zila70 píše:A je to v pí.i,sem chycen,už jsme spolu mluviliinjaaa píše:Jo a tady je ta G4 co se tu prodava..
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 00#p214800" onclick="window.open(this.href);return false;
Discovery III - Poznatky
Moderátor: Miky_CZ
- vizos
- Příspěvky: 572
- Registrován: 18 led 2007 09:13
- tel.: 739266781
- auto: D3 ala G4 a S1
- Bydliště: Předmostí
Re: Discovery III - Poznatky
Jedna Series one 1950 nápravy na špalkách a rám na dvoře ale nic nebliká ani nemlátí.
- injaaa
- Příspěvky: 972
- Registrován: 29 čer 2011 10:06
- tel.: 724334303
- auto: Def 90, D3
- Bydliště: Beroun
Re: Discovery III - Poznatky
myslel jsem si to
je fakt pěkná... tak držím palce
P.
P.
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Discovery III - Poznatky
Možná bych ti ji nechal - mám ji i s pochůdným 2 mm Alu plechem,čtyřma světlama Hella + 1x praktický horní příčník a držák na anténu ( ale ten je jednoduchý ). Ale co je hlavní,tak je v česku a zatím na mojím autě .zila70 píše: zahradka,ale anglan ji nechce poslat do CZ:(
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: Discovery III - Poznatky
Zdravím...DIII (S2005manuál, při prodeji212000km)jsem vlastnil a do výbavy G4 byl můj sen ji dotáhnout
a už neměnit, zatím nejuniverzálnější auto co jsem kdy poznal + další bonusy k tomu
...co do spolehlivosti si vůbec stěžovat nemohu (byla po Neklanovi zde na foru
), jedině v době kdy jsem ji měl, byl v servisech a dílech ještě trochu zmatek (v Jihlavě byli v pohodě
)...bohužel doba nepřála a POUZE z finančních důvodů jsem ji byl donucen vyměnit
Hodně štěstí
Rudo seděli ti ty podložky nebo jsi je dal aspoň do sběru aby byly k užitku
Hodně štěstí
Rudo seděli ti ty podložky nebo jsi je dal aspoň do sběru aby byly k užitku
DII Td5 99...ve výstavbě za provozu zdánlivě připomínající technologické přestávky
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Discovery III - Poznatky
papavel.k píše: Rudo seděli ti ty podložky nebo jsi je dal aspoň do sběru aby byly k užitku
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Mahatma
- Příspěvky: 283
- Registrován: 13 pro 2007 19:23
- tel.: jedině Xperia Z1c
- auto: Disco 3
- Bydliště: Ostrava
Re: Discovery III - Poznatky
Tak se přidám i já.
2006, 184000 km. Koupeno před 14 měsící se 150 000 km.
Zatím žádná nečekaná smrt, výměna předpínače pásu, tyček řízení, kabeláž k park. senzorům, táhlo 5. dveří (jak jinak), šíbr (prostě se vysypal) a dál už nic. Ale odchází zadní dif.
Prostě zlatíčko.
2006, 184000 km. Koupeno před 14 měsící se 150 000 km.
Zatím žádná nečekaná smrt, výměna předpínače pásu, tyček řízení, kabeláž k park. senzorům, táhlo 5. dveří (jak jinak), šíbr (prostě se vysypal) a dál už nic. Ale odchází zadní dif.
Prostě zlatíčko.
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Discovery III - Poznatky
To je optimistický přístup 
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: Discovery III - Poznatky
Panove diky za poznatky,uz si pomalu delam usudek o D3 
- Frana
- Příspěvky: 882
- Registrován: 16 lis 2008 13:54
- tel.: 608885886, OK3FJ
- auto: Defender 130 HCPU
- Bydliště: Podkrkonosi
- Kontaktovat uživatele:
Re: Discovery III - Poznatky
Mam 100.000km, ted nedavno jsem menil predni diff, jednou brzdovy desticky, nejakou bizuterii na predni naprave, to samy na zadni (silentbloky apod.). Jo a v zaruce mi menili servorizeni, ale jak se pozdeji ukazalo, tak asi zbytecne, protoze ve dvou autorizovanych servisech proste nepoznali vytlucene ulozeni cepu ve spodnim ramenu predni napravy.
Nemyslim, ze by to bylo oproti jinym autum, se kteryma se jezdi mimo cesty nejak vyrazne strasny. Mam model 2008 a rozhodne nejezdim jen po silnici. Asi i ten diferencial by byl OK, kdyby vyrobce nepredepisoval vymenu oleje az nekde po 60.000km - ten olej to proste nevydrzi, takze od ted ten litr oleje necham vymenit pri kazde vymene oleje v motoru, je to par korun proti cene novyho difu.
