Discovery III - Poznatky
Moderátor: Miky_CZ
Re: Discovery III - Poznatky
to je fakt, blbe se z ni leze a z meridy se blbe neleze?
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Discovery III - Poznatky
Z meridy se padá... 

LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
- cyril
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Discovery III - Poznatky
Určitě automat. Sice mám D4 ale bouda je stejná.zdenále píše:Automat nebo manuál u D3? Klady, zápory....
Po včerejšku jsem ještě víc rozhodnut předělat na automat i Defíka 110.
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Discovery III - Poznatky
PavelU píše:Z meridy se padá...


D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: Discovery III - Poznatky
Děkuji všem za odpověď a názor k tématu automat x manuál. Zajímalo by mě ještě zda třeba
není jeden ze systémů náhodou náchylnější na poruchy nebo zda je to jedno a který je lepší
do terénu.
Díky...
není jeden ze systémů náhodou náchylnější na poruchy nebo zda je to jedno a který je lepší
do terénu.

Díky...
Re: Discovery III - Poznatky
Zdar,
zrovna dnes v tom mokrem snehu v poradne zaveji jsem to musel poradne rozhoupat na jednicku a zpatecku abych si usetril praci s lopatou. Tak by me taky zajimalo jak se to dela s automatem, nebot s tim nemam zadnou zkusenost?
Ale jinak ti reknu, ze bych to bral 10x radsi v automatu. To razeni je mnohdy fakt otravne.
Jo a pod -10 stupnu se spojkovy pedal vraci zpatky dost vlažně .
Urcite automat.
zrovna dnes v tom mokrem snehu v poradne zaveji jsem to musel poradne rozhoupat na jednicku a zpatecku abych si usetril praci s lopatou. Tak by me taky zajimalo jak se to dela s automatem, nebot s tim nemam zadnou zkusenost?
Ale jinak ti reknu, ze bych to bral 10x radsi v automatu. To razeni je mnohdy fakt otravne.
Jo a pod -10 stupnu se spojkovy pedal vraci zpatky dost vlažně .
Urcite automat.
D3 TDV6 HSE Manual
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Discovery III - Poznatky
To by mě taky zajímalopetr_p píše: Tak by me taky zajimalo jak se to dela s automatem, nebot s tim nemam zadnou zkusenost?





D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Discovery III - Poznatky
Já znám dva, Rudu a Petrse...RudaK píše: Moc lidí co kraví do půl dveří v blátě s D III neznám.


K tématu, jedině automat.

LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Re: Discovery III - Poznatky
automat je vynikajici, na silnici a do ty doby nez se posere a hlavne zrovna, kdyz to neni uplne doma u baraku.
Re: Discovery III - Poznatky
Trochou bych přispěl i já bo s D3 nějaký týden jezdím. Co se týká otázky automat versus manual tak tady je to jednoznačný, jedině automat (řídil jsem z obě) zvlášť v terénu je jasná převaha automatu.
Ke spotřebě: průměr kolem 11 l ale dovedl jsem v Iránu na dálnicích i za 8 l (dojezd skoro 1000 km na nádrž)
Co se týká poruchovosti:
15 000km čídlo v podvozku a jeden měch
70 000 km výměna turba (přestali naklápět lopatky či co)
80 000 km obě přední ložiska (vadné bylo jen jedno ale po tom co jsem s tím zažil Albanii a Černé Hoře mě to natolik vyděsilo že jsem měnil obě a od té doby bez náhradního ložiska nevytáhnu paty z Evropy)
90 000 km EGR ( pro jistotu vyměnil taky obě)
Výměnu ruzných dílu v podvozku, nefungující 5. dveře, vrzající střecha, stále se zobrazující chybová hlášení všeho druhu beru jen jako drobné patálie. Nicméně auto se stalo dvakrát nepojízdné z toho jednou v Černé Hoře což fakt moc nepotěší.
Co mu ale přičíst k dobru že vydrželo bez zaváhání všechny výlety mimo Evropu:
2007 Island 6 tis.km
2008 Maroko 12 tis km
2009 Syrie Jordánsko 10 tis. km
2010 západní afrika až do Ghany 21 tis. km
2011 Indie 13 tis. km
a je neskutečně pohodlné a řídít D3 je radost, jen kdyby ....
Teď má 140 000 km a uvažuji o výměně ale nevim jestli půjdu do D4.
Ke spotřebě: průměr kolem 11 l ale dovedl jsem v Iránu na dálnicích i za 8 l (dojezd skoro 1000 km na nádrž)
Co se týká poruchovosti:
15 000km čídlo v podvozku a jeden měch
70 000 km výměna turba (přestali naklápět lopatky či co)
80 000 km obě přední ložiska (vadné bylo jen jedno ale po tom co jsem s tím zažil Albanii a Černé Hoře mě to natolik vyděsilo že jsem měnil obě a od té doby bez náhradního ložiska nevytáhnu paty z Evropy)
90 000 km EGR ( pro jistotu vyměnil taky obě)
Výměnu ruzných dílu v podvozku, nefungující 5. dveře, vrzající střecha, stále se zobrazující chybová hlášení všeho druhu beru jen jako drobné patálie. Nicméně auto se stalo dvakrát nepojízdné z toho jednou v Černé Hoře což fakt moc nepotěší.
Co mu ale přičíst k dobru že vydrželo bez zaváhání všechny výlety mimo Evropu:
2007 Island 6 tis.km
2008 Maroko 12 tis km
2009 Syrie Jordánsko 10 tis. km
2010 západní afrika až do Ghany 21 tis. km
2011 Indie 13 tis. km
a je neskutečně pohodlné a řídít D3 je radost, jen kdyby ....
Teď má 140 000 km a uvažuji o výměně ale nevim jestli půjdu do D4.
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Discovery III - Poznatky
Já myslel,že kostky jsou vrženy !PavelK píše: ... uvažuji o výměně ale nevim jestli půjdu do D4.

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Re: Discovery III - Poznatky
PavelK píše: a je neskutečně pohodlné a řídít D3 je radost, jen kdyby ....
Teď má 140 000 km a uvažuji o výměně ale nevim jestli půjdu do D4.
Tak to by mě zajímalo do čeho bys tedy šel.......když se chceš zbavit takovýho "papalášnickýho" cestevatelskýho offu...Toyoty sice mají asi větší výdrž, ale to pohodlí tam už mít nebudeš co máš v D3...... to jsou oproti LR žebřiňáky. Stavros ti to může popsat.
http://www.tipcars.com/nove-toyota-land ... 50351.html" onclick="window.open(this.href);return false; MIloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
Re: Discovery III - Poznatky
no asi ještě ne ale dozrává toRudaK píše:Já myslel,že kostky jsou vrženy !PavelK píše: ... uvažuji o výměně ale nevim jestli půjdu do D4.

Re: Discovery III - Poznatky
No ale nebudu si permanentně klast otázku jestli to auto tam dojede což mě třeba v Pakistanu při přejezdu pouště a uzemí al-Qaedy dost znervozňovaloMiloš II píše:PavelK píše: a je neskutečně pohodlné a řídít D3 je radost, jen kdyby ....
Teď má 140 000 km a uvažuji o výměně ale nevim jestli půjdu do D4.
Tak to by mě zajímalo do čeho bys tedy šel.......když se chceš zbavit takovýho "papalášnickýho" cestevatelskýho offu...Toyoty sice mají asi větší výdrž, ale to pohodlí tam už mít nebudeš co máš v D3...... to jsou oproti LR žebřiňáky. Stavros ti to může popsat.
http://www.tipcars.com/nove-toyota-land ... 50351.html" onclick="window.open(this.href);return false; MIloš II

