To nic nemění na tom, že je za dobrou cenu. S 300tdi by stál dvakrát tolik, takže bych se toho nebál. Už mám ale rozvrtané dva jiné...Rover CK píše:...Čas a práci bych raději investoval do hodnotnějšího veterána např. do LR SI,II,III apod.
Prodám RR classica
Moderátor: stan
- Maxsel
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prodám RR classica
Re: Prodám RR classica
Předpokládám tedy, že hlavy budou hliníkové a nebudou držet na magnetu a ne každý brusič si s tím dokáže vyhrát. Jestli je ale na tolik zatracovaném vmku problém jen v tom co říkáš, tak bych hledal kloudného brusiče než tam dával 200/300 Tdi.Sláma Karel píše:No tam je totiž základní problém, že ty hlavy nikdo neumí srovnat tak aby byly naprosto stejné. Jsou totiž vždy držené dvě jedním šroubem napůl. Takže když je jedna o malinko vyšší, tak se vždy podfoukne těsnění a tak pořád dokola.
Jinak když ten motor jede, tak má docela dost výkonu.
No ale jako základ na přestavbu na 200 nebo 300tdi je tohle super auto. Doklady už to má na naftu takže o starost míň.
K
Těsnění je vcelku, nebo pod každou zvlášť ?
Zatím mám Land Rover jen v hlavě, ale nákaza je to značná !
Re: Prodám RR classica
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=20&t=63832" onclick="window.open(this.href);return false; nepletu-li se v tomhle autě je původní nedělanej motor s větším turbem a drží, vyzkoušeno na max 3 - 4 vícehodinovkách, hlavy drží
kdyby se někomu hodil

- Sláma Karel
- Příspěvky: 7920
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Prodám RR classica
No nejde o to upnout to do brusky, ale o to aby to mělo stejnou výšku od dosedací plochy toho šroubu. A jak by jsi to chtěl přichytit šroubem. To prostě nejde.
Těsnění má v originále každé zvlášť, ale třeba do Scorpia se dělalo v celku, tak jsme ho používaly. Bylo to trochu lepší, ale stejně to nefungovalo na dlouho.
K
Těsnění má v originále každé zvlášť, ale třeba do Scorpia se dělalo v celku, tak jsme ho používaly. Bylo to trochu lepší, ale stejně to nefungovalo na dlouho.
K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- lumberjack
- Příspěvky: 665
- Registrován: 06 črc 2011 20:18
- tel.: 732 808 469
- auto: Defender TD5 110 HT
- Bydliště: Benešov
Re: Prodám RR classica
Jako bejvalej brusič na plocho i na kulato, mohu potvrdit, že hlavy i když neocelový upneš, zbrousíš na tisíciny přesně, ale po usazení zpět na motor se to rozhodí... Jo, šlo by to eventuelně, ale práce by byla nadmíru neuměrná výsledné ceně motoru 

-
- Příspěvky: 15280
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Prodám RR classica
Hm, a jak teda ty hlavy vyráběli ve fabrice, aby byly všechny stejný? Nemůže to být i lehce zkrouceným blokem, že to potom pořádně nesedne?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- lumberjack
- Příspěvky: 665
- Registrován: 06 črc 2011 20:18
- tel.: 732 808 469
- auto: Defender TD5 110 HT
- Bydliště: Benešov
Re: Prodám RR classica
Ve fabrice je vyráběli normálně, odlitek se zbrousil a pak se tam vysoustružily diry, pak se udělal závit, dala se závitová tyč na uchycení protikusu (mohlo to bejt i jnačim postupem), ale dělalo se to při sezazení dohromady. Po opětovném přebroušení se to dělá těžko, jasně jednu plochu zbrousíš v pohodě, ale dosedací plocha od výroby už se neshoduje. Jde to udělat, netvrdim že ne, ale náklady na to se nevyrovnaji ani ceně tohodle auta, natož motoru 
edit: Podotýkám a přiznávám, že jsem nikdy pro firmu Land Rover nic nebrousil, pro jiný kdysi jo. Tato reakce byla ryze ze zápalu bejvalýho brusiče... Jinak to všechno nemá nic společného proti tomuhle autu, Naopak, mě se tyhle auta vždycky strašně líbily, takže neváhejte a berte ho

edit: Podotýkám a přiznávám, že jsem nikdy pro firmu Land Rover nic nebrousil, pro jiný kdysi jo. Tato reakce byla ryze ze zápalu bejvalýho brusiče... Jinak to všechno nemá nic společného proti tomuhle autu, Naopak, mě se tyhle auta vždycky strašně líbily, takže neváhejte a berte ho

Re: Prodám RR classica
1. zkontrolovat podle pravítka blok a hlavu a taky výšku hlav -musí být stejná
, 2. zkontrolovat lupou jestli není v hlavě prasklina / u použité/ . 3. dát nový těsnění , 4 utáhnout momentákem na správné hodnoty , 5. asi po 1000km znovu překontrolovat momentákem utažení hlav. 6. jezdit s citem a kdo má tendenci tomu šlapat na krk tak at si to raději koupí s benzínovým motorem
Pokud se to dodrží tak garantuju. že s motorem nebudou žádný problémy.

Pokud se to dodrží tak garantuju. že s motorem nebudou žádný problémy.
ten co zde způsobil paniku
- Mattyfu
- Příspěvky: 340
- Registrován: 30 lis 2009 20:19
- auto: Discovery III TDV6
- Bydliště: díra po granátu u Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prodám RR classica
Jsem si vědom, že je na tom práce, proto ho nabízím za cenu nepojízdného vozu s mrtvým motorem. Na rovinu osobně bych si už do toho dal TDI, ale nejsou háky a také potřebuji spíše rodiné auto než koníček. Je tam spoustu milých doplňků jak zahrádka, mřížky na světla, rám, kola atd. Samo i chyby se najdou, koroze a motor. Ale jako základ je to solidní 26 letý vůz .
Jo a mimochodem ta niva je otce,trochu jsme si s ní pohráli, super stroj, ale za RR bych jí nikdy nevyměnil.
Jo a mimochodem ta niva je otce,trochu jsme si s ní pohráli, super stroj, ale za RR bych jí nikdy nevyměnil.
Je: Discovery III TDV6
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
- Mattyfu
- Příspěvky: 340
- Registrován: 30 lis 2009 20:19
- auto: Discovery III TDV6
- Bydliště: díra po granátu u Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prodám RR classica
Tak jelikož nám začínají první ranní mrazíky, je v tom voda a ne fridex a vůbec překáží mi, vyhlašuji slevu na 24 000 pokud si ho někdo odveze do 19.11.2012.
Je: Discovery III TDV6
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
- eliott
- Příspěvky: 11541
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prodám RR classica
Zítra přijedu na prohlídku. v kolik je možno?Mattyfu píše:Tak jelikož nám začínají první ranní mrazíky, je v tom voda a ne fridex a vůbec překáží mi, vyhlašuji slevu na 24 000 pokud si ho někdo odveze do 19.11.2012.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Mattyfu
- Příspěvky: 340
- Registrován: 30 lis 2009 20:19
- auto: Discovery III TDV6
- Bydliště: díra po granátu u Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prodám RR classica Prodáno
Děkuji všem za příspěvky a zájem.
Rengee je prodaný
Rengee je prodaný
Je: Discovery III TDV6
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)