam aj nejake cidlo rozdielu tlakov, ale asi toto nerobi problem, kedze to ludom, co zablankovali funkcne egrko nehlasi ziadne chyby. Asi najlepsie zablankovat pri vymene pokazenych EGR, lebo to je isto ina zabavka ako zablankovat model do 06. Je tam tesnenie, podla ktoreho sa da vyrobit zaslepka. Tolko teoreticky.
Přílohy
EGR.jpg
EGR.jpg (53.74 KiB) Zobrazeno 8277 x
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Odpovědět