Re: Discovery III - Poznatky
70-ky jsou jako defiky, nepohodlny, ale 80-ky jsou skoro jak D3. A 200-ky se daj sehnat novy skoro za pulku z Emiratu. Ty jsou uplne nejlepsi, tim, ze jsou novy.
Jinak tady se daj sehnat i upraveny auta:
http://forum.buschtaxi.org/informatione ... e-f29.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinak tady se daj sehnat i upraveny auta:
http://forum.buschtaxi.org/informatione ... e-f29.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- petr štrof
- Příspěvky: 935
- Registrován: 29 dub 2010 21:00
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
- Bydliště: NÁCHODSKO
Re: Discovery III - Poznatky
Moje D3 manual 144 000 právě po výměně oleje
občas nějaká ta blikačka na displeji jinak OK .
mám ji 2 roky najeto 59 tis a ještě tak 3roky minimálně mít budu , ale 20 let ji nechci ty elektriky je tam fakt hodně
momentálně :
od začátku nového roku mi D3 do rána kecla na zadek ,po nastartování a zablikání pár světýlek vše ok.
Už mě to docela štvalo tak sem zajel na diagnostiku , tam zněl verdikt čidla nebo kabely atd...
nakonec odešl křížový ventyl na zadní nápravě co přepouští tlaky ,nákup je cca 2500 bez DPH a
2h práce a D3 zase OK
občas nějaká ta blikačka na displeji jinak OK .
mám ji 2 roky najeto 59 tis a ještě tak 3roky minimálně mít budu , ale 20 let ji nechci ty elektriky je tam fakt hodně
momentálně :
od začátku nového roku mi D3 do rána kecla na zadek ,po nastartování a zablikání pár světýlek vše ok.
Už mě to docela štvalo tak sem zajel na diagnostiku , tam zněl verdikt čidla nebo kabely atd...
nakonec odešl křížový ventyl na zadní nápravě co přepouští tlaky ,nákup je cca 2500 bez DPH a
2h práce a D3 zase OK
- Mahatma
- Příspěvky: 283
- Registrován: 13 pro 2007 19:23
- tel.: jedině Xperia Z1c
- auto: Disco 3
- Bydliště: Ostrava
Re: Discovery III - Poznatky
No nevím. Před D3 jsem měl LC 95 a v pohodlí nesrovnatelné. Je fakt, že poruchovost úplně někde jinde. Měla najeto 350 000 a jediná závada byla výměna hlavy válců, ale vlastní chybou. Holt to auto při dlouhé zátěži vaří a musí se s tím počítat. Taky byla o něco žíznivější.Stavros píše:70-ky jsou jako defiky, nepohodlny, ale 80-ky jsou skoro jak D3. A 200-ky se daj sehnat novy skoro za pulku z Emiratu. Ty jsou uplne nejlepsi, tim, ze jsou novy.
Jinak tady se daj sehnat i upraveny auta:
http://forum.buschtaxi.org/informatione ... e-f29.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- injaaa
- Příspěvky: 972
- Registrován: 29 čer 2011 10:06
- tel.: 724334303
- auto: Def 90, D3
- Bydliště: Beroun
Re: Discovery III - Poznatky
Tak už jsem se taky zařadil mezi jedince se zkušeností s neotvíratelnými pátými dveřmi
tohle ostrovní soudruzi opravdu nevymysleli moc dobře.. 


- Mahatma
- Příspěvky: 283
- Registrován: 13 pro 2007 19:23
- tel.: jedině Xperia Z1c
- auto: Disco 3
- Bydliště: Ostrava
Re: Discovery III - Poznatky
Takže mrazy polevily a kromě nefunkčního Webasta se ještě odporoučel alternátor.
Naposledy upravil(a) Mahatma dne 27 úno 2012 21:22, celkem upraveno 1 x.
- injaaa
- Příspěvky: 972
- Registrován: 29 čer 2011 10:06
- tel.: 724334303
- auto: Def 90, D3
- Bydliště: Beroun
Re: Discovery III - Poznatky
taky hezký... no musím říct, že mi audi nebo bmw takovýhle "vychytávky" po dobu používání nenachystaly 
