Hele Dano, mam napad, takze je to mozna dost blbost, ale z toho, co tu kdo navrhoval sem si poskladal:
Nez davat motor do nejakeho pytle, ktery na nem bude lezet, tak bych radsi vzal kubikovou (asi 1m x 1m x 1m) plastovou nadobu na vodu, vetsinou treba sedi na palete. Tu rozriznul treba 30 cm nad dnem, motor do ni posadil, nakonzervoval dle libosti a pak na to zase privaril / prilepil ten vrchni dil nadoby. Dovedu si i predstavit, ze tam nahazis ten silikagel a pod. nahore bude porad vicko od nadrze, takze tam muzes fouknout i nejaky ten kosmicky plyn, nebo treba jen samo domo odpareny glycerin.
Kdyz se leje glycerin na zhavou vec, treba odporovy drat, dela krasnou mlhu (generator koure), ale ta mlha je pekelne mastna, coz by mohlo byt ku prospechu veci.
Myslim, ze je pak sance, ze ti z toho nic nepotece, coz v pripade nejakeho pytle....
Uskladnenie motora na dlhsiu dobu
Moderátor: Acon
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6539
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Uskladnenie motora na dlhsiu dobu
- Přílohy
-
- 18685833.jpg (11.13 KiB) Zobrazeno 630 x
- Hubert
- Příspěvky: 2518
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uskladnenie motora na dlhsiu dobu
myslím že to zbytečně moc přeháníte. Já měl motor do starého ARA vyhozenej v kůlně která nemá vrata položený na zemi u zdi měl sundanou hlavu která na něm byla jen tak položení a přes ni byl danej kus igelitu aby tam nemohla dešťová voda a sníh. Venku byl 3 roky po třech letech sem z něho potřeboval vložky z pístama. A tak sem to odkryl a co myslíte byl rezavý. Právě naopak nebyl rezavý vůbec ani ta hlava . Olej sem do pístu také žádná nedával.
Myslím že nejlepší by bylo to stříknout vazelinou ve spreji nebo jak píše eliott řídkým voskem (otázka jak ho pak ale odstranit) Ta vazelina ve sreji se taky dostane všude a většinou je vodě odolná a není nutný řešit její odstranění.
Spíš bych řešil to aby byly zůstali zavřené všechny ventily tzn. sundat vačku. Dlouhodobě otevřený ventil si unaví pružinu a vlhkost se dostane do vnitřku válce. Pokud tem motor běhal tak je většinou dobře nakonzervován. Zakryl bych jenom všechny jeho otvory a halvu bych přetáhnul třeba stečkou.
Myslím že nejlepší by bylo to stříknout vazelinou ve spreji nebo jak píše eliott řídkým voskem (otázka jak ho pak ale odstranit) Ta vazelina ve sreji se taky dostane všude a většinou je vodě odolná a není nutný řešit její odstranění.
Spíš bych řešil to aby byly zůstali zavřené všechny ventily tzn. sundat vačku. Dlouhodobě otevřený ventil si unaví pružinu a vlhkost se dostane do vnitřku válce. Pokud tem motor běhal tak je většinou dobře nakonzervován. Zakryl bych jenom všechny jeho otvory a halvu bych přetáhnul třeba stečkou.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Uskladnenie motora na dlhsiu dobu
stačí nalejt olej do válců a nechat bejt
tahle uloženej motor sem už po několikátý vytáhnul z kůlny ze starý garáže a nikdy nebyl problém
teda byly to motory z Robura a několit Tater
na vačkách nikdy žádnej rez nebyl
jenom nevim co ti udělá vodní pumpa asi pujde do kytek 





101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
S II 109
110 HAE
tel. 721763960