PRODÁNO
Moderátor: stan
PRODÁNO
PRODÁNO
Prodám RRC. mám ho od Krytena (a to pouze chvilku), takže tady vkládám text jeho původního inzerátu.
------------------------------------------------------------------------------------------
Je to RRC 300Tdi soft dash,první přihlášení do provozu 6.9.1994 v Miláně.
Do ČR byl dovezen v roce 2006,kdy byla udělána oficiální přestavba na jiné
doklady,protože v té době ještě nebylo možné normálně přihlašovat auta starší osmi let.
Ke všemu jsou protokoly a doklady,italská servisní knížka.
TK a ME do 23.6.2012
Výbava:klimatizace,skleněné el.ovládané střešní okno,abs,tc,2xairbag
Najeto dle tacho 276tkm.
Auto mám od bráchy,který ho měl 4,5 roku a najel s ním cca 100tkm.a pravidelně a velmi
pečlivě ho udržoval,vystříkával dutiny a spodek.
Karosérie i šasí je v krásném stavu,jedinou drobnou korozi jsem našel v přední části
pravého zadního podběhu,puchýřek velikosti desetikoruny.
Podotýkám že s ním nikdy nebyl v terénu,přesto že na něj namontoval o trochu vyšší
podvozek kvůli vzhledu.Kdo ho zná,potvrdí že je leštěnkář:-)
Také s ním nejezdil v zimě,až já poprvé tuhle zimu.
Předtím jsem umyl motor a spodek wapem a navoskoval motorplastem.
Když ho brácha kupoval,měl čerstvě namontovnou převodovku,repasovanou od Ashcroft.
Krátce na to kupoval taky rozvodovku Borg Warner,repasovanou výměnným způsobem tamtéž.
V průběhu doby byly namontovány tyto díly:
Tlumič řízení.
Kryty obou diferenciálů.
Polybush sada.
Ochranný nájezdový plech.
Kardan s dvojkřížem.
Nový intercooler+silikonové hadice.
Zadní díl výfuku.
Přední ventilované kotouče,destičky.
Vrchní tailgate-nový hliníkový vč.plynových vzpěr-je potřeba doštelovat zavírání,nejde
zabouchnout naráz,musí se levá strana přibouchnout-tak jak to u RRC bývá.
Ložiska kladek klimatizace-ty jsem namontoval včera dopoledne,minulý týden se vysypaly.
Nedávno vyměněn olej a filtry paliva a vzduchu.
Montoval jsem tažné zařízení,v dokladech bylo,ale na autě nikdy namontované nebylo.Já s
tím odtáhnul 2x vozík.
Před zimou jsem montoval předehřev motoru od norské firmy Defa,v mrazech se zapne do
zásuvky na dvě hodiny a startujete teplý motor.
V zimě jsem dával nové žhavící svíčky.
Je přetěsněná příruba držáku alternátoru a servopumpy,to co obvykle na 300Tdi kape.
Závady:
Je špatý převodník pod volantem,takže nehouká houkačka a nezhasíná airbag.
Centrální zamykání na pravých zadních dveřích nefunguje.
Svěšená látka na stropnici-obvyklá věc snad u všech RRC.
Během zimy se mi bohužel povedlo ťuknout ho na levý přední roh,opravil jsem to dle
nejlepšího vědomí a svědomí,jen mi namíchli špatný odstín barvy a blatník a rozstříklý
růžek kapoty jsou trochu stříbrnější.
Při té příležitosti jsem namontoval novou masku a přední blinkry.
Měl jsem v úmyslu nechat to u lakýrníků nalakovat spolu s levým zadním rohem,který byl
promáčknutý,já ho pak vyklepal a vycínoval a
zatřel jen epoxidovým základem.
Auto má drobné oděrky z provozu a z parkování před obchodními centry.
K autu mám nový levý zadní plastový roh nárazníku,který dám k tomu.
Do výměny rozvodů zbývá 20tkm.
Auto jinak jezdí bez problémů,převodka řízení nekápne,motor nežere olej,startuje na ťuknutí,nikde nic neklepe.
Prodám RRC. mám ho od Krytena (a to pouze chvilku), takže tady vkládám text jeho původního inzerátu.
