No dyť jo, já taky o ničem zásadním nepsal...mr-tomas píše:Ufff, chtěl jsem alespoň jeden až dva roky jezdit a na nic zásadního nešáhnout.
Koupě Defendra po milionté
Re: Koupě Defendra po milionté
Country boy...
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Koupě Defendra po milionté
Odpověděl jsi si v podstatě sám. Na Defendru je již v základní výbavě mizinápravový diferenciál/špéra, kterou když zamkneš, stává se z jednokolky dvoukolka. Pokud dáš ještě další špéru na zadek (např. ARB vzduchovou nebo automatickou např. Detroit) máš z auta tříkolku. Pokud přidáš špéru ještě na předek, je to teprve čtyřkolka. V sérii je samozřejmě "pouze" mezináprava, ale ta většinou stačí. Tříkilo žádnou asistenci trakce ani ABS nemá, Td5 nevím....D2 měly vše.mr-tomas píše:Ufff, chtěl jsem alespoň jeden až dva roky jezdit a na nic zásadního nešáhnout.
Ještě jestli mi poradíte s podvozkem? Přečetl jsem zde vše dostupné a nevím jestli to chápu dobře. Pochopil jsem že při normální jízdě v terénu když klouže jedno kolo, tak auto stojí pokud se neuzamkne mezináprava. Řeší se to špérou, nebo ruční vzduchovou uzávěrkou. Co je lepší? A jak je to u TD5 s ABS a kontrolou trakce, tam se to také dává?
Re: Koupě Defendra po milionté
A je lepší dát na předek a zadek automatickou nebo ruční?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6488
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Koupě Defendra po milionté
Defove TD5 ABS nepred nemely a pak postupne ano. S traction control nevim. Ja mam prvni TD5 a tam takovy veci nejsou. Po dvou letech s defem zacinam mit predstavu, ze by mi nekdy pomohla zadni uzaverka, kterou tam nemam. Ale delat ji stejne nebudu. Prijde mi resit dokonce predni speru jeste pred koupi auta trochu predcasne. Jestli jsi vyjezdeny offroadak a potrebujes hnedka zavodni auto na trial, tak si na vetsinu otazek odpovis sam. Jestli ne, tak se budes s defem stejne nejakou dobu seznamovat, a to muzes klidne bez uzaverek naprav. Ta auta dovedou hodne i v seriovem provedeni, malokdy je limita ve voze, vetsinou v ridici. Ja se zatim ucim ridit a setrim na tom, ze nekupuju veci, ktere stejne nevyuziju. H
-
- Příspěvky: 15007
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Koupě Defendra po milionté
Já bych zmínil ještě jednu podstatnou věc - sedni si do Defendera a projeď se. Jde o to kolik je v něm na místě řidiče místa. Teda jak málo. Zvenku to vypadá jako velké auto, ale zevnitř jsi docela zmáčknutej. Narozdíl od většiny dnešních osobních aut. Vydržet se to dá, ale jak na fóru trefně zaznělo - pokud se z Defendera udělá Discovery (výměna sedaček za pohodlnější a podobné), je to podstatně lepší. To jenom aby jsi nebyl moc překvapenej, ono je to auto konstrukčně z konce 2. světové války, a tehdy ty auta prostě byly menší.
A za 400 000Kč bych auto koupil za cca polovinu a nechal zrepasovat - pěkně to tady na fóru má i s fotkama třeba eliott. Tím by jsi měl šanci, že ze starýho auta (10 let je hodně na každé auto), uděláš auto, které bude stačit pouze udržovat, a né furt opravovat.
A za 400 000Kč bych auto koupil za cca polovinu a nechal zrepasovat - pěkně to tady na fóru má i s fotkama třeba eliott. Tím by jsi měl šanci, že ze starýho auta (10 let je hodně na každé auto), uděláš auto, které bude stačit pouze udržovat, a né furt opravovat.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Koupě Defendra po milionté
Mám rád hezké hračky, sice nevím jestli ty uzávěrky někdy použiju, ale proč je tam nemít co kdyby. V Defíku jsem si už sednul, takže vím kolik je tam místa. A rovnou jsem dostal radu do života, a to vyhodit původní sedačku a původní madlo na dveřích řidiče a nahradit ho koženým.
