RRC

Moderátor: stan

Zamčeno
Zpráva
Autor
mishko
Příspěvky: 3
Registrován: 11 lis 2011 22:04

RRC

#1 Příspěvek od mishko » 12 lis 2011 21:49

Dobrý deň všetkým. Po dlhých úvahách som dospel k názoru, že nadišiel správny čas splniť si detský sen. Po prečítaní všetkých možných aj nemožných diskusií a článkov u mňa vyhráva Classic. Zatiaľ som naklonený 3-dverovej verzii a motoru 3,5 V8. Určite chcem automat a bez klimatizácie sa nezaobídem. RRC budem využívať hlavne na denné dochádzanie do práce. Neplánujem ho využívať v teréne. Ideálna predstava by bol RRC po generálke, s kompletne ošetreným podvozkom a pekným lakom. Čo sa týka interiéru, ide mi o to, aby to bolo bez dier a čisté. Asi by som časom šiel do novej kože.
Samozrejme, nepredpokladám, že tu niekto bude mať niečo také na predaj. Preto budem rád za všetky nápady, rady, usmernenia a najmä za prípadné ponuky na prípadný dovoz vhodného kusu alebo dovoz a GO. Budget nie je neobmedzený, no počítam s tým, že takéto niečo nebude "za babku".
Vopred ďakujem!

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2877
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC

#2 Příspěvek od Mirko » 13 lis 2011 08:35

Ahoj,
skvělé rozhodnutí, 3 dveřáky jsou krásné a pomalu vzácné. Co se týká tebou zvolené sestavy: 3 dveřák (2-door), 3,5l (karburátor nebo vstřikování?),automat, klimatizace, kožený interiér - tak se obávám že přesně takových s levostranným řízením jedou po celé Evropě ještě tak tři kusy.
Stav na trhu je takový, že většina zachovalých 3-dveřáků je vyrobenýcho někdy od 75 do 85, mají 3,5 karburátor, nemají automat ale 4-kvalt (max. s overdrivem), klimatizace je velmi vzácná, i když nedávno se tu jeden s ni objevil, a kožený interiér byl až od roku 86 a málokdy u 3-dveřáků. Občas najdeš ve Španělsku nebo v Itálií novější (89 a později) kousky, které by měli všechno tvé vybavení, ale mají motor už 3,9 (což myslím není na závadu)
Moje doporučení je: Postav si svůj sen! Sežeň si slušný základ, k tomu automatickou převodovku a třeba interiér s pozdějšího modelu v kůži. A "nepatrné obživování" prospěje skoro každému kusu. Ty které jsou ve stavu, že se do nich nemusí zasahovat zase je škoda předělat na automat či podobné, protože ztratí na hodnotě jakmile už nebudou v původním stavu.
To by tak byl můj postup a moje cesta ke snu tebou vysloveným.
Mirko

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: RRC

#3 Příspěvek od Acon » 13 lis 2011 08:47

A samozrejme, pre prípadných dovozcov by bola užitočná informácia o Tvojom rozpočte.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

mishko
Příspěvky: 3
Registrován: 11 lis 2011 22:04

Re: RRC

#4 Příspěvek od mishko » 13 lis 2011 19:28

To Mirko: Vďaka za komplexný prehľad. Vyzerá to tak, že by som si mal určiť priority:
- Motor 3,5 (karburátor vs. vstrekovanie - na tom mi nezáleží) v zásade podmienkou nie je. Len som sa dočítal, že je najspoľahlivejší. Určite chcem benzín.
- Automat - cez to nejde vlak.
- Klíma - cez to nejde vlak.
- Interiér v koži - na tom v podstate nezáleží. Výhľadovo by som si ho dal (v prípade spokojnosti s autom celkovo) urobiť nový (Ten Neklanov sa mi vážne páči.). Dokedy by som sa ku tomu dostal by ma vytáčalo, keby to bolo príliš rozbité.

Inak to, ako píšeš: slušný základ + automat + interiér... - Na to si asi netrúfam, že by som to zvládol zmanažovať a asi ani niesom taký trpezlivý. Bola by to cesta ak by sa našiel niekto, kto by sa do toho pustil...

S 3,9 V8 by sa mi v Taliansku/Španielsku mohlo podariť nájsť špecifikáciu podľa mojich túžob? Je tu niekto, kto by mi takéto auto dokázal nájsť a doviezť?

To Acon: Vážne nemám predstavu, koľko by to malo stáť v takom stave aký chcem. Aj v tom sa nechám rád poučiť a tiež sa snažím si aktívne vytvárať ten správny obraz.

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7919
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: RRC

#5 Příspěvek od Sláma Karel » 16 lis 2011 11:31

Takového asi nic neseženeš.

Třídvéř se sice dělal až do rv 91, ale v kůži si myslím, že byl jen ediční model CSK k zakončení výroby.
A myslím si, že s automatem se třídvéř nedělal vůbec.

Stříkačkového třídvéře jsem taky nikdy neviděl. Do těch od rv 85 se většinou dáváli motory VM a byly to pracovní verze pro Itálii a Francii.

Takže ti zbývá koupit si pěkného třídveřového do rv 84 (čož už asi bude problém) a dát si do něj automat a pak interiér.

Nebo slev z toho třídvéře a kup si normálně pětidvéře a toho už teoreticky seženeš v tvé konfiguraci. :wink:

Daší možnost je si to nechat postavit jako Neklan

A poslední možnost je přemluvit Neklana aby ti prodal toho svojeho :mrgreen: (ale to je myslím ještě néně pravděpodobná možnost, že někde seženeš přesně to co chceš)

K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2670
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RRC

#6 Příspěvek od teslo » 16 lis 2011 15:00

Ako pise Karel, v Tvojej konfiguracii jedine CSK.
Vid. http://www.rangerovercsk.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vala stastia pri hladani a dufam, ze budes uspesny...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2877
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC

#7 Příspěvek od Mirko » 16 lis 2011 15:50

Jenže CSK je zas 3,9. Dělal se ale i jako automat.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2670
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RRC

#8 Příspěvek od teslo » 16 lis 2011 16:01

podla mna, to je len dobre. Tych zopar ponikov navyse potesi :wink:
A dokonca CSK vraj mala trosku poladenu riadiacu jednotku na 185 koni.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

mishko
Příspěvky: 3
Registrován: 11 lis 2011 22:04

Re: RRC

#9 Příspěvek od mishko » 17 lis 2011 16:14

No, najschodnejšia cesta vyzerá byť možnosť kúpiť auto a dať tam automat. Nemáte náhodou niekto na predaj 2-door? :D
Ako náročné bude dať tam automat? Na čo treba myslieť. Aký automat bude OK? Na aký motor sa mám zamerať?
Ešte mám jednu neznalú otázku. Bude sa tam dať dorobiť klíma, alebo si musím zohnať auto, ktoré ju už má?

Uživatelský avatar
em79
Příspěvky: 50
Registrován: 09 pro 2009 18:57
auto: D1/300 tdi
Bydliště: kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC

#10 Příspěvek od em79 » 11 pro 2011 16:43

http://www.carandclassic.co.uk/car/C263915" onclick="window.open(this.href);return false;

Zamčeno