------------------------------------------------------------------------------------------
Je to RRC 300Tdi soft dash,první přihlášení do provozu 6.9.1994 v Miláně.
Do ČR byl dovezen v roce 2006,kdy byla udělána oficiální přestavba na jiné
doklady,protože v té době ještě nebylo možné normálně přihlašovat auta starší osmi let.
Ke všemu jsou protokoly a doklady,italská servisní knížka.
TK a ME do 23.6.2012
Výbava:klimatizace,skleněné el.ovládané střešní okno,abs,tc,2xairbag
Najeto dle tacho 276tkm.
Auto mám od bráchy,který ho měl 4,5 roku a najel s ním cca 100tkm.a pravidelně a velmi
pečlivě ho udržoval,vystříkával dutiny a spodek.
Karosérie i šasí je v krásném stavu,jedinou drobnou korozi jsem našel v přední části
pravého zadního podběhu,puchýřek velikosti desetikoruny.
Podotýkám že s ním nikdy nebyl v terénu,přesto že na něj namontoval o trochu vyšší
podvozek kvůli vzhledu.Kdo ho zná,potvrdí že je leštěnkář:-)
Také s ním nejezdil v zimě,až já poprvé tuhle zimu.
Předtím jsem umyl motor a spodek wapem a navoskoval motorplastem.
Když ho brácha kupoval,měl čerstvě namontovnou převodovku,repasovanou od Ashcroft.
Krátce na to kupoval taky rozvodovku Borg Warner,repasovanou výměnným způsobem tamtéž.
V průběhu doby byly namontovány tyto díly:
Tlumič řízení.
Kryty obou diferenciálů.
Polybush sada.
Ochranný nájezdový plech.
Kardan s dvojkřížem.
Nový intercooler+silikonové hadice.
Zadní díl výfuku.
Přední ventilované kotouče,destičky.
Vrchní tailgate-nový hliníkový vč.plynových vzpěr-je potřeba doštelovat zavírání,nejde
zabouchnout naráz,musí se levá strana přibouchnout-tak jak to u RRC bývá.
Ložiska kladek klimatizace-ty jsem namontoval včera dopoledne,minulý týden se vysypaly.
Nedávno vyměněn olej a filtry paliva a vzduchu.
Montoval jsem tažné zařízení,v dokladech bylo,ale na autě nikdy namontované nebylo.Já s
tím odtáhnul 2x vozík.
Před zimou jsem montoval předehřev motoru od norské firmy Defa,v mrazech se zapne do
zásuvky na dvě hodiny a startujete teplý motor.
V zimě jsem dával nové žhavící svíčky.
Je přetěsněná příruba držáku alternátoru a servopumpy,to co obvykle na 300Tdi kape.
Závady:
Je špatý převodník pod volantem,takže nehouká houkačka a nezhasíná airbag.
Centrální zamykání na pravých zadních dveřích nefunguje.
Svěšená látka na stropnici-obvyklá věc snad u všech RRC.
Během zimy se mi bohužel povedlo ťuknout ho na levý přední roh,opravil jsem to dle
nejlepšího vědomí a svědomí,jen mi namíchli špatný odstín barvy a blatník a rozstříklý
růžek kapoty jsou trochu stříbrnější.
Při té příležitosti jsem namontoval novou masku a přední blinkry.
Měl jsem v úmyslu nechat to u lakýrníků nalakovat spolu s levým zadním rohem,který byl
promáčknutý,já ho pak vyklepal a vycínoval a
zatřel jen epoxidovým základem.
Auto má drobné oděrky z provozu a z parkování před obchodními centry.
K autu mám nový levý zadní plastový roh nárazníku,který dám k tomu.
Do výměny rozvodů zbývá 20tkm.
Auto jinak jezdí bez problémů,převodka řízení nekápne,motor nežere olej,startuje na ťuknutí,nikde nic neklepe.
Naposledy upravil(a) vladaz dne 17 říj 2012 18:42, celkem upraveno 5 x.
Re: RRC 300Tdi Soft Dash
Jé... můj Range... vzpomínám na něj jen v dobrém, měl se u mně jak v bavlnce... až potom přišel ten moment, že jsem prostě potřeboval Defendra a naskytla se výměna...