Co se týče motoru, jsem furt na vážkách.
Co se týče motoru, jsem furt na vážkách.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Johny R
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 20 říj 2010 20:41
- tel.: 730622097
- auto: Defík 90 300Tdi
- Bydliště: Ostrava
Re: Koupě Defendra po milionté
No z toho Roverova seznamu se mi udělalo trochu mdlo ! Ale jinak tedy rady co tu zazněly, jsou přínosné i pro mně a zcela pravdivé! Ale to auto mně nejvíc překvapilo právě tím tak často démonizovaným komfortem! Mi Defík sedne jako hrnec na zadek! A jízda v něm je pro mně vysloveně radost! To auto je fakt výjmečné, proto asi zůstává pořád stejné!
- injaaa
- Příspěvky: 972
- Registrován: 29 čer 2011 10:06
- tel.: 724334303
- auto: Def 90, D3
- Bydliště: Beroun
Re: Koupě Defendra po milionté
Záleží na tom co s tím chceš jezdit.. Pro off je ta elektronika v TD5 relativně problém ale i to se dá vyřešit přesunem ECU mimo dosah případný vody. Další věc je, že 300TDI jede v zásadě i bez baterky když ti v TD5 nejde altík a vybyje se ti baterka tak nejedeš, nejde palivový čerpadlo atd..mr-tomas píše:Mám rád hezké hračky, sice nevím jestli ty uzávěrky někdy použiju, ale proč je tam nemít co kdyby. V Defíku jsem si už sednul, takže vím kolik je tam místa. A rovnou jsem dostal radu do života, a to vyhodit původní sedačku a původní madlo na dveřích řidiče a nahradit ho koženým.
Co se týče motoru, jsem furt na vážkách.
Zase TD5 dává větší prostor pro úpravy a vylepšování výkonu - mám přemapovaný ECU, variabilní turbo a jede to pěkně, ten variabl odstraňuje turbo díru při nízkých otáčkách.
Nevím jestli ti to nějak pomohlo
P.
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: Koupě Defendra po milionté
Ja teda nevim co vsichni furt mate s tema sedackama. Pokud to nejsou sroty ,sedi se v tom slusne.Sory ale dat do Defa sedak z Diska je chyba,to je pro lidi co maj tak 165cm vysky. Myslim ze s tim mam docela najeto,tak vim o cem mluvim. Ty co je vymenili za Disko, je davali zase pryc Asi mam to auto hodne rad ale mam pocit ze se mi v nem s mejma 189cm a clovekem znicenym po bouracce sedi slusne.Navic se daj ,,up greadovat"
Co se uzaverek tyce, jsou fajn.Ja je nemam,neb na ne nemam a nemam tim padem na celej pevnostni seznam vecí co k tomu stejne musi byt.Bez toho to vsechno casem popraska. Mam slusne MT a navijak. Na to co jezdim to staci ale na to si kazdej musi prijit sam.
HAWK, Honza
Co se uzaverek tyce, jsou fajn.Ja je nemam,neb na ne nemam a nemam tim padem na celej pevnostni seznam vecí co k tomu stejne musi byt.Bez toho to vsechno casem popraska. Mam slusne MT a navijak. Na to co jezdim to staci ale na to si kazdej musi prijit sam.
