Mě to je také jedno, ale porovnávat defy či disca s auty pro vojáčky nemá cenu. Marketing je samozřejmě jiná věc. Když si uvědomíš, kolik stojí Defender a kolik Discovery 4, je jasné, kdo si co radši vezme na průjezd šípkovým keřem do lesa či do války. V žádném případě to dle mého subjektivního názoru nevypovídá nic o skutečných schopnostech jízdy v terénu. Dokazovat si to v zásadě nemá cenu, protože ne všichni tady mají všechny zmiňované modely. Přesto, že já to štěstí mám, není to důvod k tomu, abych si čtyřku ničil. Pokud porovnám v terénu dědka, disco 1, 2 a čtyřku spolu s Defendrem, tak nejlépe na tom byla Disco 1. S D4 jsem nikdy moc nekravil, ale i to málo, co jsem měl možnost vidět na desítkách videí na Youtube jasně ukazuje, že jedinou nevýhodu trojky či čtyřky Discovery v terénu je její cena.Rover píše:Cyrile, mně je to teda v podstatě úplně jedno, ale myslel jsem to vážně. Z marketingového a obchodního hlediska D3, D4 opravdu není primárně auto do těžkého terénu, na expedice, pro vojáky, montáže v terénu, atd. Na to má LR pořád ještě v nabídce Defendera..., že má jisté teréní schopnosti dané geny LR je samozřejmě pravda..., ale prostě to není otloukánek do terénu jako Def... Minimálně 90% majitelů Disca zadní špéru nikdy potřebovat nebudou...
Ještě jednou se moc omlouvám prodávajícímu za plevel v inzertním vlákně. Sem se nechal unést..
