


No uznejte sami přece takovýho fešáka nenechám sešrotovat, vím že jeho cena se odvíjí od množství paliva v nádrži, ale každý jsme nějak postižený



Moderátor: stan
Taky řešení, ale jak praví klasik kam s ním, úložných prostor není nadbytekpina007 píše:na bazosi nekdo prodaval vonavku tak ho kup a budes mit dva fesaky
Díky za typ MeškyMešky píše:Zavolej na tohle číslo 602165619 pan Matějka, do nedávna ho opravy Oltcitů služně živily. Možná že by něco na rumunskou střelu našel.
Jo to máš pravdu, jede to jak vystřelený z praku, akorát se to musí držet v otáčkách. Pohodlíčko alá Citroen. Naklánění jsem zmírnil snížením přední nápravy a rozšířením rozchodu podložkama po disky. Stav je lepší než když jsem ho v roce 1988 kupoval. Po koupi jsem měl 14 dní dovolenou kterou jsem věnoval rozborce, náležité antikorozní ochraně a poté složení do stavu jaký zamýšlel konstruktér a né to co stvořili rumuni. Naštěstí je auto složený ještě převážne z francouzkých dílů. A do dnešních dnů jezdí bez koroze a větších problému a to má už za těch 24 let najeto "úctyhodných" 75tis. km.pina007 píše:jednou jsem to i ridil a pamatuju si ze to byla pohodlna kara akorad do zatacek se to strasne naklanelo tan tvuj vypada jako zachovalej kousek tak at slouzi