HAWK, Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
Re: Koupě Defendra po milionté
Ještě bych měl dotaz. O kolik si vezme motor víc s automatem, než s manuálem?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Johny R
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 20 říj 2010 20:41
- tel.: 730622097
- auto: Defík 90 300Tdi
- Bydliště: Ostrava
Re: Koupě Defendra po milionté
Def se v sérii dělá jen s manuálem, ale někteří si do něj automat montí.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Koupě Defendra po milionté
O uzávierkách je tu minimálne 1 max. informačne kvalitné vlákno buď v sekcii Def alebo Disco a možno v oboch. Potom je tu jedno skvelé informačné vlákno o samosvoroch True Track. Po ich prečítaní si spravíš obraz o tom, čo máš šancu využiť a čo nie. No musíš si uvedomiť že pod uzávierkou sú všetky komponenty hnacej línie extrémne namáhané a keď nepovolí terén, povolí niečo na aute. Takže s uzávierkami by mali ísť na auto pevnostné prvky náprav (hlavne poloosy). Je na trhu minimum offroadov, ktoré majú v sérii viac ako medzinápravovú uzávierku. S medzinápravou to auto prejde naozaj veľa a k by eventuálne malo aj TC (neviem ako je to u Defa) tak medzi sériovými autami má málo konkurencie. Predná uzávierka je pre väčšinu užívateľov zbytočná pretože to chce naozaj extrém aby ju bolo treba. Navyše ak má auto zapnuté všetky uzávierky je skoro neriaditeľné, ide viac menej len rovno. Zadná uzávierka je už častejšie použiteľná no to už chce ťažký terén. Aj keď ťažký terén je silne individuálne chápaný.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Koupě Defendra po milionté
Koupil jsem rovnou přední i zadní a musim říct, že ta přední už mnohokrát, pomohla když už zadek
nestačil. Taky si myslim, že to auto tolik neničíš, protože to zašpéruješ a jedeš na pohodu, zatím
co bez nich se musíš rozjet jako kráva a prostě to projet rychlostí....
nestačil. Taky si myslim, že to auto tolik neničíš, protože to zašpéruješ a jedeš na pohodu, zatím
co bez nich se musíš rozjet jako kráva a prostě to projet rychlostí....
Už radši na nic...
Re: Koupě Defendra po milionté
Já právě našel jednoho Defa s automatem na prodej, je to TD5, a nevypadá jako předělávka. Ale někdo mi povidal, že automat více žere, že jsou v něm ztráty v převodovce. A jak jsem už psal, mám těžkou nohu jako prase, tak nevim jestli o něm přemejšlet.
O uzávěrkách jsem vlákna přečetl, ale nepřišlo mi z toho jasné jestli je lepší ruční nebo automatická uzávěrka. Neberte to jako lenost hledat, ale když nepochopim, tak se radši zeptám.
O uzávěrkách jsem vlákna přečetl, ale nepřišlo mi z toho jasné jestli je lepší ruční nebo automatická uzávěrka. Neberte to jako lenost hledat, ale když nepochopim, tak se radši zeptám.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7832
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Koupě Defendra po milionté
Jenda píše:Ja teda nevim co vsichni furt mate s tema sedackama. Pokud to nejsou sroty ,sedi se v tom slusne.Sory ale dat do Defa sedak z Diska je chyba,to je pro lidi co maj tak 165cm vysky. Myslim ze s tim mam docela najeto,tak vim o cem mluvim. Ty co je vymenili za Disko, je davali zase pryc Asi mam to auto hodne rad ale mam pocit ze se mi v nem s mejma 189cm a clovekem znicenym po bouracce sedi slusne.Navic se daj ,,up greadovat"
Co se uzaverek tyce, jsou fajn.Ja je nemam,neb na ne nemam a nemam tim padem na celej pevnostni seznam vecí co k tomu stejne musi byt.Bez toho to vsechno casem popraska. Mam slusne MT a navijak. Na to co jezdim to staci ale na to si kazdej musi prijit sam.
HAWK, Honza
Naprostý souhlas s Jendou, co se týká těch sedaček, mám originál i v závodním Defíku. Sedí se v nich dobře a a ni když jsem ještě s ním jezdil do Rumunska, tak mě ani po tom tisíci km nebolely záda ani nic jiného. (na rozdíl třeba od Das aut, které mám dvě a z obou mě bolí záda při delší cestě a nevím jak bych si tam už sednul)
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
Re: Koupě Defendra po milionté
Defender se nikdy nedělal originál v automatu... semo tamo si to někdo přestaví doma nebo v Anglii, Německu apod. se najdou firmy co ti to udělají komplet a moc hezky, i když to asi bude stát hodně peněz...mr-tomas píše:Já právě našel jednoho Defa s automatem na prodej, je to TD5, a nevypadá jako předělávka. Ale někdo mi povidal, že automat více žere, že jsou v něm ztráty v převodovce. A jak jsem už psal, mám těžkou nohu jako prase, tak nevim jestli o něm přemejšlet.
