... ved mala aj velku reklamu na Dakare.Kubrtos píše:Jojo, Verva je asi to nejlepší u nás.
Td5 a zimní start
Moderátor: Miky_CZ
Re: Td5 a zimní start
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- peppino
- Příspěvky: 761
- Registrován: 04 zář 2011 23:29
- tel.: 606486252
- auto: LR DII Td5
- Bydliště: Chotěboř
Re: Td5 a zimní start
Dávám aditiva i v létě.masar píše:Pro jistotu bys mohl teď v zimě přidat aditivum, třeba VIF
Pokud něco funguje,nebojte se použít kurvítko!
Re: Td5 a zimní start
peppino píše:Dávám aditiva i v létě.masar píše:Pro jistotu bys mohl teď v zimě přidat aditivum, třeba VIF
JJ zimní x letní.
Už radši na nic...
- Hunter
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 22 bře 2007 01:04
- auto: Free I Td4 AT
- Bydliště: Jičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Td5 a zimní start
No me tedy Verva moc nepresvedcila, ale ono u nas v nasem Kocourkove dost zalezi, kde taknujes a ne na tom jak se to jemenuje. Jinak ted beru tu novou naftu u OMV a musim rici, ze zatim super, TD4ka jezdi jako drak - lip nez na Vervu.
Free Td4 2004 HSE automat
Re: Td5 a zimní start
Kde jsi tu Vervu tankoval? Ať si dám majzla...
To, že jsi paranoidní, ještě neznamená, že Tě nesledují.
- Hunter
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 22 bře 2007 01:04
- auto: Free I Td4 AT
- Bydliště: Jičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Td5 a zimní start
V Robousich u Jicina, ale muze to byt pouze muj subjektivni pocit. To OMV v Jicine jsem take drive zavrhoval, protoze jsem nemel dobre reference, ale chtel jsem zkusit tu jejich novou naftu, a jak jsem psal, zatim spokojenost. Stjene porad nechapu, proc si spolecnosti, ktere nekomu pumpu pod svou znackou daji do pece, nedokazou ohlidat kvalitu. A to mame tu naftu prakticky nedjrazsi v celem okolnim svete 
Free Td4 2004 HSE automat
Re: Td5 a zimní start
..ano toto je řešení problému...pablo.gs píše:Nechci dělat reklamu, ale od doby, co v mrazech leju Vervu + trochu aditiva, není problém.V létě je to jedno.
...nafta v našich končinách je prapodivný úkaz
...k řepce - např. v Rakousku jí je v palivu větší procento než u nás - ale zároveň do paliva přidávají aditiva (nevím jestli při zpracování, nebo na pumpách), aby se neblahé účinky výrazně omezily...u nás je nová doba a protože přidávání čehokoli kamkoli je dle rozumu samozvaných ekonomů a nefunkčního výkonného aparátu nákladnější - zákazník potřebuje, moc možností nemá - zaplatí - případné problémy si zaplatí taky, odvolání nemá - a všichni jsou spokojení jak se jim čuníci sypou
...mé zkušenosti jak na DIII tak DII vždy ukázali na naftu
u DIII stačilo brát Vervu a rozdíl se ukázal prakticky ihned (starty, jízda..)
u DII loni jsem bral Vervu též problémy nebyly - přes léto jsem bral naftu od jedný malý tady - kolem nuly už start nebyl tak jak bych si představoval, hlučný motor,... - přidal jsem aditivum od Eliotta při jízdě do Ústí (250km) jsem ji pořádně protáh, teď dlouhodobě přidávám Millers, ale dvojitou dávku (jak jsem zjistil po přidání jedné) a bez problémů
...co se osvědčí budu používat i nadále
DII Td5 99...ve výstavbě za provozu zdánlivě připomínající technologické přestávky
Re: Td5 a zimní start
V Robousích beru opravdu jen vyjímečně, zatím dobrý zkušenosti mám s Benzinou na obchvatu Hořic (i cenově). OMV v Jičíně mi loni zamrzlo při -15'Hunter píše:V Robousich u Jicina, ale muze to byt pouze muj subjektivni pocit. To OMV v Jicine jsem take drive zavrhoval,
Dle vyjádření asociace benzínek (a pumpaři mi to potvrdili) se do hor preventivně distribuuje nafta s lepší filtrovatelností (někam právě dokonce i arktická -33'C), přičemž pokud mrazy zesilují i do nížin, okruh okolo hor se zvětšuje. Takže nabrat si plnou v Kolíně a jet na dovolenou do Špindlu není dobrej nápad.
To, že jsi paranoidní, ještě neznamená, že Tě nesledují.
Re: Td5 a zimní start
Tak moje zkušenost. Včera ráno si DII TD5 (140t km) jen škytla a konec. Problém byl v prázné nádrži (rozsvícené hladové oko, posléze doplněno 83l) a zamrzlém naftovém čerpadlu. Chudák přímo úpělo. Bordel, parafin nebo voda? Každopádně pomohla procházka k pumpě a 5l ohřáté nafty (doplněno o VIF). Po cca 15 vt. startování chytil. Natankován Shell + zimní VIF. Dnes ráno chytil na první otočení. Oba dny mi ráno ukazovalo cca -16 (čidlo teploměru mám na střeše baráku
Tudíž se také přikláním k hlavnímu problému zvaném nafta.
