


Moderátor: Miky_CZ
horo píše:Při prvním zjištění náklonu a tedy netěsnosti měchu , doporučuji okamžitou výmenu tohoto. Neb otálení s investici cca 3500kč rovná se výměna kompresoru (podstatně dražího). Vlastní zkušenost. A měch vymění půměrně zdatný offroadák za hodinu doma na ulici.
Tak to je masaker... a ktora cast bola mimo - horna alebo spodna? Hore to drzia dve kovove zavlacky a dole plastovy "bajonet". Zeby sa zlomil ten bajonet a vyskocilo to, alebo mas extremne dlhy tlmic a pri poskoceni auta to vytrhlo mech? Treba sa na to pozriet za svetla, urcite sa vysvetlenie najde.Acon píše:dnes som nejaké 2 hodinky jazdil v teréne, užíval si s kamošom snehovú nádielku a pri záverečnom výjazde do stúpania sa ozvala rana a auto kleslo na jednu stranu. Keď som pozrel pod auto (už sa stmievalo) mech ako keby tam bol len položený na ležato. Je možné, že by sa nejako vyvliekol? Pri jazde som ich mal nafúknuté do najvyššej polohy aby som nechytal ťažné...
To je jasne ale myslim ze z dlhymi dorazmi by sa vacsia guma nemala suchat o blatnik a tym padom mas pojazdne auto, či?Acon píše: No toto bol jednoducho následok staroby.
A mně už tolikrát vrtalo hlavou na co je ten ocelový držák na rámu vlevo pod autem. Minulý měsíc už jsem měl v ruce flexu, no nakonec jsem si říkal, že se nebudu unahlovat. No koukám, že jsem to mohl uříznoutMadTom píše:http://www.discovery2.co.uk/Rear%20Air%20Springs.html
tady máš pěkné fotky, jak to celé vypadá.
Taky mě to napadlo, že by se dal nějak využít. Ten zásobník na vzduch by byl fajn..MadTom píše:A že se nezeptáš, bych ti to řekl nebo ukázal. A když jsi ho neuřízl, tak můžeš začít přemýšlet, co tam dáš. Takovej zásobník na vzduch (stlačenej), nebo vodu by byla možnost.