Kdo koupí neprohloupí...
Kdo koupí neprohloupí...
Country boy...
Re: RRC 300Tdi Soft Dash
Ahoj,
Deklarujem predbezny zaujem
. Snazim sa si vysporiadat terajsie auto, ale vyzera to byt na dobrej ceste a v relativne kratkej dobe (horizont 2-3 tyzdnov).
Ako moc na to ponahlas? Mas uz nejakych zaujemcov?
Dakujem.
F.
Deklarujem predbezny zaujem

Ako moc na to ponahlas? Mas uz nejakych zaujemcov?
Dakujem.
F.
Re: RRC 300Tdi Soft Dash
Nespěchám, buď v klidu.
Jen jestli ho chceš přihlásit na Slovensku, tak se předem poinformuj o vaší pakárně jménem kontrola originality. Toto auto bylo dovezeno do ČR v době, kdy tenhle ročník nešlo legálně přihlásit a tak bylo přihlášeno jako přestavba. Vše je legálně, nicméně zjisti si, jestli by to příslušným orgánům na SK nevadilo. Všechny originální dokumenty i dokumenty ohledně přestavby jsou pochopitelně k dispozici.
Pokud ohledně původního přihlášení melu nějaké kraviny, tak prosím Rovera, aby mě opravil. Díky.
Jen jestli ho chceš přihlásit na Slovensku, tak se předem poinformuj o vaší pakárně jménem kontrola originality. Toto auto bylo dovezeno do ČR v době, kdy tenhle ročník nešlo legálně přihlásit a tak bylo přihlášeno jako přestavba. Vše je legálně, nicméně zjisti si, jestli by to příslušným orgánům na SK nevadilo. Všechny originální dokumenty i dokumenty ohledně přestavby jsou pochopitelně k dispozici.
Pokud ohledně původního přihlášení melu nějaké kraviny, tak prosím Rovera, aby mě opravil. Díky.
Re: RRC 300Tdi Soft Dash
Je to tak auto bylo dovezeno z Itálie v době, kdy to nešlo přihlásit tak jako dnes, jediná cesta byla auto zlegalizovat v podstatě jako přestavbu podle dokladů z jiného auta, toto byla jediná legální cesta, vše je nicméně zdokumentované doklady s razítky z magistrátu, celý schvalovací proces je k autu korektně zdokumentovaný.
Country boy...
Re: RRC 300Tdi Soft Dash
Aha, dobra poznamka.
Som si nieco pohladal a vyzera to tak, ze ked je k tomu povolenie (co pisete, ze ano), tak by s tym nemal byt problem. (vid napr. http://www.stkpoprad.sk/index.php?sub=42" onclick="window.open(this.href);return false; alebo http://www.ko.sk/Home.aspx?Menu=id:OKo&lng=SK" onclick="window.open(this.href);return false;).
Skusim si to este zajtra obvolat pre potvrdenie.
D
Som si nieco pohladal a vyzera to tak, ze ked je k tomu povolenie (co pisete, ze ano), tak by s tym nemal byt problem. (vid napr. http://www.stkpoprad.sk/index.php?sub=42" onclick="window.open(this.href);return false; alebo http://www.ko.sk/Home.aspx?Menu=id:OKo&lng=SK" onclick="window.open(this.href);return false;).
Skusim si to este zajtra obvolat pre potvrdenie.
D
- MIROFF
- Příspěvky: 293
- Registrován: 18 říj 2007 20:28
- tel.: +421915833118
- auto: Discovery 300 Tdi
- Bydliště: Dudince, Prešov, Bratislava - Karloffka
Re: RRC 300Tdi Soft Dash
To fifko:
Tiež si myslím, že to nebude problém prihlásiť, ale aj tak si to over priamo na KO a odbore dopravy, kde to budeš prihlasovať, lebo naše úrady "každá ves iný pes"
.Inak parádny Classic
a držím palec,aby Ti to dobre dopadlo.
Miro
Tiež si myslím, že to nebude problém prihlásiť, ale aj tak si to over priamo na KO a odbore dopravy, kde to budeš prihlasovať, lebo naše úrady "každá ves iný pes"


Miro
Always Look on the Bright Side of Life...