

Moderátor: stan
Ahoj Pavle, nic zásadního na autě není, kola a podvozek, jak píšeš. Jsou to všechno vratné zásahy do origo stavu.PavelU píše:Luboši, jaká by byla cena, když z toho sundáš všechny "doplňky"...Kola, podvozek a nevím co tam ještě všechno je.
Jasněěěě, když tak můžeme vyndat motor a převodovkuPavelU píše:Děkuji za zprávu, informaci pošlu dál...Doufal jsem, že to půjde víc "osekat"...
PavelU píše:To raději sundej ještě plechařinu ... kapotu, dveře, střechu, zadní víko...![]()
![]()
![]()
Zatím je to bez reakce, takže počítám, že pro potřeby zákazníka nezajímavé. Dal jsem mu na tebe kontakt.
Co to je za otázky ???? existuje snad nějaký seznam oprav, které se dělají 'jednou za zivotnost auta '? Jaká je podle tebe životnost auta? Pokud s autem jezdí člověk a ne opice a neleje do nádrže různé zbytky, tak turbo, čerpadlo , vstřiky a vůbec celý motor vydrží klidně 400 000 km.MATA píše:Delalo se na tomto kousku uz turbo, spojka, hlava, cerpadlo, vstriky.... a podobne vyraznejsi a nevyhnutelne opravy? loziska simeringy v napravach? jde mi o to, kolik oprav, ktere se delaji jednou za zivotnost auta jeste ceka na kupce a kolik je hotovo.
Ahoj Martine, o ceně se pobavíme ale na místě, jsem ochoten něco slevit ale když bude vážný zájem.MATA píše:Ahoj, nabizite fakt pekne auto. Shanim uz delsi dobu nejaky oldschoolovy offroad.
Je-li mozna dohoda o cene, tak by me zajimalo nejake blizsi info: Da se rici kolik tato motorizace zvladne km bez vetsich problemu? Delalo se na tomto kousku uz turbo, spojka, hlava, cerpadlo, vstriky.... a podobne vyraznejsi a nevyhnutelne opravy? loziska simeringy v napravach? jde mi o to, kolik oprav, ktere se delaji jednou za zivotnost auta jeste ceka na kupce a kolik je hotovo.
Bylo by foto interieru?
diky Martin
Víš co, to je opravdu specifické. Když se nezanedbá udržba tak mechanické části jsou schopny vydržet opravdu hodně a u 124 Mercedesů na taxíku klasickej TD motor přežil auto a nebyla vyjímka třeba 1 mil.km.MATA píše:Ahoj, asi jsem spatne formulovat ten dotaz k opravam. U takhle stareho auta uz je vyhoda, pokud je nejaky velky zasah proveden. To je to co me zajima. Dle inzeratu na tento kousek je jasne, ze auto bylo mazlik a zachazelo se s nim slusne. Ale na 300tkm uz je u vetsiny aut spousta dilu na hrane zivotnosti a lze ocekavat vetsi opravy. Docetl jsem se o repasovane prevodovce a rozvodovce. Ty teda skrtam ze seznamu dilu, u kterych by me neprekvapila brzka repase. Jen me zajima jestli se delalo jeste neco co stoji za zminku, odstranili nejake klasicke neduhy.
Jinak diky za info o mozne zivotnosti motoru. V LR se nevyznam, mel jsem dosud jen patroly.
KENY píše:Teď jsem jel kolem tohohle auta a málej jsem trefil náklaďák jak jsem po něm koukal. Je prostě nádherné. Už ho prosím, někdo kupte ať mi Luboš neparkuje skoro před barákem a já na něj nemusím koukat a slintat!
Děkuji!!!
A máš to i blízkoVencaZE píše:Tak už ho někdo kupte, nebo mě to úplně drásá nervy ! Dokonce jsem začal přesvědčovat ženu že nepotřebuje nový kabrio, ale nový RRC. Vůbec mi to neulehčuje a říká že nad tím bude přemýšlet, nebo že si ho mám koupit sám. Jenže to by byla Defíkova zrada a navíc nemáme po ruce drobný
.