Zvedat na heveru není problém. Vždy to nafouknu do nejvyšší polohy, aby byly měchy co nejvíc nafouklé a pak pokud možno s otevřeným zadním víkem zvedám. (to aby byly vzduchový systém mimo provoz při otevřených dveřích).
Nebo stačí když to pokládáš zpátky to nepoložit úplně až dolu ale jenom těsně a nechám ty měchy dofoukat.
U toho heveru hrozí vlastně nejvíc to, že když to položíš na vyfouklé měchy, tak oni se nenarolují jak mají, ale přeloží se a pak můžou při nafukování bouchnout, nebo se odfouknout z toho plastu na kterém sedí.
Já měl třeba už 5 svých P38 4,6 s LPG se kterými jsem tahal auta a z toho jediná měla prasklý blok a to už jsem ale tak kupoval. S každou najeto průměrně kolem 50-100tis na LPG a většinou s vlekem. Z toho ještě dvě stále mám.

(nepočítám ty na díly, ale ani tam jich s prasklým blokem tolik nebylo. Řekl bych tak 10-15%)
Zato u dieslové P38 mám mnohem horší skóre. Měl jsem dvě

obě v automatu. Tahat se s tím nedalo, do kopce 60 s károu mě opravdu nebaví a dohromady asi na 30tis km jsem dělal 3x hlavu 2x prasklý chladič. A u jedné byl nakonec i prasklý blok.
DSE už nikdy nikdy nikdy
K
