Cajky na DI 300

Moderátor: stan

Zamčeno
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
LukyMory
Příspěvky: 442
Registrován: 12 bře 2012 00:56
auto: P38 L322
Bydliště: Praha

Cajky na DI 300

#1 Příspěvek od LukyMory » 05 pro 2012 23:16

Hola :)
Scháním pár věcí na DI 300 rok 97.
1.Scháním novej středovej díl výfuku bez tlumiče a k tomu koncák z tlumičem.Nikde jsem to nenašel, rád bych koupil zde, z UK se mě to objednávat nechce.
2.Dále bych potřeboval plast A sloupku u řidiče v béžové barvě, nejlépe jak nový( při odstrojování jsem ulámal packy:)
3.Motorek zadního ostřikovače.
4.Kompletní sadu fofrklacků s ruční brzdou( béžové sukénky)

To je prozatím vše.Děkuji za nabídky :mrk :mrk
ex D1 300tdi
ex Def 110 td5
ex P38 tds
ex P38 TD
ex P38 4.6hse
ex L322 Vogue 4.4
L322 Vogue 3.6
Discovery 3 HSE

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Cajky na DI 300

#2 Příspěvek od Acon » 06 pro 2012 11:05

A nie je lepší stred z tlmičom a koniec len rúra? A vyviesť ju do boku cez blatník? Zadný tlmič je väčšinou na rane ak nacúvaš do svahu a je vymalované.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5771
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Cajky na DI 300

#3 Příspěvek od Miky_CZ » 06 pro 2012 13:12

Acon píše:A nie je lepší stred z tlmičom a koniec len rúra? A vyviesť ju do boku cez blatník? Zadný tlmič je väčšinou na rane ak nacúvaš do svahu a je vymalované.
taky to mam takto, teda az do minuleho tydne jsem nemel ani jeden tlumic ale vratil sem tam ten stredni
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Zamčeno