tusim niektore skratky v moznostiach na serveri niesu, tak skrtame ako v sportke. Samozrejme ma to klasicku trakcnu kontorolu a zjazd z kopca. Na aute clovek fakt nikdy nesetril a co len naznakom mohlo sa stat nepojazdnym, hned to menil. Ozaj ak by som mal dat sumar opisu, tak by sa to tu nevoslo. Co sme robili posledne t.j. nedavno je klasika ako novy podvozok terrafirma 1" komplet, capy, loziska, oleje, filtre, nove pneu Graber2, palivove cerpadlo v nadrzi, novy predny naraznik /stary odlozeny, ze to nebola rana/, dorbnosti okolo motora, oprava startera, oprava alternatora a ine. Auto nebolo nikdy burane, okrem toho predneho naraznika aj to len ten stred. Rozky su original a nelakovane. Volant som zohnal za raketu od jedneho kamarata

a ten som dal ocalunit, lebo predsa po 220tis km na starom to bolo poznat. Ovladac na radio na volante je a taktiez ak by bol zaujem som doobjedanal aj orig.vypinace na tempomat co v podstate nieje problem spustit nakolko to je 15P-cko. Co sa tyka hrzde nieje to na oko zastriekane nejakym maglazom, nove niesu ale pohnite ani z daleka. V kazdom pripade treba vidiet a usudit.
Rori, ak mam byt uprimny, ti kt.ma poznaju vedia, ze 10 rokov som mal len japonske auta a to fakt rozneho druhu a znaciek. Je mi jedno pre aku znacku sa rozhodnes, jedno vsak musim konstatovat, ze ked clovek raz prepadne Land rovrom, zacne zit iny zivot a spozna iny offroad. Japonca beries ako auto kt.ta vozi niekde niekam. Land Rover bud nanavidis, alebo ho milujes nado vsetko.
p.s. mam asi treti rok defendra s ktorym sem tam pojazdiim a raz za cas nanho namontujem nejake to svetielko, ale uz jazdit offroad si na inom aute neviem predstavit.
Takze prajem vela zdaru pri vybere a skusani...
Dodo