O uzávěrkách jsem vlákna přečetl, ale nepřišlo mi z toho jasné jestli je lepší ruční nebo automatická uzávěrka. Neberte to jako lenost hledat, ale když nepochopim, tak se radši zeptám.
spotřeba je relativní, všechny LR žerou mezi 8-16 litry, daleko více záleží na tom jak je to auto upravené, nazvedané, jaké pneumatiky tam jsou obuté, jak je seřízenej motor, čerpadlo, turbo atd.... taky je rozdíl jestli máš na autě tunu kravinek, navijáků, klecí, přídavných nádrží a všelijakejch serepetiček to jestli je to automat nebo manuál je už rozdíl ve spotřebě nula nula nic...
Def 110 ???, RR 3,6 TDV8, EX D2 TD5, EX Def 90 300TDi, EX Disco 300TDi
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
Re: Koupě Defendra po milionté
Dovolil bych si nesouhlasit - Defendery se seriově v automatu dělaly - třeba u speciálních edic s V8 motorem...
Country boy...
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: Koupě Defendra po milionté
To bych si Tonny dovolil nesouhlasit. Nejaky automaty se v Td5 delali ale byla to jen omezena serie. Uz se tu o tom psalo, neb tu byla nejaka 110 Td5 s origo automatem na prodej.
Rozdila tam ve spotrebe je a pry asi 1litr u Td5koveho automatu. Vsichni kdo v tom jedou(treba , Peslik) ze je lepsi tam vmacknout aotomat z 3kila(tedy do Td5). To bych treba jednou hrozne rad ja
Automat z D II Td5 do Defika Td5 neni zadna vyhra. To opet rikaji ty co na tom uz neco najeli
H.
Rozdila tam ve spotrebe je a pry asi 1litr u Td5koveho automatu. Vsichni kdo v tom jedou(treba , Peslik) ze je lepsi tam vmacknout aotomat z 3kila(tedy do Td5). To bych treba jednou hrozne rad ja
Automat z D II Td5 do Defika Td5 neni zadna vyhra. To opet rikaji ty co na tom uz neco najeli
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7832
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Koupě Defendra po milionté
Co jsi mi to tam dal za smajlíka já mám a neJenda píše:To bych si Tonny dovolil nesouhlasit. Nejaky automaty se v Td5 delali ale byla to jen omezena serie. Uz se tu o tom psalo, neb tu byla nejaka 110 Td5 s origo automatem na prodej.
Rozdila tam ve spotrebe je a pry asi 1litr u Td5koveho automatu. Vsichni kdo v tom jedou(treba , Peslik) ze je lepsi tam vmacknout aotomat z 3kila(tedy do Td5). To bych treba jednou hrozne rad ja
Automat z D II Td5 do Defika Td5 neni zadna vyhra. To opet rikaji ty co na tom uz neco najeli
H.
Jinak já si taky myslím, že se origo automat do dieselových Def nedělal. Jenom do benzínových a z těch pochází i ty přestavbové sady do interiéru.
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: Koupě Defendra po milionté
...jo sory za toho karatistu ale taky sebou mrska a to me zmatlo
Byl tady nedavno inzerat se 110 Td5 a origo automatem. Mel jsem pocit ze tu nekdo tvrdil ze to tak bylo v male serii origo.
Tak jako tak, chtel bych tam automat 3kila
H.
Byl tady nedavno inzerat se 110 Td5 a origo automatem. Mel jsem pocit ze tu nekdo tvrdil ze to tak bylo v male serii origo.
Tak jako tak, chtel bych tam automat 3kila
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info