Nejde o to, že bych byl s autem nějak nespokojený. To spíš naopak. Ale prostě už nepotřebuju takový auto který je trochu do terénu a trochu do města takže stále intenzivněji přemýšlím o RRC „bestii“ s V8 a je mi líto nechat Freečko nevyužitě stát.
Takže k autu. Je to Freelander 2.0Di (TCie) 72KW motor Rover s mechanickým čerpadlem Bosch a řízeným vstřikem. Rok výroby 12/99 prodán v Itálii. Z Itálie dovezeno před cca 4-mi roky kdy jsem ho koupil já. Mělo najeto cca 125 tis. Italskou servisní knížku mám a většinu faktur za servisy taky. U mně bylo jako druhé auto v rodině. Jezdila s ním manželka. Takže teď má na tachometru jen něco okolo 165 tis. A po celou dobu o něj bylo pečováno možná až přehnaně

Nová STK do 12/2014.
ECO poplatek není zaplacený ale myslím že plní EURO II takže žádná hrůza.
Spotřeba na originálních kolech do 7 L na těch větších s AT pneu do max. 8 L / 100Km.
VÝBAVA:
klasická pro Freelander – ABS, TC, HDC, klima, 2x airbag, 2x el. okna + zadní, el. zrcátka, centrál s alarmem, odnímatelné TZ , rádio s CD
OPRAVY A NOVÉ DÍLY:
Před 4 roky a cca 40 tis. Km – hned po koupy
nová IRD, nová VISCO + uložení HARDY SPICER, vyvážení kardanů, nové kříže, nové TURBO, nová OLEJOVÁ PUMPA, ROZVODY, silentbloky na motoru, nová BATERIE silver 74Ah, čepy, stabilizátory, nové kompletní BRZDY včetně zadních prasátek, silentbloky diferenciálu, nová váha vzduchu, a hromada drobností
Před půl rokem a cca 5 tis. Km – poslední servis
repas starteru, nová SPOJKOVÁ SADA BORG, nová HLAVA včetně všech ventilů, hydroštelů a vačky, nové ROZVODY ( hlavu jsem oddělal vlastní vinou, podařilo se mi omylem nacpat kamínek do rozvodů a trochu se to kouslo, jeden ventil a dva hydroštely, šlo by to opravit ale rači jsem koupil fungl novou nastrojenou hlavu ), seřízení ČERPADLA na stolici + nové čidlo teploty, nové žhaviče, nové uložení visco spojky HARDY SPICER, nové kříže kardanu, kompletní sada všech silentbloků podvozku – polyuretanové originál POLYBUSCH, nové čepy a stabilizátory, manžeta na kardanu , nový tlumič výfuku včetně silentbloků
DOPLŇKY A ÚPRAVY:
Zvednuto o 2“ podložkami pod tlumiči
Opancéřované brzdové hadičky – opletené nerezovými vlákny
Vzadu namontované přídavné zátěžové pružiny ( dopředu je mám taky jen ještě nejsou na autě )
KOMPLETNÍ podvozková sada POLYBUSCH
Přední kotouče vrtané a drážkované POWER DISK
Zaslepený EGR ventil
Zesílený ochranný rám pod motorem ( ocelový rám + AL plech 6mm )
Zahrádka 1800x1100mm s integrovaným vysouvacím žebříkem – pozink + černý komaxit
Vyztužená a pozinkovaná přední ramena
Zvýšené sání – ŚNORCHL kompletně z nerezu + několik vrstev matného černého tvrdolaku
Ochranné mřížky zadních světel z nerezu + několik vrstev matného černého tvrdolaku
CB vysílačka Alamat 296 + magnetická anténa
4x přídavná světla HELLA
Teplovodní WEBASTO s časovačem
Ochraný kryt visco spojky z nerezu o síle 4mm
Dvě sady pneumatik
5x 195/80 R15 Dunlop Grand Track SJ6 na originálních AL discích – 80%
5x 215/80 R15 Falken LA/AT na ocelových discích z Jeepu Wrangler – 60%
Důkladný nástřik podvozku a dutin před cca 1 rokem – přípravky WÜRTH
V kufru je držák lopaty ( i s lopatou


Deflektory oken ( nebo jak se to správně jmenuje, každopádně je to fajn věc )
ZÁVADY A NEDOSTATKY:
Nefunguje střešní šíbr – klasická bolest Freelanderu, prasklý plastový díl ( nikdy jsem to neopravoval protože šíbr nepotřebuju, je utěsněnej aby nezatékalo a je vyndaná pojistka aby se ho omylem někdo nesnažil otevřít )
Řidičova sedačka je natržená – chtěl jsem koupit celý interiér v kůži a vyhřívaný ale buď nebyl k mání nebo zrovna nebyly volné peníze. Teď je k mání jeden moc pěkný tady na fóru od Dzordziho takže ho buď koupím a na jaře namontuju nebo kupujícímu poskytnu adekvátní slevu.
Není to úplná leštěnka, nějaké kosmetické vady určitě má. Vzhled jsem nikdy moc neřešil hlavní byla vždy 100% funkčnost. Poslední 4 roky auto čas od času jezdilo v lehčím terénu. Pro představu tady je odkaz na video od Paramounta http://www.ulozto.cz/10904565/x1700016-avi http://www.ulozto.cz/10904564/x1700015-avi http://www.ulozto.cz/10904563/x1700014-avi
CENA: 125 000,- Kč
Nejaktuálnější fotky a fotky interiéru dodám hned jak počasí dovolí abych ho trochu umyl a naleštil

Mám k autu i nějaké díly které k němu samozřejmě taky dám. Třeba kompletní přední brzdy s ventilovanými kotouči, tu naťuklou hlavu která se dá za cca 4 tis. opravit, přední pružiny a tlumiče a nějaké další drobnosti.