Pridavny 24V alternator

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2670
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Pridavny 24V alternator

#1 Příspěvek od teslo » 26 srp 2012 01:21

Maly doplnok do zbierky mechanizmezeckov. Pridavny 24V alternator. Uz davnejsie som pouzival pre navijak prepinanie z 12V na 24V. Fungovalo (resp. funguje) to to vyborne, ale druha bateria nebola v 24V rezime dobijana a relativne rychlo jej klesala kapacita. Toto by malo trochu pomoct. :twisted:
Je to custom made 24V 80A. Povodne bol na jeho mieste kompresor klimy. Slabym clankom moze byt povodny klinovy remen (zatial ale funguje). Standardne je uplne odpojeny od siete cez solenoid. Pri prepnuti do 24V modu sa pripoji na + sekundarnej baterie a cez relatko sa privedie 24V budenie. Realne napatie bez zataze je cca 28-29V.
Som zvedavy ako bude navijak (Goodwinch TDS9.5 s 12V Bowmotorom 2)fungovat v skutocnej zatazi.
Po konzultacii s Jimom (Mardsenom?) z Gigglepin4x4 by to mal motor relativne dobre znasat. Je ale treba venovat pozornost detailom. Pravidelne kontrolovat a cistit navijak, kabelaz a solenoidy mat v 100% kondicii atd.
BTW: 30m lana navinie pod minutu :Pohoda:
Přílohy
IMAG0510.jpg
IMAG0512.jpg
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

MadTom
Příspěvky: 15263
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Pridavny 24V alternator

#2 Příspěvek od MadTom » 26 srp 2012 08:25

To máš jako 12V motor a pouštíš ho na 24V: :shock: No proč ne, když to mají vyzkoušené, ale jsem měl dojem, že pro tento případ se dělají přímo 24V motory, a důvodem je menší proudový odběr, při stejném výkonu a dvojnásobném napětí, takže i menší ztráty v kabelech a ostatních věceh. Ale ty to asi chceš kvůli vyššímu výkonu / rychlosti.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5124
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Pridavny 24V alternator

#3 Příspěvek od DanoDEF » 26 srp 2012 09:20

teslo píše:Povodne bol na jeho mieste kompresor klimy.
... to chces povedat, ze uz neklimatizujes ?

PS. Bow motor 2 je doma.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2886
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

Re: Pridavny 24V alternator

#4 Příspěvek od erik » 26 srp 2012 15:08

DanoDEF píše:
teslo píše:Povodne bol na jeho mieste kompresor klimy.
... to chces povedat, ze uz neklimatizujes ?

PS. Bow motor 2 je doma.
:yes
Som rad, ze je vsjo v parjadke
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Odpovědět