Nemyslim, ze by to bylo oproti jinym autum, se kteryma se jezdi mimo cesty nejak vyrazne strasny. Mam model 2008 a rozhodne nejezdim jen po silnici. Asi i ten diferencial by byl OK, kdyby vyrobce nepredepisoval vymenu oleje az nekde po 60.000km - ten olej to proste nevydrzi, takze od ted ten litr oleje necham vymenit pri kazde vymene oleje v motoru, je to par korun proti cene novyho difu.
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel
Re: Discovery III - Poznatky
Tak taky něco napíšu. Mám 2006 , něco kolem 240 000km, v terené moc nejetá, závady EGR ventily, červen 2009 přední ložiska obě ( 190 000 km) vyměnil jsem i kotouče; loni v červnu redukční převodovka (ložisko), čidlo teploty oleje a reostat ovládání teploty;a teď se chystám na zadní kotouče. Neměmil bych. Občasné blikaní světýlek patří k vozu je to přeci DISKOŠKA.
(možná za RR ale hlavně jí to na mě nikdo nepráskněte)
Petr
(možná za RR ale hlavně jí to na mě nikdo nepráskněte)
Petr
Problem ?
No, Land Rover
No, Land Rover
Re: Discovery III - Poznatky
Dobrá mám chvilku, tak se připojím. D3, 07, Euro4, model 08, automat, TDV6
Koupě říjen/11 za legrační peníz z rezervou pod polštářem. Dnes 260 tis.
Popořádku co nepovažuju za spotřebák ... EGR ventily cca 10tis + práce, kompresor měchy 13tis + práce, čerpadlo nafty k Webastu 4tis + práce
Spotřební ... zadní třmeny, z.kotouče, z.desky, z. horní ramena a těhlice všechny silenbloky, přední levá poloosa komplet, separator oleje,
1x žhavič, deklik tažného po zlobení
Musím řešit ... oba diferáky, něco začalo dunět pod tunelem. Typuju to na ložisko, nebo řetaz v přídavné převodovce.
Přes tyto závady je to nejlepší kára, kterou jsem kdy vlastnil a že sem prošel autoparkem. Svezení v D3 u mě jednoznačně zastře neduhy,
které s ohledem na ujeté km auto má. Dost sem to auto pospravoval a rozhodně se ho nechystám zbavit
Koupě říjen/11 za legrační peníz z rezervou pod polštářem. Dnes 260 tis.
Popořádku co nepovažuju za spotřebák ... EGR ventily cca 10tis + práce, kompresor měchy 13tis + práce, čerpadlo nafty k Webastu 4tis + práce
Spotřební ... zadní třmeny, z.kotouče, z.desky, z. horní ramena a těhlice všechny silenbloky, přední levá poloosa komplet, separator oleje,
1x žhavič, deklik tažného po zlobení
Musím řešit ... oba diferáky, něco začalo dunět pod tunelem. Typuju to na ložisko, nebo řetaz v přídavné převodovce.
Přes tyto závady je to nejlepší kára, kterou jsem kdy vlastnil a že sem prošel autoparkem. Svezení v D3 u mě jednoznačně zastře neduhy,
které s ohledem na ujeté km auto má. Dost sem to auto pospravoval a rozhodně se ho nechystám zbavit
... když už teda jede, tak je zatím nejlepší ...
Re: Discovery III - Poznatky
Automat nebo manuál u D3? Klady, zápory...
Zdravím všechny zkušené příznivce D3. Pročítám již dlouho Vaše příspěvky a mám výše uvedený dotaz.
Uvažuji vážně o pořízení D3 neb se mi moc a moc líbí, ale nemám vůbec jasno ohledně převodovky. Auto
bych používal běžně, jako asi většina z Vás... Normální sílnice, dovolená (výhledově karavan),
terén, extrémní spíše zatím ne, ale chtěl bych později zkusit i "expedice" - Rumunsko, Ukrajina, Afrika....
Vím, že co člověk to názor.
Budu rád za každý postřeh (poruchovost, spotřeba ne jen papírová, ale skutečná, atd.). Pokud zde již
tento dotaz padl omlouvám se a prosím o odkaz, já na něj zatím nenarazil. O spotřebě jsem zde již něco
přečetl, ale né všichni přispívající vždy uvádějí zda jde o manuál nebo automat. Všem děkuji a přeji hodně
hezkých chvil s D3.
Zdravím všechny zkušené příznivce D3. Pročítám již dlouho Vaše příspěvky a mám výše uvedený dotaz.
Uvažuji vážně o pořízení D3 neb se mi moc a moc líbí, ale nemám vůbec jasno ohledně převodovky. Auto
bych používal běžně, jako asi většina z Vás... Normální sílnice, dovolená (výhledově karavan),
terén, extrémní spíše zatím ne, ale chtěl bych později zkusit i "expedice" - Rumunsko, Ukrajina, Afrika....