-
edgarius
- Příspěvky: 166
- Registrován: 23 lis 2011 13:53
- tel.: +421905515434
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Trnava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Td5 a zimní start
u mna zatial bez problemov (klop, klop) - tankujem v AT (JET hainburg), do -13 startuje v pohode na prvy tuk...vcera som pre istotu pridal zimny ViF, dnes rano -15 to bolo snad este lepsie (vsetky valce naraz) - navyse sa mi zdalo, ze auto ide lepsie a tichsie
raz som skusil natankovat do prazdnej nadrze 15 litrov Slovnaft EVO diesel, po chvili sa mi rozsvietila 'voda vo filtri' (filter bol cerstvo meneny), zhasla, az ked som to zriedil rakuskou naftou
raz som skusil natankovat do prazdnej nadrze 15 litrov Slovnaft EVO diesel, po chvili sa mi rozsvietila 'voda vo filtri' (filter bol cerstvo meneny), zhasla, az ked som to zriedil rakuskou naftou
-= Edgarius =-
Re: Td5 a zimní start
Verva jako vždy, plná nádrž na D11 u Hradce směr Praha. dojel jsem dom a ráno ani prd a to bylo mínus 11. Aditivum jsem měl v kufru a říkal jsem si je to přeci zimní Verva, do které se nedává bio, aby vydržela. V servisu vytáhli vzorek, nechali přes noc venku a byla jak mlíko. Takže závěr jediný, nevěřím nikomu a do každý nádrže dva panáky Vifu. Tu mizernou Vervu jem jím trochu předávkoval a zatím je klid i při mínus 25
P.S. Kluci slovenský jezdí rádi do rusi a na ukrajinu, protože tam je nafta ještě nafta. koneckonců ten vlak z běloruska co zabavili v pardubicích byl plnej kvalitní nafty
P.S. Kluci slovenský jezdí rádi do rusi a na ukrajinu, protože tam je nafta ještě nafta. koneckonců ten vlak z běloruska co zabavili v pardubicích byl plnej kvalitní nafty
-
edgarius
- Příspěvky: 166
- Registrován: 23 lis 2011 13:53
- tel.: +421905515434
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Trnava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Td5 a zimní start
btw. kde skladujete ten vif? ja ho mam v kufri, ale na krabicke pise, ze skladovat do +5C
a stacia 2 panaky na plnu nadrz? ja som tam vcera nalial asi 6
a stacia 2 panaky na plnu nadrz? ja som tam vcera nalial asi 6
-= Edgarius =-
Re: Td5 a zimní start
mám ho v kufru, kde jinde? maximálně zahřaju rukama a protřepu. předávkování nevadí
Re: Td5 a zimní start
Máš recht, s Ukrajinskou nebo Rumunskou naftou (od Rompetrolu) jsem ještě nikdy neměl problém. A spotřeba nižší.Lochy píše:P.S. Kluci slovenský jezdí rádi do rusi a na ukrajinu, protože tam je nafta ještě nafta.
Tady je něco na čtení: http://www.41.cz/vif/doc/test_aditiv.pdf
To, že jsi paranoidní, ještě neznamená, že Tě nesledují.
Re: Td5 a zimní start
Zimní VIF je tady
http://www.petrol.cz/magazin/pm012008/produkty1_08.pdf
http://www.petrol.cz/magazin/pm012008/produkty1_08.pdf
- Hunter
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 22 bře 2007 01:04
- auto: Free I Td4 AT
- Bydliště: Jičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Td5 a zimní start
Ja si koupil velky baleni VIFu, vyjde mnohem lepe, mam ho v garazi a vzdy pred tankovanim pripravim koktejl do flasky po Castrol TDA. Ono by se to nemelo vozit v aute, protoze i ten VIF, pokud je samotny, muze ve velkem mrazu zatuhnout.
Free Td4 2004 HSE automat
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Td5 a zimní start
v rusku som mal pocit, ze auto najazdi na nadrz trochu viac;-) aj u nas tankujem na lukoil...Lochy píše:P.S. Kluci slovenský jezdí rádi do rusi a na ukrajinu, protože tam je nafta ještě nafta. koneckonců ten vlak z běloruska co zabavili v pardubicích byl plnej kvalitní nafty
Re: Td5 a zimní start
edgarius píše:btw. kde skladujete ten vif? ja ho mam v kufri, ale na krabicke pise, ze skladovat do +5C
a stacia 2 panaky na plnu nadrz? ja som tam vcera nalial asi 6
Podle me i 6 je malo, ja si myslim aspon jednou tolik, jinak se tvori parafin v nafte.
Re: Td5 a zimní start
myslím, že doporučené ředění je 1ml na litr nafty, to víčko má 20 ml, takže na 80 litrů by měly stačit 4, ale jak říkám předávkování nevadí. Kamarád jezdil na dráze s aviatikem, ta brala jen letní naftu, protože mašiny mají předehřev, on to fasoval, ředil podle doporučení a stačilo to, udělal z letní zimní... když to zatuhne ve filtru, stačilo nalít panáčka do něj, počkat a taky byl klid.. ale každý si musí udělat vlastní zkušenost... upřímně, leju aditiva i do benzínu (auto, motorka, fréza), abych eliminoval biosrágoru a vodu v něm
Re: Td5 a zimní start
Dáváme 10ml na 10l nafty a táta to vozí v autě, nemáme vytápěnou ani izolovanou garáž, vlastně je to spíš stodola 
Naposledy upravil(a) masar dne 03 úno 2012 19:22, celkem upraveno 1 x.
Land Rover Discovery 2 Td5