#378
Příspěvek
od Neklan » 02 led 2012 20:58
Dneska to tak jednoznačně nevypadá. Vpředu jsou Gordonovy pseudo "Hummery", což je fajn, ona je to vlastně podobná bugina jako ta Schlesserova na Africa Race, jenom jinak vypadá. Katařan předvádí, že mu to jde i se zadohrabem, tak snad jim to vydrží, je na ně moc pěkná podívaná. Mini budou plnit úlohu VW z loňského roku, to je bez debat. Mají výborné jezdce i techniku. Zajímavé bude, pokud se potvrdí Al-Attiyahovo malování čerta na zeď ohledně jejich spolehlivosti. Předpovídal jsem formu nových Toyot z Jižní Afriky a zatím se to potvrzuje. De Villiers je vynikající jezdec a je škoda, že Terranova měl technické problémy a možná ani nedojede. Tak uvidíme, jsou to nová auta a ještě jenom monimálně prověřená skutečnou soutěží. Bývalá tovární Mitsubishi v rukách holanďanů i brazilce Spinelliho jsou podle očekávání vpředu, škoda, že to jedno jiné - postavené teamem Dessoude s motorem Nissan také možná dneska končí.
Macháčkovy problémy jsou mediálně viditelné, tak snad zbývá držet palce, aby jejich protest proti jiným protestem vyvolanému rozhodnutí tech. komisařů bylo úspěšné. Dnes 9., pokud se nepletu.
Dneska na WP1 (po cca 140-ti km) Loprais sedmý před všemy Kamazy, vpředu se nahánějí Iveca s Many. André zatím 14., Vrátný 22., Kolomý někde čtvrt hodinu ztratil a je zatím 26. Je to pořád trochu vyčkávací bitva a je asi předčasné k tomu cokoli dodávat. Ginafy vypadají slibně, ostatně na Silk Way zajel Van Ginkel slušně, takže to není překvapení.
Tomáš na Africa Race dneska zase trochu ztratil na Alžbětu, ale pořád vede kamiony o nějakých cca 25 minut a celkově včetně aut je 4.
Všem našim držím palce!
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250