Paní Roverová začala jezdit břichoplazkou, tedy mi na ježdění zbyla k devedesátce i stodesítka (s kterou jezdila ona). Po bolestivé zralé úvaze jsem zjistil, že mně stačí Defender jenom jeden... takže kdyby měl někdo zájem tak by byla devadesátka na prodej.
LR90 - původně 2.5Td, profesionálně přestavěno na 300Tdi (motor z DI automat) a výměna zapsána do TP (+ všechny možné rozměry pneu).
A) To dobré a nové:
- dobrý motor - rozvody, silikonové hadice, pravidelné výměny oleje po 10t. km, pravidelně ventily, na olejovém filtru FilterMag, žhavičky, ..., při přestavbě motoru nová spojka
- alternátor
- vodní pumpa + těsnění
- napínací kladka řemenu
- plech pod spojovačkama
- pevnostní spojovačky (pár měsíců nové)
- nový čep na páce řízení co jde z převodky
- pevnostní unašeče
- plechy nahoře na blatníkách
- plastový nástavec sání větráku topení
- Kenlow fan
- nový tlumič řízení
- generálka přední nápravy - teflonové rejdové koule, ložiska, gufera, repas, brzdiče, kotouče, atd.
- podvozek polybushe
- tlumiče DeCarbon
- pera origo černé HD
- nové ráfky Wolf v bílém komaxitu + Yokohama Geolandar AT cca 7mm, 235/85/16
- pevnostní prahy
- nový čep na "áčku" zadní nápravy
- nový a metalizovaný zadní díl výfuku (konec září)
- všechny nové oleje (konec září)
- vystříkané dutiny na celém autě (poslední sobota v září)
- kardany - kříže z Kardan servisu (cca 20000km)
- šnorchl (napřipojený k sání, nestihl jsem)
- drátěná pozink maska
- větší hliníkový mezichladič
- repasovaná rozvodovka od Eliott LR, rychlejší zpřevodování (jako Disco I), před rokem...
- nové zadní pakny
- nový hlavní brzdový válec
- fungl nové zadní dveře + nalakované do správného odstínu
- zadní "tříbodový" držák na rezervu, rezerva nejetá pneu 7,50/16
- hodiny VDO, voltmetr VDO
- CB
- nová sedačka řidiče Britpart, nepromok. potahy na obou sedačkách
- radio Pioneer s USB
- denní svícení
- STK od léta 2012
Horší:
- původní lak - občas nějaká bublina (ne ale naksrz, pod tím je jen bílý prášek a hliník, klasika)
- zadní X member - nic viditelného, ale bude částečně načatý, ale pravidelným stříkáním zakonzerovovaný... kdybych si auto nechal tak bych během příštích cca 5-ti let vyměnil
- bulkhead - vařený jeden roh pod pantem, možná by to časem chtělo i druhý, vše ale pečlivě zakonzerované voskem
- po roce s polybushema začalo v prudkých zatáčkách lupat - dle konzultace - dělají to polybushe, doporučuje se vrátit ke klasickým silentblokům. Na funkci to nemá vliv
- lišty z boku + vzadu natřeny zinkovou barvou
- při jízdě nad 100km je trochu cítit vibrace předního kardanu, není to úplně "hladká" jízda, podvozek je na těch perech co tam jsou o něco přizvedlý, může to být tím, možná by to chtělo korekční ramena nebo korekční silentloky, nevím, vyloženě mně to netrápilo.
Momentálně mně zatím nic víc nenapadá...
Shrnutí: "devadesátka" je auto s kterým jsem 5 let běžně jezdil, neměl jsem nikdy problém, je pečlivě opečovávaná, nikdy jsem s ní nebyl v terénu nebo nedejbože v blátě, pravidelné výměny olejů, dutiny, atd. Je tam strašná spousta věcí udělaných..., ale není to samozřejmě žádná leštěnka ze showroomu... Každé!!! tankování s přídavkem aditiva Millers Diesel Eco Max.
"Defender" - LR 90 300Tdi PRODÁNO prosím smazat
Moderátor: stan
"Defender" - LR 90 300Tdi PRODÁNO prosím smazat
Naposledy upravil(a) Rover dne 18 říj 2012 14:45, celkem upraveno 5 x.
Country boy...
- Johny R
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 20 říj 2010 20:41
- tel.: 730622097
- auto: Defík 90 300Tdi
- Bydliště: Ostrava
Re: "Defender" - LR 90 300Tdi
Ty v tom máš Rovere automat?
Re: "Defender" - LR 90 300Tdi
Ne, ne, tam je normální převodovka LT77... třeba jako u Disca 200Tdi...
Country boy...
-
omar
- Příspěvky: 2755
- Registrován: 15 črc 2008 21:30
- tel.: 736769704
- auto: Discovery TD5,F2
- Bydliště: kousek od Nového Jičína
Re: "Defender" - LR 90 300Tdi
skoda ze to neni automat asi bych zacal robu presvedcovat ze fiat punto v automatu vlastne vubec nepotrebuje ale ze bez Defika vlastne vubec nemuze exsistovat