Vím, že co člověk to názor.
Budu rád za každý postřeh (poruchovost, spotřeba ne jen papírová, ale skutečná, atd.). Pokud zde již
tento dotaz padl omlouvám se a prosím o odkaz, já na něj zatím nenarazil. O spotřebě jsem zde již něco
přečetl, ale né všichni přispívající vždy uvádějí zda jde o manuál nebo automat. Všem děkuji a přeji hodně
hezkých chvil s D3.
Re: Discovery III - Poznatky
Myslím, že jednoznačně automat. Jinak ať to zkouším jak chci vždy nakonec skončím na 10,5 l nafty.zdenále píše:Automat nebo manuál u D3? Klady, zápory...
Zdravím všechny zkušené příznivce D3. Pročítám již dlouho Vaše příspěvky a mám výše uvedený dotaz.
Uvažuji vážně o pořízení D3 neb se mi moc a moc líbí, ale nemám vůbec jasno ohledně převodovky. Auto
bych používal běžně, jako asi většina z Vás... Normální sílnice, dovolená (výhledově karavan),
terén, extrémní spíše zatím ne, ale chtěl bych později zkusit i "expedice" - Rumunsko, Ukrajina, Afrika....
Vím, že co člověk to názor.
Budu rád za každý postřeh (poruchovost, spotřeba ne jen papírová, ale skutečná, atd.). Pokud zde již
tento dotaz padl omlouvám se a prosím o odkaz, já na něj zatím nenarazil. O spotřebě jsem zde již něco
přečetl, ale né všichni přispívající vždy uvádějí zda jde o manuál nebo automat. Všem děkuji a přeji hodně
hezkých chvil s D3.
... když už teda jede, tak je zatím nejlepší ...
- injaaa
- Příspěvky: 972
- Registrován: 29 čer 2011 10:06
- tel.: 724334303
- auto: Def 90, D3
- Bydliště: Beroun
Re: Discovery III - Poznatky
Taky hlasuji za automat...
to gluteus: co se týče tý spotřeby, tak jestli bereš co ukazuje kompjůtr tak bych tomu moc nevěřil, kecá to klidně i o dva litry, když vynuluju spotřebu při tankování a při dalším to spočítám (plná - plná) tak podle litrů a km vyjde klidně 12 když počítač říká 10,2.. A dělají mi to kompy ve všech autech, že kecaj..
P.
to gluteus: co se týče tý spotřeby, tak jestli bereš co ukazuje kompjůtr tak bych tomu moc nevěřil, kecá to klidně i o dva litry, když vynuluju spotřebu při tankování a při dalším to spočítám (plná - plná) tak podle litrů a km vyjde klidně 12 když počítač říká 10,2.. A dělají mi to kompy ve všech autech, že kecaj..
P.
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Discovery III - Poznatky
injaaa píše:, kecá to klidně i o dva litry, P.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- erik
- Příspěvky: 2892
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Discovery III - Poznatky
vyzkoušej automat a pak zjistíš,že ta vařečka je na nic...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- Kubas38
- Příspěvky: 270
- Registrován: 18 zář 2008 07:43
- tel.: 777207691
- auto: Defik D300+RR
- Bydliště: Slatiňany
Re: Discovery III - Poznatky
Já mám manuál
a hlasuju pro AUTOMAT - neb je to pohodička!
Moje spotřeba je okolo 9,5l -pohodová jízda (mimo dálnice) žádný blbnutí
10,8 -jízda i po dálnici (při dodržování rychlosti)
13,6-14,3 - Dálnice
Spotřebu tak nějak neřeším (protože by mi z toho
)
ale zase se jízda nedá srovnávat s octavii 1,9tdi 66kW - ale ta jezdila za 5l
Kubas
Moje spotřeba je okolo 9,5l -pohodová jízda (mimo dálnice) žádný blbnutí
10,8 -jízda i po dálnici (při dodržování rychlosti)
13,6-14,3 - Dálnice
Spotřebu tak nějak neřeším (protože by mi z toho
ale zase se jízda nedá srovnávat s octavii 1,9tdi 66kW - ale ta jezdila za 5l
Kubas
D5 SDV6 HSE MY2018
Re: Discovery III - Poznatky
Da se to srovnat s tou Octavkou, ta je sviznejsi, uspornejsi a na silnici ovladatelnejsi. 
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Discovery III - Poznatky
No jó,ale se z ní blbě leze,tak ji zdědil kluk a srovnat se to fakt nedá už z tohoto důvoduStavros píše:Da se to srovnat s tou Octavkou, ta je sviznejsi, uspornejsi a na silnici ovladatelnejsi.
Naposledy upravil(a) RudaK dne 16 úno 2012 09:42, celkem upraveno 3 x.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "