Láďo teť budu bojovat za ty, co maj měchy. Já je mám a musím říct že jsem také spokojený. V předchozím autě jsem měl pružiny a do auta se mi přenášelo cosi jako hučení od pneumatik. Nasadil jsem MT a bylo to ještě horší. Mám měchy a zvedal jsem auto o 2 palce a stačilo jenom prodloužit dáhla na čidlech co hlídají polohu vozu a podložky pod měchy. Dle mého názoru stačí při každé očistě vozu měchy prostříkat hadicí aby nedocházelo k prodření pískem. Nemluvě o tahání těžších nákladů je to super. V těžkém terénu samozřejmě měchy nemají co dělat, větev ti udělá díru ani nevíš jak, ale ruku na srdce, kdo z nás jezdí každý týden někde off.Lád'a P píše:Já jsem měnil péra za měchy a je to super.Je pravda že ty měchy už byli v dosti špatném stavu.Oba byli děravé jako řešeto.Pružiny jsou napořád.Nemusím si lámat hlavu jestli mně někde náhodou prasknou.Nejobyčejnější pružiny stojí i s podložkama ( komplet sada ) asi kolem 10 000 Kč.Musíš s tím ale do servisu kde ti odpojí diagnostiku a vyřadí kompresor.Já jsem si myslel že to bude fungovat bez toho vyřazení,ale spletl jsem se.Pořád to vybíjelo baterii.Takže jsem musel jet do BMW a tam mi pomohli.Jinak to nejde.Co se týká rozdílů pružiny verzus měchy.Je to skoro srovnatelné.
Péra za měchy
Moderátor: Miky_CZ
-
Luboš M.
- Příspěvky: 3311
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
No nemusíš tady bojovat, stačí napsat svůj názor... každý to má samozřejmě jinak. Já nejsem v terénu každý týden, ale alespoň jednou do měsíce a jsem rád za pružiny. Jinak už jsem projel víc Land Roverů a jak tu někdo psal, rozdíl mezi měchy a péry není až tak znatelný. Všechno jsou to hrozně nepohodlné auta. Komfort začíná opravdu až při řízení DIII. Ale... prostě úplně každá věc má svý plus i mínus.Luboš M. píše:
Láďo teť budu bojovat za ty, co maj měchy. Já je mám a musím říct že jsem také spokojený. V předchozím autě jsem měl pružiny a do auta se mi přenášelo cosi jako hučení od pneumatik. Nasadil jsem MT a bylo to ještě horší. Mám měchy a zvedal jsem auto o 2 palce a stačilo jenom prodloužit dáhla na čidlech co hlídají polohu vozu a podložky pod měchy. Dle mého názoru stačí při každé očistě vozu měchy prostříkat hadicí aby nedocházelo k prodření pískem. Nemluvě o tahání těžších nákladů je to super. V těžkém terénu samozřejmě měchy nemají co dělat, větev ti udělá díru ani nevíš jak, ale ruku na srdce, kdo z nás jezdí každý týden někde off.
Disco mi zachránilo život
- Land Jirka
- Příspěvky: 3604
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Zkusím se zeptat mého právníka jestli bude mít chvilku...discork píše:neviem ci je to pravda,ale pocul som,ze pevnostne narazniky su zakazane.koli bezpecnosti chodcov a ostatnych ucastnikov dopravy,pri zrazke.viem ze v IT je to tak,len gumove ramy maju povolene.rad by som aj ja dal taky naraznicek,pekna pracicka.pozna niekto dobre legislativu?
Disco mi zachránilo život
- Mešky
- Příspěvky: 838
- Registrován: 08 bře 2007 11:41
- tel.: 602465066
- Bydliště: Třeboň
- Kontaktovat uživatele:
Nepřeháněj, co nemá homologaci tak nemá na autě co dělat, a už vůvec ne taková věc jako nárazník. V tom ti žádnej právník nepomůže.Jarys píše:Zkusím se zeptat mého právníka jestli bude mít chvilku...discork píše:neviem ci je to pravda,ale pocul som,ze pevnostne narazniky su zakazane.koli bezpecnosti chodcov a ostatnych ucastnikov dopravy,pri zrazke.viem ze v IT je to tak,len gumove ramy maju povolene.rad by som aj ja dal taky naraznicek,pekna pracicka.pozna niekto dobre legislativu?
- DjALF
- Příspěvky: 1811
- Registrován: 26 dub 2007 02:34
- auto: Toyota LC 100
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Pekna prace
Ted si to jen uzivat. At slouzi 
Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/